Hà un virus cumuni oghje, quandu tutte le cartelle di un lettore fluttu nascondenu, è invece di esse ci sò scorciaghe cù i stessi nomi, ma chì contribuiscenu à a diffusione di u prugramma dannosa, parechji causanu qualche difficoltà. Ùn hè micca troppu difficiule per rimuovere u virus, hè più difficiule di sbarazzà di e so conseguenze - per rimuovere l'attributu nascatu da e cartelle, perchè in a prupietà stu attributu hè inattivu. Fighjate una veduta cosa fate se un attaccu nant'acce cartelle ascuttevuli è tasti anu accadutu à voi.
Nota: u prublema, quandu à causa di un virus in una unità flash, tutte e cartelle spariscenu (diventanu nascosti) è, invece, i tasti diretti sò assai cumuni. Per pruteghja da tali virus in futuro, vi pruponi una attenzione à l'articolo Prutezzione di un drive flash USB da virus.
Virus treatment
Se l'antivirus ùn smarrisce micca u virus in sè (per qualchì ragu, certi antivirus ùn vanu micca), allora pudete fà u seguitu: cliccate puru u dirittu destro in a cartella di cartella creata da stu virus è fate casu in a pruprietà chì spiegheghje. Di regula, si tratta di un tipu di schedariu cù l'estensione .exe, situatu in a cartella RECYCLER in a radice di a nostra unità flash. Sentite per liberu di sguassà stu schedariu è tutte le scelte rapide di cartulare Ié, è u cartulare esse RECYCLER pò esse eliminatu dinò.
Se u schedariu autorun.inf hè presente nant'à u drive di flash, allora puru sguillamentale - stu schedariu cunduce u drive flash per fà inizià automaticamente qualcosa dopu avè inseritu in u computer.
È una altra cosa: solu in casu, andate in a cartella:- Per Windows 7 C: utilizatori u vostru username hè appdata
- Per Windows XP C: Documenti è Impostazioni username
À propositu, se ùn sapete micca cumprende cartulare nascosta, dunque in casu, hè quellu chì fate: andate in Pannule di cuntrollu (Windows 7 è Windows 8), selezziunate "Opzioni Cartella", la "Vista" e più vicinu à a fine di a lista impostate e opzioni per chì u computer esibisce sia i file nascosti che i sistemi cun cartetti. È ancu consigliabile deselezionà a casella "ùn mostra micca e estensioni di i tipi di file registrati." Di quì, vedi i cartulari ascutiti è i scorciati nantu à elli in u drive flash. ùn sarete micca cancellati.
Rimuete l'attributu nascatu in cartelle
Attributu inattivu nascosto in cartulari di Windows XP
Cartelle nascoste di Windows 7
Dopu chì u virus sia guaritu da antivirus o manualmente, un prublema rimane: tutti i cartulari di u drive sò rimasti nascosti, è ùn pò esse visibili in maniera standard - cambià a pruprietà cumpartiva ùn hè micca bè, perchè a ticca "nascosta" hè inattiva è hè visualizata in grisgiu. In questo casu, avete bisognu di creà un schedariu bat si cunnosce:
attrib -s -h -r -a / s / dPoi fate una prova per nome di l'amministratore, da quì u prublema deve esse risoltu. Cumu creà un file bat è generà un file regale in u Notepad, copia u codu sopra quì è salvà u schedariu cù qualsiasi nome è estensione.
Cumu rimuovere u virus è fà cartule visibili
Truvatu in i spazi aperti di a rete hè un altru modu per sbarazzà di u prublema descritta. Stu prucedimentu sarà prubabilmente più faciule, ma ùn travagliarà nant'à a banda. Tuttavia, in a maiò parti di i casi, aiutarà sempre à fà purtà l'unità flash USB è i dati nantu à u so situazione normale. Cume, creemu un file di pipistrelli di u cuntenutu seguitu, dopu chì avemu a lanciatu cum'è un amministratore:
: lable cls set / p disk_flash = "Vvedite bukvu vashei fleshki:" cd / D% disk_flash%: if% errorlevel% == 1 goto lable cls cd / D% disk_flash%: del * .lnk / q / f attrib-s -h -r autorun. * del autorun. * / F attrib -h -r -s -a / D / S rd RECYCLER / q / s explorer.exe% disk_flash%:
Dopu avè cuminciatu u computer vi dumandemu di entrà a lettera cumparativa per u vostru drive flash, chì dava da fà. Dopu, dopu i tasti di scelta rapida sò automaticamente rimossi invece di e cartelle è u virus in sè, sempre chì sia situatu in a cartella di Recycler, vi sarà mostratu u cuntenutu di u vostru discu USB. Dopu à quessa, aghju raccomandatu, ancu di più, di voltà versu u cuntenutu di i cartulari di sistema di Windows, chì eranu discusu sopra, in u primu modu per sbarazzà di u virus.