Eliminazione di un gruppu in u reta sociale Odnoklassniki

In u firmware di parechji smartphone è tablet sottu à Android, ci hè u accussì chiamatu bloatware: preinstallatu da u fabbricante di l'applicazione di l'utilità discutibile. Di regula, di sguassalli in a manera solita ùn funziona micca. Dunque, avemu vulemu dì chì avete a disinstallà tali prugrammi.

Perchè l'applicazioni ùn sò micca rimosse è cume per sbarbrandeli

In più di bloatware, u prugrammu di virus ùn pò esse eliminatu in a manera usuale: e applicazioni maliciosi utilizanu scappatiche in u sistema per presentà se stessi cum'è l'amministratore di u dispositivo per chì l'opzione di disinstallazione hè bloccata. In certi casi, per a listessa ragione, ùn hè micca pussibile rimuovere un prugrammu spiccatutu è utenziale cum'è Sleep cum'è Android: hà bisognu di diritti amministrativi per alcune opzioni. L'applicazioni di sistema cum'è u widget di ricerca di Google, u dialer standard o u Play Store predefinitu sò dinò prutetti à esse disinstallati.

Vede ancu: Cumu rimuovere l'applicazione SMS_S in Android

I metudi effettivi per rimuovere l'applicazioni disinstallate dipende se sì avete un accessu root in u vostru dispositivo. Ùn hè micca richiestu, ma cun tali diritti sarà pussibule di sbarazzarsi di un prugrammu di sistema inutile. Opzioni per i dispositivi senza accesso di root hè abbastanza limitati, ma in stu casu ci hè una via per scansione. Considerà tutti i metudi in più dettu.

Metudu 1: Disattivà i diritti di amministratore

Parechje applicazioni usanu privilegi elevati per cuntrullà u vostru dispositivo, cumprenu blocanti di schermi, sveglie, alcuni lanciatori, è spessu virus chì travaglianu da prublemi utili. U prugramma, chì hà permessu accede à l'amministrazione di Android, ùn pò esse eliminatu in a manera usuale - da pruvà à fà quellu, vedete un messagiu chì a disinstallazione ùn hè micca pussibule da a pussibule amministratori attivi nantu à u dispositiu. Cosa fate in stu casu? È ci vole à fà quellu.

  1. Assicuratevi chì e opzioni di sviluppatore sò attivate nantu à u dispositivo. Andà à "Impostazioni".

    Fate attenzione à u fondu di a lista - ci deve esse tale opzione. Altrò, fate u seguitu. À u fondu di a lista ci hè un articulu "Circa u telefunu". Andate in ellu.

    Scorri à l'oggetto "Custru numeru". Toccate 5-7 volte finchè ùn vedite un missaghju per sbloccà i parametri di u sviluppatore.

  2. Accende u sviluppatore in l'impostazioni di a modalità di debug tramite USB. Per fà quessa, andate "Opzioni di sviluppatore".

    Attiva i parametri cù u switch in cima, è dopu scorrere in a lista è seleziona a casella "Debugging USB".

  3. Ritornu à a finestra di l'impostazioni principali è scorrite giù l'elenco di opzioni, in u blocu generali. Tocca l'oggetto "Sicurezza".

    In Android 8.0 è 8.1, sta opzione hè chjamata "Locu è Protezione".

  4. U passu chì seguitu hè di scopre l'opzione amministratori di dispositivi. In i dispositivi cun Android 7.0 o inferiori, hè chjamatu "Amministratori di Dispositivi".

    In Android, sta caratteristica hè chjamata "Applicazioni di amministratore di dispositivi" è hè situatu quasi in u fondu di a finestra. Inserite questu articulu di impostazioni.

  5. Un listinu di applicazioni chì sò permesse funzioni supplementari. Di regula, in senu sò un cuntrollu di u dispositivo, sistemi di pagamentu (S Pay, Google Pay), utilità di personalizazione, allarmi avanzati è altri software simili. Di sicuru in sta lista sarà una applicazione chì ùn pò esse eliminata. Per disattivà i privilegi di amministratore per ellu, tocca u so nome.

    Nantu à l'ultime versioni di l'OS di Google, sta finestra simu questu:

  6. In Android 7.0 o sottu - ci hè un bottinu in u angulu in dirittu inferiore "Spegni"avete bisognu à cliccà.
  7. In Android 8.0 è 8.1 - cliccate nantu à "Disattivà l'applicazione di l'amministratore di dispositivi".

  8. Tornerà automaticamente à a finestra precedente. Per piacè, avà a nota chì a marchiata di fronte à u prugramma per chì avete dimenticatu i diritti di l'amministratore scompare.

