Crea macros per simplificà u travagliu cù Microsoft Word

In casu di prublemi cù e chjavi nantu à a tastiera di u portatile o quandu si pulisce, pò esse necessariu rimuoverli è poi riportarli à u so locu. In u cursu di l'artìculu parlamu di cavalcature nantu à a tastiera è a bona furmazione di e chiavi.

Sostituzione di Key Keyboard

A tastiera di un laptop può variare assai nantu à u mudellu è a fabbricazione di u dispositivo. Cunsidemu u prucessu di rimpiazzamentu nantu à l'esempiu di un solu portatile, cun amparà e sfumature principali.

Vede ancu: Pulizia di a tastiera in casa

Estrarre chiavi

Ogni chjama hè tenuta nantu à a tastiera à causa di u montu di plastica. Cù l'approcciu giuvule, rimuovere i tasti ùn causerà micca i prublemi.

Generale

A più chiavi cumuni includenu u generale "Ctrl" è F1-F12.

  1. Preparà per anticipu un cacciavite sottu cù una fine curva. In mancanza di un attrezzu adeguatu pò esse limitu à un picculu cuteddu.
  2. Aduprendu u pulsante o l'alimentu di l'alimentu "Start" spegni u laptop.

    Vede ancu: Cumu spegni u computer

  3. Un cacciavite deve esse messu sottu à unu di i bordi di a chjave trà u montu è a superficie interna in u locu mustratu da noi in l'immagine. In questu casu, a pressione principale deve cadere nantu à u centru, riducendu a probabilità di dannu à l'antene.
  4. Sì successu, sentite un clic, è a chiave pò esse rimpiazzata senza assai sforzu. Per fà quessa, levate lu e premete giù in u centru di u ziugliu centrale sottu u bordu superiore.
  5. Se andate a pulì u spaziu sottu à a chiavi, u latch deve esse smaratu. Aduprate l'estremità taglera di u cacciavite per pry u fermu di plastica in a zona superiore diritta.
  6. Esattamente a stessa cosa da fà in u fondu di u montu.
  7. Dopu à quì, rimuovi.

Wide

Questa sezione pò esse attribuita "Shift" è tutte e chiavi chì sò più grandi. L'eccezione hè solu "Spaziu". A principale differenza trà e chiavi di larghezza hè a presenza di nisun attaccu, ma duie simultaneamente, a situazione di a quale pò cambià dipende a forma.

Nota: À volte una serratura grossa pò esse aduprata.

  1. Com'è cù i chjavi convenzionali, cacciate a punta inferiore di a chjama aduprendu un cacciavite è staccà attentamente a prima sporgenza.
  2. Fate u listessu cù u secondu fissatore.
  3. Ora rilassi u chiavi da u luntanu rimanente è tirendu su, tiratu fora. Attenzione à u stabilizzatore di metallo.
  4. U prucedimentu di a rimozione di clip di plastica, avemu descrittu nanzu.
  5. A tastiera "Enter" rimarcatu in quantu pò cambià assai in forma. Tuttavia, in a maggior parte di i casi questu ùn affetta micca u so attaccu, chì ripete cumpletamente u cuncepimentu. "Shift" cun un stabilizzatore.

Barra di spaziu

Chiavi "Spaziu" in una tastiera di u portatile, per u so design, hà un minimu di differenze da l'analogicu nantu à un dispositivu pienu ordinariu perifericu. Hers cum'è "Shift"Due à volta sò tenute insieme, piazzate nantu à e dui parti.

  1. In a zona di u luntanu sinu o dirittu, aghjunghje a "antenna" cù l'estremità tagliente di u cacciavite è scucisciunate da l'attaccu. In questu, a furmazione di plastica hè grande di dimensioni è cusì eliminà a chjave hè assai più faciule.
  2. Pudete rimuovere i prugne stessi in direzzione da l'instrumentu dipintu prima.
  3. I prublemi cù sta chiave ponu vene unicamente à u stadiu di a so installazione, da allora "Spaziu" dotatu di dui stabilizzatori subitu.

Esse estremamente attenta durante a rimozione è a stallazione successiva, chì e forse attaccamenti pò esse danneggiati facilmente. S'ellu ci hè permessu, u meccanismu hà da esse rimpiazzatu cù a chjave.

Impostazione di a chiave

L'acquistu di chiavi separatamente da un laptop hè problematicu, ancu chì micca tutti si adattanu à u vostru dispositivo. In casu di rimpiazzamentu, o, se hè necessariu, di rimbursu di e chiavi precedentemente estratte, avemu preparatu l'istruzione adatta.

Ordinariu

  1. Girate u montu cum'è in foto è fissate a parte stretta cù l'antene in u fondu di u slot.
  2. Abbassà u restu di u fermu di plastica è spingitu finu cun un perdu.
  3. Pone a chjave in a posizione curretta di a vechja è premete cun a fermezza. Imparerete nantu à l'installazione avè un tipicu cliccatu.

Wide

  1. In u casu di cavalcature larghe, ci vole à fà esattamente a stessa cosa cum'è quelle cumuni. L'unica differenza hè a presenza di nè unu, ma solu di e pinze.
  2. Passate i punti di stabilizzatore per mezu di i fori di metallo.
  3. Come ancu, restituite a chjave in a so posizione iniziale è spingi finu chè scatta. Quì hè necessariu distribuisce a pressione in modo chì a maiò parte di cadi nantu à a zona ciascuna cun una chiusura, è micca u centru.

"Spaziu"

  1. Cù monti Spazio avete bisognu di fà e stesse azzioni cume per l'installazione di l'altre chjavi.
  2. Installate "Spaziu" in a tastiera affinchì u stabilizzatore strettu sia direttu da cima à u fondu.
  3. Inserite u stabilizzatore largu in i fori di cima, cum'è illustratu da noi.
  4. Avà bisognu dopu cliccà nantu à a chjave per fà clic, simbolizendu una stallazione riesce.

In più di quelli cunsiderati da noi, ci ponu qualchì chiavi in ​​a tastiera. U so prucessu di estrazione è installazione hè cumpletamente analogue à u solitu.

Conclusione

Da mostra di cura è attenzione, pudete rimuovere facilmente è installà e chiavi in ​​a tastiera di u laptop. Se u montage nantu à u vostru laptop hè assai differente da chjamatu in l'articolo, assicuratevi di cuntattarci in i commenti.