Gramps 4.2.6

Parechji almenu una volta anu pensatu à a restaurazione di vecchie fotografie in bianco è in neri. A maiò parte di e images da i cosiddetti soapboxes sò stati convertiti in formatu digitale, ma ùn l'aghju micca acquistatu. A soluzione à u prublema di trasfurmà una immagine sbavata in culore hè assai difficiula, ma in una certa misura accessibile.

Trasforma una foto in bianco e nero in culore

Se fate una foto di culore in biancu è neri, semplicemente, allora a risoluzione di u prublema in direzzione contrapunta diventa molto più difficiule. U computer hà da capisce cumu dipintu un particulare framru, chì hè un gran numeru di pixel. Finchè un certu tempu u situ presentatu in u nostru articulu tratta di sta questione. Finu questu hè l'unica opzione di qualità chì travaglia in u modu automaticu di trasformazione.

Vede ancu: Colorazione di un'immagine in bianco e nero in Photoshop

Colorize Black hè stata sviluppata da Algorithmia, chì implementa centu di altru algoritmi interessanti. Questu hè unu di i prugetti novi è riesciuti chì anu gestitu di stupisce l'utenti di a rete. Hè basatu annantu à l'intelligenza artificiale basata nantu à una rete neurale chì seleziona i colori necessarii per a foto impiegata. Francu, a foto trattata ùn sempre risponde à l'aspettative, ma u serviziu oghje mostra risultati imponenti. Oltre à i file da un computer, Koloriz Black pò travaglià cù e immagini da Internet.

Vai à u serviziu Colorize Black

  1. A pagina iniziale cliccate nantu à u bottinu "UPLOAD".
  2. Selezziunate una foto da trattà, cliccate nantu à u, è cliccate "Apertu" in a stessa finestra.
  3. Aspetta finu u prucessu di selezzione di u culore desideratu per l'immagine.
  4. Spostà u spartitore viola speciale à a destra per vede u risultatu di l'elaborazione di a tutta l'imagine.
  5. Deve esse approssimativamente cumandatu:

  6. Scaricate u file finitu in u vostru computer cù una di e scelte.
    • Salvà l'immagine divisa per una linea viola à mità (1);
    • Salvà a foto appena culurizata (2).

    A vostra foto sarà scaricata in u computer via un navigatore. In Google Chrome, simu questu:

I risultati di l'elucimentazione di l'immagine mostranu chì l'intelligenza artificiale basata nantu à una rete neurale ùn hà ancu micca imparatu per mutà e culore bianche è bianche in culore. Tuttavia, funziona bè cù e fotografie di e persone è dipinge e so facce più o menu qualitativamente. Benchè i culori in u articulu di u mudellu sò scelti in modo sbagliu, l'algoritiu di Colorize Black hà sceltu alcuni colori. Finu questu hè l'unica versione attuale di a cunversione automatica di un ritrattu sbiancatu in una colorante.