Programmi di risoluzione di l'ecranu

Doogee hè unu di parechji costruttori cinesi di smartfoni chì vantanu un primu livello di popolarità di mudelli singuli. Stu pruduttu hè u Doogee X5 - un prucessu tecnicamente bè rinumu chì, in un tandem cù bassu costu, hà fattu popularità à u dispositiu assai trà i limiti di a Cina. Per una interazione più completa cù l'hardware di u telefuninu è e so impostazioni, è ancu in casi di improvvisi fallimenti di software è / o crash di sistema, u pruprietariu ne hà bisognu di cunniscenza di cumu lampeggia Doogee X5.

Indipendu di u scopu è di u metudu di u firmware Doogee X5, bisognu sapè cumu fà u correttu è ancu preparà i strumenti necessarii. Si sapi chì quasi tutti i smartphone Android possono esse lampati in più di un modu. Quale hè u discu Doogee X5, quì sò trè modi principali. Considerà in più dettu, ma prima un avvertenza impurtante.

Ogni azzione di l'utente cù i so dispositivi hè fatta à u so propiu periculu è risicu. A responsabilità di ogni prublema cù u smartphone da l'usu di i metudi descritti sottu hè ancu a responsabilità di l'utente, l'amministrazione di u situ è ​​l'autore di l'artìculu ùn sò responsabile per e conseguenze negative.

Revisioni Doogee X5

Un puntu impurtante, prima di procedere à una qualsiasi manipolazione di Doogee X5, hè a definizione di a so revisione hardware. À u mumentu di sta scrittura, u fabbricante ha rilasciatu duie versioni di u mudellu - u più novu discusso in i esempi sottu - cun memoria DDR3 (b version) è a prima - cù memoria DDR2 (micca-b versione). E differenze hardware dittanu a presenza in u situ ufficiale di duie tippi di software. Quandu i lampadini destinati à una versione "micca vene", u dispositariu ùn avè da pudè avviare, usemu solu u firmware appositu. Per determinà a versione ti pò andà in dui modi:

  • U modu più faciule per determinà a revisione, s'ellu ci hè a quinta versione di Android installata, hè di vede u numeru di custru in u menù "Circa u telefunu". S'ellu ci hè una lettera "B" in a stanza - scheda DDR3, in mancanza di - DDR2.
    1. Un metudu più accuratu hè di stallà l'applicazione Device Info HW da u Play Store.

      Scaricate Disposiziu Info HW in Google Play


      Dopu avè principiatu l'applicazione, avete bisognu di truvà l'oggetto "OZU".

      Se u valore di questu articulu "LPDDR3_1066" - Avemu trattatu cù u mudellu "versione B", se si vede "LPDDR2_1066" - U smartphone hè custruitu nantu à a scheda madre "micca-b versione".

    Inoltre, i mudelli cù una scheda madre "versione non-b" differiscono in i tipi di visualizazioni impiegate. Pudete aduprà una cumbinazione per determinà u mudellu di mostra.*#*#8615#*#*chì avete bisognu à mette in "dialer". Dopu avè testu u còdice di l'apparecchiatura, rimarcu u seguitu.

    A designazione di u mudellu installatu hè situata davanti à u marcu. "Usatu". Versioni di firmware applicabili per ogni visione:

    • hct_hx8394f_dsi_vdo_hd_cmi - E versioni V19 è altru ghjuvite sò usate.
    • hct_ili9881_dsi_vdo_hd_cpt - Pudete cusì cù V18 è più vechju.
    • hct_rm68200_dsi_vdo_hd_cpt - V16 è versioni di vucali superiori sò permessi.
    • hct_otm1282_dsi_vdo_hd_auo - Pudete aduprà qualsiasi versione di software.

    Comu pudete vede, per non fà una azzione inutile per determinà u mudellu di mostra in u casu di a versione "not-b" di u smartphone, avete bisognu di utilizà u firmware micca inferiore a V19. In questo casu, ùn pudete micca preoccupà per a pussibule mancanza di supportu per u software di modulu di mostra.

