Quanti nuclei in un computer, laptop?

Ciao

Una questione apparentemente banale "è quanti nucli in computer?"sò dumandatu abbastanza spessu. Inoltre, questu questu cuminciò à surghje relativamente recentu. Quandu si acquista un computer 10 anni fa, l'utenti anu fatti attenzione à u processore solu da u latu di u numaru di megahertz (Perchè i processori eranu single-core).

Ora a situazione hà cambiatu: i pruduttori producenu spessu PC è urdinatori cu 2, quattru-core nù processori (li fornenu una prestazione megliu è dispunibuli per una larga gamma di clienti).

Per scopre quanti core sò in u vostru computer, pudete aduprà utilità speciali (più nantu à esse), o pudete aduprà l'uterni di Windows. Considerà tutti i modi per ordini ...

1. Metudu numero 1 - Task Manager

Per chjamà u manager di e attività: tene premutu i tasti "CNTRL + ALT + DEL" o "CNTRL + SHIFT + ESC" (funziona in Windows XP, 7, 8, 10).

Dopu avete bisognu di andà à la scheda "prestazione" è vedite u numeru di core in u computer. À propiu sì, stu metudu hè u più faciule, più veloce è unu di i più fiduciali.

Per esempiu, in u mo laptop in Windows 10, u manager di e attività sembra in fig. 1 (leggermente più bassu in l'articolo)2 nuclei in u computer)).

Fig. 1. Task Manager in Windows 10 (mostra numaru di core). A propositu, fighetta attenzione à u fattu chì ci sò 4 processori logichi (parechje persone li cunfundenu cù core, ma chistu ùn hè micca). A propositu di questu in più dettagliu in u fondu di st'articulu.

À propositu, in Windows 7, determinà u numeru di core è simile. Hè ancu forse più chjaru, postu chì ogni core mostra u so "rettangulu" cù u caricu. Figura 2 sottu hè di Windows 7 (versione inglese).

Fig. 2. Windows 7: u numeru di core è 2 (à propositu, questu metudu ùn hè micca sempre affidabile, perchè u numeru di processori logichi hè cumparatu quì, chì ùn coincide micca sempre cù u numeri reale di core. Più nantu à questu à a fine di l'articolo)

2. Metudu numeru 2 - attraversu u Manager di Dispositivi

Duvete aprite u manager di dispositivi è andate in tabi processi"A propositu, pudete aprite u Manager di Dispositivi per mezu di u pannellu di cuntrollu di Windows inserendu una query in u reta di ricerca."speditore ... ". Veda figura 3.

Fig. 3. Pannello di cuntrollu - Ricercà un direttore di dispositivi.

Dopu in u manager di dispositivi, aprendo a scheda desiderata, pudemu cuntà solu quantu core in u processore.

Fig. 3. Manager di dispositivi (tabulatore di processori). Nantu à stu computer, processore dual-core.

3. Metudu di numero 3 - Utilità HWiNFO

Un articulu nantu à u blog annantu à ella:

Utilità eccellente per determinà e caratteristiche fondamentali di u computer. Inoltre, ci hè una versione portatile chì ùn hà bisognu di esse installatu! Tuttu ciò chì vi hè bisognu di voi hè di lanciare u prugramma è dà 10 secondi per raccoglie informazioni nantu à u vostru PC.

Fig. 4. A figura mostra: quanti core in u laptop agisce Acer Aspire 5552G.

A quarta opzione - utilità Aida

Aida 64

Web site ufficiale: //www.aida64.com/

Utilità eccellente in tutti l'aspetti (minus - eccettu chì i pagati ...)! Permette à cunnosce a massima informazione da u vostru computer (laptop). È abbastanza faciule è prestu di truvà e informazioni nantu à u processore (è u numeru di i so core). Dopu avè eseguitu l'utilità, andate in a sezione: scheda Motherboard / CPU / Multi CPU.

Fig. 5. AIDA64 - visualizza l'infurmazioni nantu à u processore.

A propositu, eccu chì avete da fà una osservazione: malgradu u fattu chì 4 linee sò mostrate (in Fig. 5) - u numeru di core 2 (questu pò esse determinatu in modu affidabile s'ellu si guarda a "informazione di sì"). A stu mumentu, aghju attiratu l'attenziazione, perchè parechji confundenu u numeru di core è processori logici (è, à volte, i venditori disonesti aduprà stu fattu, vendendu un processore bifamiliare, cumu un processore di quattru core).

U numaru di core è 2, u numeru di i processori logichi hè 4. Cumu hè cussible?

In i novu processori Intel, i processori logichi sò 2 volte più fisichi da a tecnulugia di HyperThreading. Un core esegue 2 filari in una volta. Ùn ci hè nunda di cunsiderà u numeru di "tali nuclei" (à a mo parè ...). U vantaghju di a nova tecnulugia dipende da l'applicazione chì hè lanciata è da a politiziunazione di sti.

Alcuni ghjochi ùn puderanu micca ricunniscà à alcun vantaghju di u rendimentu, altri aghjustanu assai. Un crescita significativa pò esse ottenuta, per esempio, quandu codifica un video.

In generale, u più impurtante hè quì: u numeru di core è u numeru di core è ùn duvete micca cunfunderli cù u numaru di processori logichi ...
PS

Chì altre utilità ponu esse usate per determinà u numeru di core di computer:

  1. Everest;
  2. PC Wizard;
  3. Speccy;
  4. CPU-Z è altri

È nantu à questu mi deviate, speru chì l'infurmazioni saranu utili. Per e forse, cum'è sempre, per mezu di tutti.

Tuttu u megliu