Nisunu sonu in un computer cù Windows 8 - pratica pratica di recuperu

Salutu!

Mi sò spessu à installà urdinatori micca solu à u travagliu, ma ancu amichi è conoscenti. È unu di i prublemi frequenti chì devenu esse risolti hè a mancanza di sonu (a propositu, questu accade per varii motivi).

Letteralmente l'altru ghjornu, aghju piazzatu un computer cù un novu Windows 8 OS, chì ùn hà micca sulu - si vede, era in un tick! Allora, in questu articulu mi vogliu mette in risu i punti principali, per dì qualchì parlà, di scrive una istruzzione chì vi aiuterà cun un prublemu simile. Inoltre, a maggior parte di l'utenti pò ajustà u sonu, è ùn ci hè nunda di senso per pagà per i maestri d'ordinatore. Ebbè hè stata una piccula digressione, cumincessu à capì per

Assumimimu chì l'altoparlanti (cuffie, altoparlanti, etc.) è a scheda audio, è u PC in sè hè intatta. Verificate ancu se ci sò i prublemi cù l'alimentatore di l'altoparlanti, sì tutti i cavi sò in ordine, sì sò inclusi. Questu hè banali, ma a ragione hè spessu dinò (in st'articulu ùn tuccaremu micca quì, per avè più dettagli nantu à questi prublemi, veda l'articolo nantu à i motivi di a mancanza di sonu) ...

1. Configurazione di i driver: reinstallà, aggiornà

A prima cosa chì aghju quandu ùn ci hè nisunu sonu in u computer hè di verificate se i driver sò installati, sì ci hè un cunflittu, sì i driver sò necessarii di esse aggiornati. Cumu fà?

Cunsultu di u driver

Prima ci vole à andà à u manager di dispositivi. Questu pò esse fattu in diversi modi: per "u mo computer", attraversu u pannellu di cuntrollu, attraversu u menu "avvia". Mi piaciunu più:

- prima ci vole à preme a combinazione di i pulsanti Win + R;

- Allora inserisci u comando devmgmt.msc è preme Invescia (vedi a screenshot sottu).

Avvio di Manager di Dispositivi.

In u manager di dispositivi, ne interessa a scheda "sonu, ghjocu è video". Aprite questu tabulazione è fighjate i dispositivi. In u mo casu (in u screenshot sottu), le proprietà di u dispositiu Realtek High Audio Audio sò presentate - fate attenzione à a iscrizzione in a colonna di u statu di a periferica - "u dispositivu funziona correttamente".

In ogni casu, ùn deve micca esse:

- segni di esclamazione è croci;

- iscrizioni chì i dispositivi funzionanu incorrectamente o ùn sò micca stati determinati.

Sè i vostri piloti ùn sò micca tutti bè - aggiornate li, più nantu à quì sottu.

Dispositivi sonori in u manager di dispositivi. I driver sò installati è ùn ci hè nisun conflitu.

Aggiornu di u driver

Hè necessariu quandu ùn ci hè micca sonutu in u computer, quandu i piloti confliscenu o ancu ùn funzionanu micca bè. In generale, naturalmente, hè megliu per scaricà i driver da u situ ufficiale di u custrugu di a periferica, ma questu ùn hè micca sempre pussibule. Per esempiu, u dispositariu hè assai vechju, o u situ ufficiale ùn ne specifia micca un driver per u novu Windows OS (ancu s'ellu ci hè in a rete).

Ci hè centinaia di prugrammi per l'aggiornamentu di i piloti (i megliu di elli sò stati discusse in l'articolo nantu à l'aggiornu di i driver).

Per esempiu, usu spessu u prugramma Slim Drivers (link). Hè liberu è hà un enorme database di piloti, faci faciule di aggiornà tutti i driver in u sistema. Per travagli, avete bisognu di una cunnessione internet.

Verificate è aggiornate i driver in u prugramma SlimDrivers. A marca verde hè attivata - significa chì tutti i piloti in u sistema sò aggiornati.

2. Installà Windows

Quandu i prublemi cù i driver sò stabiliti, mi rivolivu à configurà Windows (à propositu, u computer deve esse ripartitu prima di quì).

1) Per principiu, vi prupone di cuminciare à guardà un film o ghjucà un album musicale - chì sarà più faciule per sintene è scopre quandu apparirà.

2) A seconda cosa da fà hè cliccà nantu à l'icona sonora. (In u angulu inghjettu a destra accantu à l'orologio in a barra di task) - a barra verde hà da "saltà in alti", chì mostra cumu si esprime una melodia (film). Spessu, u sonu hè ridussu à u minimu ...

Se a striscia hè in saltu, ma ùn ci hè micca sonutu, andate in u pannellu di cuntrollu di Windows.

Verificate u volume in Windows 8.

3) In u pannellu di cuntrollu di Windows, inserisci a parola "sonu" in a casella di ricerca (vedi foto in fondo) è andate à l'impostazioni di u volumu.

Comu pudete vede in a figura in basso, aghju eseguendu un'applicazione Windows Media (in cui u film hè in via) è u sonu hè cumparatu à u massimu. A volte si pò truvà chì u sonu hè micca ripresentatu per una applicazione specifica! Assicuratevi di verificà sta tabulazione.

4) Hè ancu necessariu andà à i tabulazione "cuntrullà i dispositivi di suoni".

In sta tabulazione ci hè una sezione "riproduzione". Pò avè parechji dispositivi, cume era in u mo casu. È hè andatu chì U computer hà identificatu in furia i dispositivi cunnessi è u sonu "inviatu" à micca quellu da u quali anu aspittendu a riproduzione! Quandu aghju cambiatu u tick à un altru dispositiu è aghju fattu un dispositivo per riproduci u sonu per difettu - tuttu u serviziu 100%! È a mo amica, per via di stu ticchju, hà pruvucatu dighjà una coppia di decine di piloti, avendu scalatu tutti i siti famosi cù i conducenti. Iddu dicia chì u computer era prontu per portà i maestri ...

Se, à l'incuntrà, ùn sapete micca à quale muvimentu à sceglie - basta sperimentu, selezziunu "urudanti" - cliccate nant'à "applica", se ùn ci hè nisunu sonu - u dispositivu prossimu, e sì, finu chè cuntruvà tuttu.

Hè tuttu per oghje. Speru chì una tale piccola insignamentu per ripristinà u sonu serà utile è ne risparrera micca solu u tempu ma dinò i soldi. À propositu, s'ellu ùn ci hè nisunu sonu solu quandu guarda un film specicu - u prublemu hè prubabile cun codecs. Scopate questu articulu quì:

Tuttu u megliu!