Aggiornamentu di Maps in Explay Navigator

Le mappe sò una parte impurtante di ogni navigatore è chì spessu impessu l'installazione di l'aggiornamenti effettivi da u situ ufficiale di u fabbricante. In l'artìculu vi annunziamu di scaricà è installà mappe in navigatori Explay. In questu casu, per via di l'esistenza di parechji mudelli diversi, certe azzioni in u vostru casu pò differisce chiddi descritte in l'istruzzioni.

Aggiornamentu di Maps in Explay Navigator

À oghji ghjornu, pudete sceglie trà unu di i dui modi per stallà nuove mappe nant'à u navigatore in questione. Tuttavia, malgradu a presenza di parechji metudi, sò directamente cunnessi l'una cù l'altru.

Nota: prima di cambià i file nantu à u navigatore, fà copie di backup senza fallu.

Fighjate dinò: Cumu aghjurnà Navitel nantu à un drive flash

Metudu 1: u situ ufficiale

Cume da questu metudu, avete bisognu aduprà u situ Navitel per scaricà l'aggiornamenti più attuali. Per installà cù bè l'ultima versione di mappe in Explay, avete bisognu di aggiornà u vostru software di navigatore. Avemu dettu di elli in a istruzzione curretta nantu à u situ.

Leggi ancu: Cumu aggiornà u navigatore Explay

Passu 1: Scaricate e mappe

  1. Da u link sottu, andate in u situ ufficiale di Navitel è autorizate. Quandu registrate un novu contu, bisognu à aghjunghje un dispositivo in a sezione "I miei dispositivi (aggiornamenti)".

    Andate à u situ ufficiale di Navitel

  2. Tramite u menu principale di u situ, aprite a sezione "Supporto tecnicu".
  3. Da a lista nantu à a parte sinistra di a pagina cliccate nantu à u ligame. "Download".
  4. Usate u menù zitellu per sceglie una sezione. "Maps for Navitel Navigator".
  5. Pudete selezziunate è scaricà u lugghjettu di a versione più adatta di a lista presentata. Tuttavia, per aduprà, avete bisognu à cumprà una chjave di attivazione.
  6. Per evità di dighjà pagà, pudete aduprà a versione obsoleta. Per fà quessa, cliccate nantu à l'elemento "9.1.0.0 - 9.7.1884" è selezziunate a regione desiderata.

    Nota: Pudete ancu indipendentemente truvà e scaricà mappe per e regioni specifiche di u paese.

Passu 2: Trasferisce e Carte

  1. Cunnesse u vostru PC è navigatore in a forma di media amovibile o aduprà un lettore di carte per aduprà un drive flash.

    Vede ancu: Cumu cunnessu un flash-drive à un PC

  2. Tra i schedari è i cartulari standard, selezziunu u cartulare seguente è sguassate tutti i schedari esistenti.

    NavitelContent t

  3. Dopu avè disimballatu l'archivio scaricatu in precedenza cù e mappe, muvite i file à a cartella citata.
  4. Scurdà u navigatore da u PC è esegui u prugramma "Navitel Navigator". Se l'aghjurnamenti sò installati correttamente, a procedura pò esse considerata cumpleta.

Sò questa opzione, sottu à a dispunibilità di mappe adatte, pudete aduprà e quasi tutti i mudelli di u navigatore. Se avete qualchi dubbi in quantu à u prucessu descrittu, saremu cuntenti di aiutà in i commenti.

Metudu 2: Navitel Update Center

L'unica differenza trà questu metudu è u precedente hè chì ùn avete micca bisognu di fà l'aggiornu di u firmware per assicurà a compatibilità di u navigatore cù e carte. Sicondu u modellu di a periferica, pudete usà cartule pagate o installate quelli gratuiti da a sezione precedente di l'articolo.

Andate à a pagina di download di Navitel Update Center

Opzione 1: Pagatu

  1. Scaricate è installate da u situ ufficiale di u prugramma Navitel Update Center. Pudete truvà in a sezione "Supporto tecnicu" à a pagina "Download".
  2. Dopo l'installazione, esegui u lugiziale è cunnessu u vostru navigatore Explay cù u computer. Questu deve esse fattu in mode "USB FlashDrive".
  3. In u prugramma, cliccate nantu à u pulsante "Download" e da a lista furnita sceglite e carte chì avete bisognu.
  4. Appughjà nantu à u pulsante "OK"per inizià a procedura di download.

    Sicondu u numeru è a dimensione di i schedari scelti, u tempu di scaricamentu pò esse assai differente.

  5. Ora, in u menu principale di Navitel Update Centre vedi a versione aggiornata di e mappe. Per acquistà una chjave di attivazione, visitate a sezione "Buy" è seguite e raccomandazioni di u prugramma.

  6. Dopu avà cunsideratu e azzioni richieste da u prugramma, pudete disabilà u navigatore è controllà a performance.

Opzione 2: Libera

  1. Se volete aduprà e carte per u liberu dopu avè scaricatu l'aggiornamenti, pudete esse fatta aduprendu l'archiu scariculatu in u primu metanu.
  2. Aprite in l'unità flash da a sezione di navigatore "Mappe" e metti u cuntenutu scaricatu quì. In stu casu, i schedari installati da Navitel Update Center vene cancellati.

    NavitelContent t

  3. Dopu sti azzioni, e mappe nant'à u navigatore ùn saranu micca freschi cum'è in casu di pagamentu, ma questu puderia esse abbastanza.

Per evità qualchì difficoltà cù u navigatore Explay, devi utteni principalmente modelli novi di u dispositivo. L'aggiornamentu acquistatu hè abbastanza per fà una piccola frequenza.

Conclusione

Quessi metodi sò abbastanza per aggiornà e carte in ogni mudellu di navigatore Explay, indipende a vostra esperienza in a manipolazione di tali dispositivi. Speremu chì avete riesciutu à ghjunghje u risultatu desideratu, postu chì questu hè a fine di st'articulu.