Fissà BSOD cù u codice "CRITICAL_SERVICE_FAILED" in Windows 10


L'effettu HDR hè ottenutu sovrapponendu parechji (almeno trè) fotografie. Stu metudu dà più profondità à i culori è a luce è l'ombra. Alcune fotocamere moderne anu una funzione HDR integrata. I fotografi chì ùn anu micca avè tali attrezzature sò forzati à avè l'effettu in u vechju modu.

Cosa fà se avete solu una foto, è vulete sempre avè una bella immagine HDR? In questu tutorial, vi mostreraghju cumu fà sta.

Allora principiatu. Per cumincià, aprite e nostre foto in Photoshop.

Successivamente, creà un duplice di u stratu di a vittura, semplicemente trascialu à l'icona currente in a sutata di a palette di strati.

U passu chì dopu sarà a manifestazione di i particolari fini è u valorizazioni generale di a nitidezza di a maghjina. Per fà quessa, andate in u menù "Filtrà" è cerca un filtru quì "Contrast di culore" - hè in a sezione "Altru".

U cursore hè messu in una tale postu chì i piccoli particolari rimanganu, è i culori cumincianu à apparìre.

Per evità difetti di culore quandu applicanu un filtru, stu stratu deve esse scoloritu premendu a combinazione di tasti CTRL + SHIFT + U.

Ora cambia u modu di fusione per u stratu di filtru à "Bright Light".


Avemu a migliorazione di a nitrità.

Continuemu à migliorà a foto. Avemu bisognu di una copia consolidata di i strati di a foto finita. Per ghjunghjite, tene premutu a combinazione di tasti CTRL + SHIFT + ALT + E. (Prataghju e so dita).

Durante a nostra azzione in a foto, vene innuvari si presentanu inevitabilmente, dunque in sta tappa ci vole à sbarazzallu di elli. Vai à u menù "Filtru - Rumore - Riduce u Rumu".

Raccomandazioni per a regolazione: L'intensità è a preservazione di e parti devanu esse messe in modo chì u rumu (i punti picculi, di solitu culori scuri) sparisce, è i dettagli fini di a maghjina ùn cambianu micca forma. Pudete vede l'immagine originali cliccendu nantu à a finestra di anteprima.

I mio settori sò:

Ùn prugrammi troppu zelatu, altrimenti avete un "effettu plasticu". Quest'immagine parisce innaturale.

Dopu avete bisognu di creà un duplicatu di u stratu risultatu. Cumu fà sta, avemu già parlatu un pocu più altu.

Ora andate à u menu. "Filtrà" è applicate nuvamente u filtru "Contrast di culore" in u primu stratu, ma sta volta ponemu u slider in una tale posizione per vede i culori. Ti piace questu:

Bleach layer (CTRL + SHIFT + U), cambia u mode di miscelazione à "Croma" e riduce a opacità à 40 per centu.

Crea una copia cumpressa di i strati di nuovo (CTRL + SHIFT + ALT + E).

Dai un ochju à u risultatu intermediu:

Dopu avemu bisognu di aghjunghje una nebbia à u fondu di a foto. Per fà quessa, dughjite u stratu superiore è applicate u filtru "Sfocatura Gaussiana".

Quandu hè stabilitu u filtru, ùn guardanu micca à a vittura, ma à u fughju. I piccoli particolari devinu scomparse, solu i contorni di l'oggetti devianu rimanere. Ùn micca troppu ...

Per finalizà l'effettu, applica un filtru à stu stratu dinò. "Add rum noise".

Impostazioni: 3-5% di l'effettu, secondo Gauss, Monocromu.

E ancu, ci hè bisognu di st'effettu per restà solu in u sfondo, è chì ùn hè micca tuttu. Per fà ciò, avete bisognu di aghjunghje una maschera nera à stu stratu.

Fighjate a chjave Alt è cliccate nantu à l'icona di maschera in a palette di strati.

Comu pudete vede, sfocata è u rumu sparì cume da a foto tutta, avemu bisognu di "apri" l'effettu nantu à u fondu.
Pigliate spazzola rotonda bianca soffice cù opacità 30% (Veda screenshot).




Assicuratevi di cliccà nantu à a maschera nera in a palette di strati per disegnà nantu ad ellu, è cù u nostru pennu biancu avemu pulitamente dipinto u sfondo. I passaghji ponu esse fatti quantu vi dumanda gustu è intuizione. Tuttu in l'occulu. Eghju camminatu duie volte.

Un attenuu particulare deve esse prestatu à i particolari pronunciati di u fondu.

Se una vittura fussia toccata è sfocata in qualche tempu, allora pudete riparà u cambià di u spazzolu in neri ( X). Di ritornu à u biancu cambiò la stessa chjave.

Risultatu:

Sò in un pocu di a fretta, sò sicuru chì sarete megliu è più bella.

Ciò ùn hè micca solu, andate avanti. Crea una copia cumpressa (CTRL + SHIFT + ALT + E).

Un pocu più di nitidezza in a foto. Vai à u menù "Filtru - Affinità - Nitturità di Contornu".

Quandu configurate u filtru, guardemu attentamente i bordi di luce è ombra, culori. U radiu deve esse tale chì i culori "extra" ùn vìnanu micca nantu à questi limiti. Di solitu hè rossa è / o verde. Effettu ùn ponemu micca più 100%, Isogeliu eliminemu

È una altra volta. Aghjunghje u layer di regolazione "Curve".

In a finestra di pruprietà di u stratu chì si apre, mettenu dui punti nantu à a curva (hè una linea dritta), cum'è in a screenshot, è trascina u puntu di più in diretta à sinistra è su, è u puntu inferiore in u latu oppositu.


Quissa dinò, tuttu hè circa. Cù questu azzione, aghjunghjenu cuntrastu à a foto, chì hè, e rughjioni scuri scurisce, è luci evidenziate.

Un pudemu fermà à quessa, ma à una prospettiva più stretta, si pò vede chì i "scala" apparu nantu à parti bianche dritte (lucenti). S'ellu hè fundamentale, allora pudemu sbarazzallu di elli.

Crea una copia cumpressa, allora rimuve a visibilità da tutti i strati, à eccezione di u primu u sorgente.

Applica à u stratu di cima una maschera bianca (chiave Alt ùn tocchi micca).

Poi pigliemu u listessu pennu cum'è in prima (cù e listessa regolazione), ma in neri, è passà per e zone à prublemi. A taglia di u pennu deve esse tale chì si tratti solu l'aghja chì deve esse riparata. Mutà subitu a taglia di u pennu pò esse parentesi quadrate.

Questu completa u nostru travagliu nantu à a creazione di una immagine HDR da una sola foto. Sentemu a differenza:

A differenza hè chiara. Aduprate sta tecnica per migliorà e vostre foto. Bona fortuna in u vostru travagliu!