Installate u software antivirus Avast Free Antivirus

Sfurtunatamente, i pussibuli antivirus più affidabili sò pagati. Una piacevule eccezione à stu riguardu hè u antivirus Avast, chì a versione gratuita hè Avast Free Antivirus, ùn hè micca troppu indebitu in i versioni pagati di questu applicazione in termini di funzionalità, è in generale ùn hè micca inferiore in fiducia. Questu antivirus più putente pò esse adupratu assai gratuitamente, è da l'ultima versione ancu senza registru. Scopemu cumu installà u prugrammu anti-virus Avast Free Antivirus.

Scaricate Avast Free Antivirus

Installazione antivirus

Per installà Avast Antivirus, prima di tuttu, avete bisognu di scaricà u documentu d'installazione da u situ ufficiale di u prugramma, u ligame à u quale hè furnitu dopu à u primu paragrafo di sta recensione.

Quandu u schedariu d'installazione hè scaricatu nantu à u discu duru di u computer, avemu a lancia. U schedariu d'installazione di Avast ch'ellu hè furnitu da a cumpagnia in questo mumentu ùn hè micca un archiviu chì cuntene i prugrammi di prugrammi, lancia solu i so download da Internet in linea.

Quandu tutti i dati sò stati carregati, ci hè pussibule di iniziare u prucessu di stallazione. Si pò fà subitu. Ma ancu, se vulete, pudete andà à l'impostazioni, è lasciate per l'installazione solu i componenti chì cunsideremu necessarii.

Cù i nomi di i servizii chì ùn vulemu installà, deselezziunate. Ma, se ùn sente micca versu in i principii di l'antivirus, allora hè megliu chjappà tutte e impostazioni predefinite, è andate direttamente à u prucessu di stallazione cliccendu nantu à u "Pulsu Installu".

Ma ancu dopu à ciò, l'installazione ùn hà ancu iniziunate, chì ci sarà dumandatu à leghje l'accordu di privacy di l'utente. Sì accettà i termini d'usu presentati di u prugramma, cliccate nantu à u "Puru".

Dopu à quì, infine, u prucessu di stallazione di u prugramma inizià, chì dura qualchi minuti. U so prugressu pò esse osservatu aduprendu l'indicatore situatu in a finestra emergente da u cassettu.

Passi post-installazione

Dopu à a fine di u prucessu di stallazione, una finestra si aprà cù un missaghju chì dichiara chì u antivirus Avast hè statu installatu cum'è successu. Per uttene a finestra di principiu di u prugramma, restanu à fà pochi azzioni. Cliccate nantu à u pulsante "Continue".

Dopu à ciò, una finestra si apre davanti à noi in cui hè pruposta per scaricà un antivirus simile per un dispositivo mobile. Imagine chì ùn avemu micca un dispositivo mobile, perciò saltemu stu passu.

In a prossima finestra chì si apre, l'antivirus offre di pruvà u vostru browser SafeZone. Ma questu azzione ùn hè micca u nostru scopu, cusì ricusemu l'offerta.

À a fini, apru una pagina chì dice chì u computer hè protetto. Hè ancu pruposta per fà scansione di un sistema intelligente. Ùn hè micca raccomandatu di saltà stu passu quandu vi inizierà per primu u antivirus. Dunque, avete bisognu di gestì stu tipu di scansione per virus, vulnerabilità è altri difetti di sistema.

Registrazione antivirus

In precedenza, l'antivirus Avast Free Antivirus hè statu furnitu per 1 mese senza e cundizioni. Dopu un misu, per a pussibilità di utrava di liberu di u prugramma, era bisognu di passà una breve procedura di registrazione direttamente da l'interfaccia di l'antivirus. Ci hè necessità di entrà u username è di e-mail. Dunque, a persona hà ricevutu u dirittu di aduprà antivirus gratuiti per 1 annu. Questa prucedura di registrazione hà dovutu esse ripetuta annantu.

Ma, da u 2016, Avast hà rivisitu a so posizione nantu à sta questione. In l'ultima versione di u prugramma, l'inserimentu di l'utente ùn hè micca necessaria, è Avast Free Antivirus pò esse adupratu indefinitamente senza alcuna azzione addizionale.

Cumu si pudete vede, stallazione di antivirus gratuito Avast Free Antivirus hè abbastanza sèmplice è intuitiva. I sviluppatori, vulendu fà l'usu di stu prugramma ancu più user-friendly, anu rifiutatu di elaborà a registrazione annuale obligatoria, cum era prima.