  9. Ciò significa chì un tale prugramma pò esse eliminatu in ogni modu pussibule.

    Leggi più: Cumu cancellà app applicazioni nantu à Android

Questu metudu ti permette di sbarrazzà di a maggiuranza di appi inedite, ma pò esse inefficace in u casu di virus putenti o bloatware, cablatu in u firmware.

Metudu 2: ADB + App Inspector

Difficu, ma u metodo u più efficace di sbarazzarsi di un software irrecuperabile senza accessu di radice. Per aduprà tuttu, avete bisognu di scaricà è installà in u computer di u Debug Bridge Android, è à u telefuninu - l'applicazione App Inspector.

Scaricate ADB
Scaricate App Inspector da Google Play Store

Dopu avè fattu sta, pudete andà à a procedura descritta sottu.

  1. Cunnesse u telefonu à u computer è installate i piloti per quessa.

    Per di più: Installazione di i driver per u firmware di Android

  2. Assicuratevi chì l'archiviu cun ADB sia spacchiatu in a radice di u discu sistema. Allora apri "Linea di cumannu": Chjamate "Start" e scrive e lettere in u campu di ricerca cmd. Fate un clic destro nantu à a scelta rapida "Run as administrator".
  3. In a finestra "Linea di cumandamentu" scrivite i seguenti cumandamenti in sequenza:

    cd c: / adb
    dispositivi adb
    adb shell

  4. Vai à u telefonu. Aprite l'App Inspettore. Un elencu di tutte e applicazioni dispunibili nantu à u telefuninu o di u tablet in ordine alfabeticu sarà presentatu. Truvà quellu chì vulete cancellà trà elli è tocca cù u so nome.
  5. Fighjate una bella veduta à a linea "Nome di pacchetto" - Avemu bisognu di e informazioni scritte in questu successu.
  6. Ritornu à u computer è "Linea di cumandamentu". Inserite u comando chì seguita:

    pm disinstallazione -k --user 0 * Nome di u pacchetto *

    Invece di* Nome di u pacchetto *Scrivite l'infurmazioni da a linea corrispondente da a pagina di l'applicazione da cancellà in l'App Inspector. Assicuratevi chì u comando sia entratu correttamente è premete Enter.

  7. Dopu à a prucedimentu, scucciunu u dispositivo da u computer. L'applicazione sarà cancellata.

U solu inconveniente di stu metanu hè a rimozione di l'applicazione solu per l'utente predefinitu (operatore "usatore 0" in l'istruzione data in l'istruzione). D'altra parte, questu hè un plus: se si disinstalla l'applicazione di sistema è incontra cumu prublemi cù u dispositivu, ghjustu bisognu ripresentà i cunfusioni di fabbrica per restituisce u telecomandu in u locu.

Metudu 3: Backup di Titanium (radice solu)

Se avete diritti di root per installati nantu à u vostru dispositivo, a procedura per a disinstallazione di prugrammi disinstallati hè assai simplificata: basta installà Titanium Backup, un gestore di applicazioni avanzatu chì pò rimuovere quasi tutti i prugrammi, in u vostru telefonu.

Scaricate Titanium Backup da u Play Store

  1. Fighjate l'applicazione. Quandu avete per u primu scopu Titanium Backup richiederà i diritti di radice chì devenu esse emessi.
  2. Una volta in u menu principale, tocca "Copie di backup".
  3. A lista di applicazioni installate si apre. Rossu mette in evidenza u sistema, biancu - cunsiderati, gialli è verdi - i componenti di u sistema chì sò megliu à ùn toccà.
  4. Truvate l'applicazione chì vulete rimuovere è tocca nantu à ellu. Apparirà una finestra popup:

    Pudete cliccà subitu nantu à u pulsante "Elimina", ma cunsiglii di fà un primu backup prima, soprattuttu se si elimina l'applicazione di sistema: se qualcosa succede, riprisenta solu u salvu di u backup.
  5. Assicurà a rimozione di l'applicazione.
  6. À a fine di u prucessu, pudete andà da u Backup di Titaniu è verificate i risultati. Più probabilmente, l'applicazione chì ùn hè micca cancellata in a manera usuale sarà disinstallata.

Questu metudu hè a soluzione più semplice è più pratica per u prublema cù a disinstallazione di i prugrammi in Android. U solu negativu hè a versione free di u Titanium Backup, chì hè un pocu limitatu in capacità, chì, tuttavia, sò abbastanza per a procedura descritta sopra.

Conclusione

Comu pudete vede, cù l'applicazioni disinstallate hè abbastanza faciule da uttene. Infine, vi vi ricurdamu - ùn installate micca un software discutibile da sorgenti scunnisciute nantu à u vostru telefonu, cume si rischia di scappà cù un virus.