L'installazione di i prugrammi in u sistema operativu di Ubuntu hè fatta sfracchendu u cuntenutu di i pacchetti DEB o scaricà i schedari necessarii da i repository ufficiali o di l'usu. Tuttavia, qualchì volta u software ùn hè micca suppurtatu in sta forma è hè salvatu solu in RPM. Dopu, vulemu parlà di u metudu d'installazione di biblioteche di stu tipu.
Installate pacchetti RPM in Ubuntu
RPM - un formatu di pacchetti di varie applicazioni, affinate per travaglià cù distribuzioni di openSUSE, Fedora. Per difettu, Ubuntu ùn hà micca i mezi per installà l'applicazione salvata in stu pacchettu, dunque avete a prassi d'azzioni supplementari per cumplà a prucedura cù successu. Qui di sighhjuntu analizzeranu tuttu u prucessu, per tappa, dette di u dettu nantu à tuttu.
Prima di passà à i tentativi di stallà un pacchettu RPM, leghje attentamente u software sceltu - pò esse pussibule di trovu nantu à l'usu o u repository ufficiale. In più, ùn sia micca pigra per andà à u situ ufficiale di l'urdinatori. Di solitu ci sò parechje versioni per scaricà, à mezu à i quali hè spessu trovu è adatta per u formatu Ubuntu DEB.
Se tutti i tentativi di truvà altre biblioteche o repository sò in vain, ùn ci hè nunda di fà, ma prova di installà RPM cù l'utili addiziunali.
Passu 1: Aghjunghje u Repository di l'Universu
Occasionalmente, l'installazione di certi utilità necessita di l'espansione di l'archivu di sistema. Un di i più belli repositarii è l'Universu, chì hè supportatu attivamente da a comunità è hè ghjurdatu di modu periodicu. Allora, vale a pena principiu cù l'aggiunzione di nuove librerie in Ubuntu:
- Aprite u menu è currite "Terminal". Questu pò esse fattu in un modu differente - cliccate nantu à u desktop, cliccate puru u dirittu è selezziunate l'elemento desideratu.
- In a console chì si apre, inserisci u comando
sudo universu add-apt-repository sudo
e premete a tasca Enter. - Avete bisognu di specificà una password di cuntinu, postu chì l'azione hè effettuata per mezu di l'accesso root. Quandu inserìte i caratteri ùn sò micca visualizzati, basta à inserisce a chjave è cliccate nantu à Enter.
- I novu file seranu aghjunti o un avvisu apparirà chì u cumpunente hè già inclusu in tutte e fonti.
- Se i schedari sò stati aghjunti, aghjurnate u sistema cun l'ordine di u comando
sudo apt-get update
. - Aspettate chì l'aggiornu sia finitu è procedi à u passu chì vene.
Passu 2: Installate l'Alien Utility
Per attuà a missione oghje, aduprà una uta semplice chjamata Alien. Permette di convertite pacchetti in RPM in DEB per l'installazione in Ubuntu. U prucessu di aghjunghje una utilità ùn causa micca difficoltà speciali è hè eseguita da un cumandamentu.
- In u tippu di console
sudo apt-get install alien alien
. - Cunfirmà l'aggiunzione scegliendu D.
- Aspettate chì u download sia finitu è aghjunghje biblioteche.
Passu 3: Convertite u RPM Package
Ora andate direttamente à a cunversione. Per fà quessa, u prugrammu necessariu devia da esse salvatu annantu à u vostru computer o media media. Dopu chì tutte e impostazioni sò state finite, ci sò solu qualchì azzioni:
- Aprite a situazione di conservazione di l'oggetto à traversu u gestore, cliccate puru nant'à u sceltu è selezziunate "Pruprietà".
- Quì vi truverete infurmazioni nantu à u cartulare genitore. Ricordate u parcorsu, avete bisognu di u futuru.
- Andà à "Terminal" è entrate u cumandamentu
cd / home / user / folder
dove usatore - username, e cartella - u nomu di a cartella di conservazione di i file. Cusì, usendu u cumandamentu cd A transizione versu u cartulare serà fatta è tutte l'azione successive saranu svolte in ellu. - Da u cartulare giustu, inserisci
sudo alien vivaldi.rpm
dove vivaldi.rpm - u nome esattu di u pacchettu desideratu. Nota chì hè necessariu di aghjunghje .rpm à a fine. - Immettite di nuovo u password è aspettate chì a conversione sia finita.
Passu 4: Installazione di u pacchettu DEB creatu
Dopu una procedura di cunversione rinumata, pudete andà in u cartulare duve u salvu RPM era uriginevatu, chì a cunversione hè stata fatta in stu cartulare. Ci sarà digià memorizzato un pacchettu cù u listessu nomu, ma u furmatu di DEB. Hè dispunibule per installazione da un attrezziu standard integratu è da qualchì altro metudu conveniente. L'istruzione dettagliata nantu à sta questione pò esse trovata in u nostru materiale separatu quì sottu.
Per di più: Installazione di i pacchetti DEB in Ubuntu
Comu pudete vede, i file batch RPM sò sempre installati in Ubuntu, tuttavia, devi rimarcà chì certi di esse sò micca incompatibili cù stu sistema operativu, perciò l'errore apparirà in a tappa di cunversione. Se una situazione simule si pò, si consiglia di truvà un pacchettu RPM di una architettura diversa o pruvate à truvà una versione supportata creata specificamente per Ubuntu.