    Metodi Doogee X5 firmware

    Sicondu i prugrammi perseguuti, a dispunibilità di certi attrezzi, è a condizione tecnica di u smartphone, parechji metodi di firmware ponu esse applicati à u Doogee X5, descrittu sottu. In generali, si propone di applicarli à volta à u successu finu di ghjunghje u successu, da a prima - i metudi descritti sottu varanu da i più simuli à i più difficiuli per l'utente da implementà, ma ci hè un solu risultatu di ognuna - un smartphone perfettamente funzionante.

    Metodo 1: Applicazione di l'aggiornamentu senza

    U fabbricante hà furnitu in Doogee X5 l'abilità di riceve automaticamente l'aggiornamentu. Per questu prugramma hè adupratu "Aggiornamentu senza filu". In teoria, l'aghjurnamentu deve esse ottenutu è installatu automaticamente. Se per qualchì ragione, l'aggiornamenti ùn vene micca, o ci hè bisognu di reinstallà u firmware, pudete aduprà l'utile descrittu di forza. Questu metudu ùn pò esse chjamatu un firmware à pienu nant'à u dispositiu, ma hè veramente applicabile per l'aggiornamentu di u sistema cun rischi minimi è costi costanti.

    1. Scaricate l'archiu cù l'aggiornu è rinuminatela ota.zip. Pudete scaricà i schedari necessarii da vari risorse specializati in Internet. Una selezzione abbastanza vasta di archivi da scaricà sò presentata in u filu di firmware Doogee X5 nantu à u forum w3bsit3-dns.com, ma devi esse registratu per scaricà i schedari. Solu à u situ ufficiali di Doogee, purtroppu, u fabbricante ùn impieghja micca i schedari adatti per u metudu descrittu.
    2. U schedariu risultatu hè copiatu in a radice di a memoria interna di u smartphone. A attualizazione da una scheda SD per una certa ragione ùn funziona micca.
    3. Fighjate l'applicazione in u smartphone "Aggiornamentu senza filu". Per fà quessa, seguite a strada: "Impostazioni" - "Circa u telefunu" - "l'aggiornu di u software".
    4. Pulsante "Impostazioni" in u angulu in dirittu superiore di u schermu, allora selezziunate l'elemento "Istruzioni per l'installazione" è guardemu a cunfirmazione chì u smartphone hà "vede" l'aggiornamentu - a scritta in cima di u schermu "A nova versione hè stata scaricata". Pulsante "Installazione avà".
    5. Avemu leghjite l'avertimentu nantu à a necessità di salvà dati importanti (ùn era micca scurdata di fà quì!?) È premete u pulsante "Update". U prucessu di u disemballing è di verificà u firmware cumincerà, allora u smartphone riesce à ruminà è l'aggiornamentu sarà installatu direttamente.
    6. Optional: Se un errore accade in a operazione, ùn teme micca. U produttore fornisce una prutezzione contra l'installazione di l'aggiornamenti "errati", è ci vole à dì chì funziona in modu efficace. Se vedemu un Android "mortu",

      Spegni u smartphone cù un pressu longu u pulsante di accende è accende di nuovo, ùn ne fà cambiate alcun sistema. Nantu à a maggior parte di i casi, l'errore si verifica à causa di una versione sbagliata di l'aggiornu, cioè, l'aggiornamentu installatu hè liberatu prima di a versione di Android già installata nantu à u smartphone.

    Metudu 2: Recuperu

    Stu metudu hè un pocu più cumplicatu chè a prima, ma hè generalmente più efficiente. In più, u firmware cun recuperu di a fabbrica hè pussibule in casi chì i fallimenti di software anu aduprati è Android ùn carica.
    Per u firmware attraversu a ripresa, cum'è in u metudu precedente, avete bisognu di un archiviu cun file. Cume nantu à e risorse di a rete globale, nantu à u listinu utenti di w3bsit3-dns.com hà inviatu praticamenti tutte e versioni. U schedariu da l'esempiu sottu ponu esse scaricatu quì.

