Imposta u vostru propriu ringtone per Samsung

Live wallpaper hè un'animazione o un video chì pò esse impostatu cume una maghjina di u desktop. Per difettu, Windows permette solu e immagini statiche. Per mette in l'animazione desktop, avete bisognu di stallà un software particulare.

Cumu mettere in l'animazione di u desktop

Ci sò parechji prugrammi per travaglià cù u wallpaper di live. Certi supportanu solu GIF animati (GIF), altri ponenu travaglià cù video (AVI, MP4). In seguitu, guardemu u software più popularu chì aiutera à animà u salvatore di u vostru computer.

Vede ancu: Apps "Live Wallpaper" per Android

Metudu 1: PUSH Video Wallpaper

U prugramma hè dispunibule da scaricà gratuitamente da u situ ufficiale di u sviluppatore. Aiutati da sistemi operativi Windows à cumincià da i "sette". Permette di aduprà immagini animate è video (da YouTube o un computer) cum'è un screensaver per u vostru desktop.

Scaricate PUSH Video Wallpaper

Istruzioni di installazione di u Fondu:

  1. Fighjate a distribuzione è seguite e cunsiglii di l'assistente di stallazione. Accettava i termini di l'accordu di licenza è cuntene l'installazione in u modu normale. Dopu à a fine di l'installazione, verificate i punti "Set as Screensaver" è "Avvia u Fondu di Video"è cliccate "Finish".
  2. L'upere di u salvatuniu si aprirà. In u listinu in goccia, selezziunu "PUSH Video Screensaver" è cliccate "Opzioni"per cambià u wallpaper.
  3. Cliccate nantu à la scheda "Principale" è selezziunate u wallpaper. U prugramma supportanu video, gifs è ligami YouTube (richiede cunnessione à Internet).
  4. Cliccate nantu à l'icona "Add"per aghjunghje un video personalizatu o animazione.
  5. Puntate à e cliccate "Add to playlist". Dopu à quessa, sarà visualizatu in a tabulazione "Principale".
  6. Cliccate "Add URL"per aghjunghje un link da Youtube. Specificate l'indirizzu di u link è cliccate "Add to playlist".
  7. Tab "Impostazioni" Pudete configurà altre opzioni. Per esempiu, permettite à u prugramma di cunteghjà cun Windows o minimizà a cassetta.

Tutte e mudifiche saranu effettive automaticamente. Per cambià u screensaver, selezziunu e solu da u listinu dispunibule in tab "Principale". Quì pudete aduprà u volumu (per video), a posizione di l'immagine (riempisce, centru, stende).

Metudu 2: DeskScapes

Sublettatu da Windows 7, 8, 10 sistemi operativi. A differenza di PUSH Video Wallpaper, DeskScapes permette di edità un salvataggio di vita esistente (regolà i culori, aggiusta i filtri) è suppò u travagliu cù parechji monitor simultaneamente.

Scaricate DeskScapes

L'installazione di u wallpaper:

  1. Fighjate a distribuzione è leghje i termini di l'accordu di licenza. Specifichi u directory in cui i prugrammi di prugrammi saranu sfattiu è aspettate chì l'installazione sia finita.
  2. U prugramma accumarà automaticamente. Cliccate "Inizio di a Giura di 30 ghjorni"per attivà a versione di prova per 30 ghjorni.
  3. Inserite u vostru indirizzu email vera è cliccate "Continue". A cunferenza sarà inviata à l'e-mail specificatu.
  4. Segui u link da e-mail per cunfirmà a registrazione. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante verde. "Attiva 30 pruvista di ghjornu". Dopu, l'applicazione aghjurnerà automaticamente è diventa disponibile per u travagliu.
  5. Selezziunate un wallpaper da a lista è cliccate "Applicà à u mo desktop", per aduprarle cum'è un screensaver.
  6. Per aghjunghje schedari persunali, cliccate nantu à l'icona in u angulu in alto à sinistra è selezziunate "Cartulti" - "Add / Remove folders".
  7. A lista di i cartulari dispunibili. Cliccate "Add"specificà u caminu à u video o l'animazione chì vulete aduprà cume l'immagine di sottu di u desktop. Dopu à quessa, e imagini appareceranu in a galleria.
  8. Per cambià a immagine selezionata, cambia trà l'utili. "Adjust", "Effetti" è "Colore".

A versione gratuita di u prugramma hè dispunibule da scaricà da u situ ufficiale è permette di definisce gif, video cum'è una maghjina di u fondu di u desktop.

Metru 3: DisplayFusion

A differenza di PUSH Video Wallpaper è DeskScapes, u prugramma hè pienu traduttu in russo. Permette di seleziona è personalizà i protette di schermi, u sfondi di u desktop.

Scaricate DisplayFusion

  1. Fighjate a distribuzione è cumincianu à stallà u prugramma. Verificate e capacità di DisplayFusion è cliccate "Fatti".
  2. Aprite u prugramma da u menù "Start" o cintura per un accessu rapidu è marcatu a casella "Permette à DisplayFusion di gestisce u sfondi di u desktop" è selezziunate a fonte di e immagini di u fondu.
  3. In a finestra chì compare, selezziunate "I mie immagini"scaricà una foto da u computer. Se vulete, pudete sceglie un'altra fonte quì. Per esempiu, un URL esterno.
  4. Specifichi u parcorsu à u file è cliccate "Apertu". Apparirà in a lista di dispunibuli. Se necessariu, aghjuntà qualchì foto.
  5. Selezziunate a maghjina desiderata è clicchi "Applicà"purtà u scumpule.

U prugramma serve per travaglià micca solu cù sfondi diretti, ma ancu cù file video. Optionalmente, l'usu pò personalizà a presentazione. Dopu u salvataggio di u schermu sarà rimpiazzatu da un timer.

Pudete installà una immagine animata nantu à u vostru desktop solu cù l'aiutu di un software speciale. DeskScape ha una interfaccia simplici è una biblioteca integrata di immagini prontu. PUSH Video Wallpaper permette di dumandà cum'è un salvaschiuma non solu di gif, ma dinò video. DisplayFusion hà una ampia gamma di strumenti è permette di cuntrullà micca solu u wallpaper, ma ancu altre impostazioni di u monitor.