Cumu disabilà i commenti in Instagram


I rigali in a rete sociale Odnoklassniki sò di trè tippi: reguli, privati ​​è secreti. U mittente di u rigalu abituale è vede u destinatariu, è tutti l'altri utilizatori. S'ellu hè u rigalu privatu, allora l'infurmazioni complete à riguardu sò accessibili solu à u donatore è u destinatariu. Ma i rigali segreti di i più misteriosi. Nisunu cunnosce un ghjunghjente generosu è bonu, fora di lui. Allora hè pussibule, se vulete, scopre u nome di u mittente di u rigalu secretu in OK?

Ricunnusce u mittente di u donu secretu in Odnoklassniki

Subitu fermu di te fastidiu, ùn ci hè micca un modu garantitu per scopre chi hè u mittente di a presentazione segreta in Odnoklassniki. È sì qualchissia ti offre u serviziu per qualunque risorsa, pudete esse sicuru chì quessa hè una fraude, è se si crede in ellu, pudete perde u vostru contu è soldi. À oghji ghjornu, si pò ghjunghje solu à identificà l'identità di u misteriosu donatore cù l'aiutu di i metudi mediati. Fà pruvate à fà u cumunamentu.

À propositu, sì u vostru profilu hè chjappatu, allora attenti fatti una attenta à un dettagliu impurtante. Dà rigali à voi solu amici. Questa circostanza riduce significativamente l'ampie di ricerca.

Metudu 1: analizzate a lista di ospiti

Quandu ricevi un rigalu da un mittente segrettu, allora esiste a data è a data di a transazione. Basatu annantu à sti dati è parallele cù a lista d'ospiti di a vostra pagina in un periodu specificu di tempu, pudete indovene chì hè questu generosità incognita misteriosa. U metudu, naturalmente, hè luntanu da u centu per centu, ma pò pudere qualchì aiutà à calculà u benessere.

  1. In qualunque navigatore Internet, apru u situ di Odnoklassniki, passà per a procedura di autorizazione, inserendu u vostru login è a password d'accessu in i campi richiesti. Entremu in a vostra pagina personale.
  2. Nantu à a barra di strumentu in alto di l'utente, cliccate nantu à u bottinu "Inviti" è spiegate a pagina cù u cumentu di visita di u vostru profilo da altri utilizatori.
  3. Fighjà a lista di i nostri ospiti, parallele a data di ricezione di una presentazione segreta è altre persone chì visitanu a vostra pagina. Facemu certe conclusioni nantu à a paternità di a presentazione.
  4. Stu metudu, naturalmente, permette solu di costeghjate asserzioni, ma, se vulete, è applicà un approcciu logicu, hè pussibule di vene à u fondu di a verità.

Metudu 2: Cuntattendu u Suppettu OK

Pudete cuntattà i moderatori Odnoklassniki cun una dumanda di svelà u nome di u mittente segrettu di u rigalu. Ma per sperà di una risposta positiva da i so parte, avete bisognu di fà un argumentu forte è convincente. Per esempiu, per lagnà nantu à u donatore è articulà facilmente chì i so rigali ti facenu sconfortia è impediscenu di aduprà u rete sociale senza aghjunghje. Cumu cuntattà i moderatori di u Serviziu di assistenza clienti, pudete leggere in un altru articulu nantu à a nostra risorsa cliccendu nantu à u ligame sottu.

Leggi più: Lettera à u serviziu di cunsultu di Odnoklassniki

Cumu si pudete vede, ùn ci sò metodologie per stabiliscia in modu accuratu u donatore secretu in Odnoklassniki. Pudete puru a prova à fà.

Vede ancu: Regali particulare in Odnoklassniki