    1. Scaricate l'archive cun firmware per a ripresa in fabbrica, rinominatela in update.zip è mette a risultante in a radice di a carta di memoria, allora installa a carta di memoria in u smartphone.
    2. U lancimentu di u recuperu hè u seguitu. Nantu à u smartphone, avemu u pughjilu "Volume +" è tenendu u, premete u pulsante di accensione per 3-5 secondi, allora rilasciate "Cunsumante" a "Volume +" continuà à tene.

      U menu di selezzione di menu d'arrestazione, cuntene di trè elementi, si vede. Usendu u pulsante "Volume +" sceglite un articulu "Recuperu" (Dica ind'è una freccia improvvisata). Confirmà a voce premendu u pulsante. "Volume-".

    3. L'immagine di un "androide mortu" è a scrizzione: "Nulla squadra".

      Per vede a lista di i punti di recuperu dispunibili, devi simultaneamente preme tre tasti: "Volume +", "Volume-" è "Abilita". Pressa breve tutti i trè bottoni in altru tempu. Da a prima volta ùn pò travaglia, ripitemu, finché ùn vedemu i punti di recuperu.

    4. A mossa punti cù i tasti di u volumu, a cunfirmazione di a scelta di un articulu particulare hè a pressione di u pulsante "Abilita".

    5. Prima di tutte e manipolazioni associate à l'installazione di u firmware, si consiglia di fà una pulizia di partizioni "Dati" è "Cache" memoria di u telefonu. Questu prucedimentu sparisce completamente l'apparecchiatura da i file di l'utente è l'applicazioni è u restituisce à u statu "fora di a scatula". Dunque, avete a cura di conservà i dati impurtanti cuntenuti in u dispositiu. A procedura di pulizia ùn hè micca obbligatoria, ma permette di evità un certu numaru di prublemi, perchè le fate scegliendu u vociu in a riparazione. "Pulisci Dati / Reset di fabbrica".
    6. Per installà l'aggiornu, andate à u seguitu via. Sceglite un articulu "Applica l'aggiornamentu da a carta SD"quì sceglite u schedariu update.zip è spingà u pulsante "Cunsumante" dispositivi.

    7. Una volta finitu u prucessu di l'aggiornu, selezziunate l'elemento "Ripartisce u sistema ora".

  • Dopu à a fine di i passi sopra ripusuti, è se successu in pratiche, u primu lanciu di Doogee X5 dura abbastanza longu tempu. Ùn teme micca, hè un fenomenu normale dopu installazione di u sistema, in particulare cù a pulizia di i dati. Aspittemu tranquillamente è di risultemu un sistema operativu "pristine".
  • Metru 3: Strumentu SP Flash

    Cume lampà cun un prugramma speziale per smartphones MTK SP FlashTool hè u più "cardinale" è nant'à u tempu u più efficace. Aduprendu u metudu, pudete sovrascrivà tutte e sezioni di a memoria interna di u dispositivo, tornà à a versione precedente di u software, è ancu ripristinà u telefunu inoperante. U Flash Tool hè un strumentu assai putente è deve esse adupratu cun cautela, è ancu in casi chì l'usu di altri metodi ùn hà micca purtatu risultati, o hè impossibile.

    Per u Firmware Doogee X5 cù u metudu in questione, avete bisognu di u prugramma SP Flash Tool è di per sè (per X5, versione v5.1520.00 o in più), MediaTek USB VCOM driver è u file di firmware.

    In più di i ligami sopra, u prugramma è i piloti ponu esse scaricati in spflashtool.com

    Scaricate SP Flash Tool è i driver VCOM USB MediaTek

    U Firmware di u Firmware pò esse ottenutu nantu à u situ ufficiale di Doogee, o aduprà u ligame chì cuntene u repository cù u firmware di e versioni attuali per e dui revisioni di Doogee X5.

    Scaricate u Firmware Doogee X5 da u situ ufficiale.

