A spartera hè un bellu strumentu s'ellu ci hè parechji utilizatori chì travagliavanu cun un computer cù conti diversi (per esempiu, u travagliu è u persunale). In u nostru materiale di oggi, vulemu presentà a metà per abilità sta funzione in Windows 10.
Sharing files and folders in Windows 10
Di genericu hè di solitu significatu a rete è / o accessu locale, è ancu cos. In u primu casu, quessa significa dà permessi per vede è cambia i file à altri utilizatori di un computer, in u secondu - cunvenzione di diritti simili per l'utenti di una rete locale o Internet. Considerà entrambe le opzioni.
Vede ancu: Abilitazione di cartelle condivise nantu à un computer cù Windows 7
Opzione 1: Accessu per l'utenti di un PC
Per offrirzi à l'utenti locali di l'accessu generale, avete bisognu di aduprà u algoritmu seguente:
- Naviga finu à u cartulare o partizione HDD chì vulete spartite, selezziunela è cliccate nantu à u bottinu guru di u mouse, e selezziunà "Pruprietà" in u menù contestuale.
- Aprite a tab "Accessu"un cliccà nantu à u pulsante "A cumpartite".
- A finestra successiva permette di dà u dirittu di visualizzare o di cambià u cartulare selezionatu à diversi utenti. Se vulete selezzià tutte e categorie di utenti di u computer, devi scrive manualmente a parola Tutti i in a barra di ricerca è aduprà u pulsante "Add". U propiu metudu pò esse adupratu per sceglie un profilu particulare.
- Opzione "Livellu di permessu" permette di definisce permessi per leghje è scrive i file in un directory condivisa - opzione "Leggere" implica solu una visione, mentre "Leggere è scrivere" permette di cambià u cuntenutu di un directory Pudete ancu rimuovere un utente da stu menu s'ellu si aghjusta per sbagliu.
- Dopu avè configuratu tutti i parametri necessarii, cliccate Share per salvà e cambiamenti.
Una finestra d'infurmazione cumparerà i dettagli di l'operazione di sparizione - per fermà u, cliccate "Fatti".
Cusì, avemu accordatu u dirittu di sparte u cartulare sceltu cù l'utenti locali.
Opzione 2: Accessu per l'utenti in a rete
L'elaborazione di l'opzione di rete di spartera ùn hè micca troppu diversa da quella locale, ma hà e so caratteristiche, in particulare chì dà una necessità di creà una cartella di rete separata.
- Fate i passi 1-2 di u primu metudu, ma sta volta usate u bottinu "Impostazione avanzata".
- Spuntà a casella "Share this folder". Poi stabilisci u nome di u catalogu in u campu Share Namese necessariu - i utilizatori scelti vederanu u nome sceltu quì. Dopu cliccate "Permessi".
- Dopu, aduprate l'elemento "Add".
In a prossima finestra, fate riferimento à u campu di entrata per i nomi di l'oggetti. Scrive a parola in essa RETE, necessariu in lettere grandi, cliccate nantu à i bottoni "Verificate i nomi" è "OK". - Quandu si torna à a finestra precedente, selezziunu u gruppu "Rete" è stabilisce e permissioni di lettura-scrittura necessarie. Usate i pulsanti "Applicà" è "OK" per salvà i parametri entrati.
- Chiuttu in modu sequenziale a finestra aperta cù i bottoni "OK" in ognunu, chjamate "Opzioni". U modu più faciule per fà ciò è cù "Start".
Vede ancu: Ciò da fà se Windows 10 "Opzioni" ùn aprite micca
- E opzioni chì avemu bisognu sò in a sezione "Rete è Internet", selezziuneli.
- Dopu, truvate u blocu di e opzioni "Modificà e impostazioni di rete" è selezziunate una opzione "Sharing Options".
- Aprite u blocu "Privatu"induve e caselle di spezialità permettenu a scuperta di rete è di spartera di cartelli è di cartelli
- Dopu, allarga a sezione "Tutti i rete" è andate à a sottusezzione "Accessu per cumanditu per password". Verificate a casella di verifica quì. "Disattivà u sparghjiu cun protezzione cun password".
- Verificate chì tutti i parametri imposti sò inseriti correttamente è aduprà u pulsante "Salva modifiche". Dopu à sta procedura, riprendendu u computer hè generalmente micca richiestu, ma per evità i fallimenti, hè megliu à fà u.
In casu chì ùn vulete micca lascià u computer senza qualchì protezione, pudete aduprà l'occasione di furnisce l'accessu à conti chì anu una password vuota. Questu hè fattu di a siguente:
- Aprite "Cerca" è cumincià à scrive amministrazione, poi cliccate nantu à u risultatu truvatu.
- Questu aprirà u cartulare induve avete da truvà e esecuzione l'applicazione. "Politica di sicurezza locale".
- Espandi i directory "Politiche Locali" è "Impostazioni di sicurezza"poi truvate l'ingressu in a parte diritta di a finestra "Accounts: permettenu l'usu di password in forma" e dopu cliccate nantu à sta.
- Verificate a casella "Disable"dopu aduprà l'elementi "Applicà" è "OK" per salvà e cambiamenti.
Conclusione
Avemu guardatu à i metudi di spartera utilizatori cù i direttori individuali in Windows 10. L'operazione ùn hè micca difficiule, è ancu i pussibuli inesperti puderanu gestisce.