Cume à resettà u BIOS in a fabbrica di un laptop? Reset password.

Buona sera

Parechji prublemi in u laptop ponu esse risolti se resettate l'impostazioni di u BIOS à l'impostazioni di a fabbrica (à volte li si chiamanu anche ottimali o sicuri).

In generale, questu hè fattu abbastanza facilmente, sarà più difficiule se si mette a password in u BIOS è quandu si accende u laptop, vi dumandarà a stessa password. Quì, senza smuntà u laptop hè abbastanza ...

In st'articulu aghju volutu considerà entrambe le opzioni.

1. Ripristinà u BIOS di u laptop in fabbrica

Per entrà in a configurazione di u BIOS, i tasti sò in solitu usati. F2 o Delete (qualchì volta a chiave F10). Dipende da u mudellu di u vostru laptop.

Ci hè abbastanza facili sapenu chì bottinu premete: riavvià u laptop (o accende) è vede a prima schermata di benvenuta (hà sempre un pulsante di entrata per e impostazioni di BIOS). Pudete ancu aduprà a documentazione chì hà cumannatu u laptop in a compra.

È cusì, speremu chì avete entratu in l'impostazioni di Bios. Dopu avemu interessatu Tab di Escia. À propositu, in i portatili di diverse marche (ASUS, ACER, HP, SAMSUNG, LENOVO) u nome di e sette BIOS hè guasi uguale, perciò ùn ci hè nunda di bisognu di piglià screenshot per ogni mudellu ...

Configurazione di u BIOS in u laptop ACER Packard Bell.

Ulteriori in a sezione Exit, selezziunate a linea di u modulu "Caricate per impostazione predefinita"(v. in carica di l'impostazioni predefinite (o impostazioni predefinite)) Poi in a finestra popup, dite da cunfirmà chì vulete ripresentà e impostazioni.

È resti solu per uscire da Bios cù salvà e impostazioni fatte: selezziunu Exit Saving Change (Prima linea, vedi a screenshot sottu).

Caricate per l'impostazione predefinite - caricate e regolazioni di difettu. ACER Packard Bell.

À propositu, in u 99% di i casi cun impostazioni di ripristinamentu, u laptop portale ripartisce normalmente. Ma qualchì volta si faci un pocu sbagliu è u laptop ùn pò truvà nè per scaricà (cioè da quale dispositiu: unità flash, HDD, etc.).

Per ripararlo, vai torna in Bios è andate à a sezione Stivali.

Eccu bisognu di cambià a tabulazione Modu di boot: Cambia UEFI in Legacy, allora uscite Bios cù e scelte di salvamentu. Dopu à riavvià - u laptop hà da avviare normalmente da u discu dur.

Cambia a funzione di Boot Mode.

2. Cumu resettà l'impostazioni di u BIOS sì ci vole una password?

Ora immuniteghja una situazione più seriada: hè passatu chì avete messu a password in Bios, è avete dimenticatu quandu (bè, o a vostra surella, fratellu, amicu pone a password è ti chiama per aiutu ...).

Accende u laptop (in l'esempiu, a sucietà portatile ACER) è vede u seguitu.

ACER. U Bios chiede una password per travaglià cù un laptop.

À tutti i tentativi di sbattenu, u laptop agisce cun l'errore è dopu avè truvatu alcune password inesatte, si spegne ...

In stu casu, ùn puderete micca fà senza rimproverà a cover posteriore di u laptop.

Avete bisognu di fà solu 3 cose:

  • scollegate u laptop da tutti i dispositivi è generalmente rimuovi tutti i cavi chì sò connessi ad essa (cuffie, cavu di tensione, mouse, ecc.);
  • rimuovere a batteria;
  • rimuovere a copertura chì prutegje a RAM è u discu duru di u laptop (u prughjettu di tutti i portatili è differente, qualchì volta pudete dà necessità di sguassà a cumpurazione posteriore).

Laptop inversu nantu à a tavula. Hè necessariu rimuovere: a batteria, a copertura di u HDD è di RAM.

Poi, rimuete a batteria, u discu duru è a RAM. U laptop deve esse approssimativamente uguale cum'è in figura in basso.

Laptop senza batteria, discu duru è RAM.

Ci hè dui cuntatti sottu i barri di memoria (sò firmati da JCMOS) - avemu bisognu di elli. Ora fate u seguitu:

  • se si chiuderu questi cuntatti cù un cullabaru (è ùn aprite micca finu per quessa di u portu. Eccu bisognu di a pazienza è di a precisione);
  • cunnesse u cavu d'alimentazione à u laptop;
  • Accende u laptop è aspettate per un secondu. 20-30;
  • spegni u laptop.

Ora pudete cunnessu a RAM, u discu duru è a batteria.

I contatti chì duveru esse chiusi per resettà i parametri di Bios. Di solitu, questi cuntatti sò firmati cù a parola CMOS.

Dopu, pudete andà facilmente in u BIOS di u laptop in mezu di a chjave F2 quandu hè accesu (u Bios hè statu ripartutu à l'impostazioni di a fabbrica).

U BIOS di u laptop ACER hè statu ripartitu.

Ho bisognu di dì qualchì parola nantu à i "scampi":

  • micca tutti i portatili avemu dui contatti, alcuni anu tri, è da resettà, devi spostà u pontu da una posizione à l'altru è aspettate qualchi minuti;
  • invece di i cavalieri ci ponu un pulsante di ripristinamentu: hè appughjatu cun una matita o una penna è aspettate qualchi secondi;
  • pudete ancu resettà Bios se si caccià a batteria da a scheda madre di u portatile per un tempu (a batteria sembra un tablet, pussibule).

Hè tuttu per oghje. Ùn vi scurdate micca password!