    1. Scaricate tuttu u vostru bisognu è scappate l'archivi in ​​una cartella separata situata in a radice di a C: drive. I nomi di cartulari devianu esse corti è ùn anu in u lettu russo, in particulare a cartella chì contiene i file di firmware.
    2. Installate u driver. Se u smartphone ghiacciu normalmente, a scelta ideale hè di scappare l'installer autu di u driver quandu u smartphone hè connectatu à u PC "Debugging USB" (attivatu sinu "Impostazioni" dispositivi in ​​a sezione "Per u sviluppatore". L'installazione di i piloti quandu utilizza u installatore auto ùn pò dà nunda à prublemi. Avete solu bisognu di lanciare u installatore è seguite e istruzioni.
    3. Per verificà chì i driver sò installate correttamente, spegnete u smartphone, apri "Manager di dispositivi" è cunnessu u dispositiu off in a portu USB cun cavu. À u tempu di a cunnessione per un pocu tempu in "Manager di dispositivi" in un gruppu "Ports СОМ è LPT" un apparecchju deve apparìre "MediaTek PreLoader USB Vcom". Questu articulu apparisce solu per pochi secondi è dopu sparisce.
    4. Scignate u smartphone da u computer è fate di u Strumentu SP Flash. U prugramma ùn hà micca necessità di installazione è di lanciari un avete bisognu di andà à a cartella di l'applicazione è dopu cliccate nantu à u file. flash_tool.exe
    5. Quandu si vede un errore nantu à a mancanza di u file di spargimentu, ignorate e premete u pulsante "OK".
    6. Davanti à noi hè a finestra principale di u "flasher". A prima cosa da fà hè di scaricà un sparghjiu sparitu speciale. Pulsante "Scatter-loading".
    7. In a finestra Esploratore chì si apre, vai da u percorso di a posizione di i file cù u firmware è selezziunu u schedariu MT6580_Android_scatter.txt. Pulsante "Apertu".
    8. A zona di partizione per u firmware hè piena di dati. Per a maggior parte di i casi, hè necessariu deselezzià a sezione. "Prelaoder". Questu elementu d'elemento ùn deve micca trascuratu. Scaricà i schedari senza preloader hè più assai più sicuru è l'installazione di a casella descritta hè necessariu solu sì a prucedura senza u serviziu ùn porta micca risultati, o u risultatu hè insoddisfacente (u smartphone ùn pò carregà).
    9. Tuttu hè prontu per inizià u prucessu di u carrughju di i carichi in Doogee X5. Mettendu u prugramma in u modu di standby di cunnessione di u dispositivu per a carica premendu u pulsante "Download".
    10. Connettu u Doogee X5 spento à a portu USB di u computer. Per assicurà chì u dispositiu hè cumplettamente spente, pudete tirà fora da u vostru smartphone, è poi mette a batteria indè in.
      Un secondu dopu à a cunnessione di u smartphone, u firmware hà da cumincià automaticamente, cum'è ind'è a barra di prughjettamentu di a conclusione situata in fondo à a finestra.
    11. Una volta finita a procedura, compare una finestra cù un cercuu verde è u titulu "Scaricate OK". Scunganu u smartphone da a portu USB è accendi da piglià à longu pressione di u pulsante di accensione.
    12. U primu lanciu di u telefuninu dopu a manipolazioni sopra ripisu dura abbastanza longu, ùn avete micca duvutu fà qualchì azzione, bisogna avè pazienza è aspettate chì u sistema attualizatu si carica.

    Conclusione

    Cusì, u firmware di u smartphone Doogee X5, cù l'approcciu giuvule è una preparazione adatta, pò esse svolta abbastanza rapidamente è senza prublemi. Determiniamo correttamente a revisione di l'hardware, a versione di u lugiziale installatu, è scaricà i file chì certamente currenu di u dispositiu da e fonti fiduciali - questu hè u secretu di una pratica sicura è semplice. In a maggior parte di i casi, dopu un firmware bè eseguitu o l'aghjurnamentu di software, u dispositivu funziona in modo pienu è continua à cuntentà a so pruprietariu cù a prestazione quasi senza interruzione di funzioni.