Explay Tornado Smartphone Firmware

I smartfoni Explay sò largamente spargiuti da l'utenti di e Russia. Un di i prudutti più rinumati di u fabbricante hè u mudellu Tornado. U Materiale chì seguita discuie e possibili per gestisce u software di sistema di stu telefunu, cioè l'aggiornamentu è a reinstallazione di u sistema operativo, ripristinà i dispositivi dopu u crash di Android, è sostituisce u sistema ufficiali di u dispositivo cun firmware personalizzato.

U Tornado hè una soluzione senza fruttu cù funzioni tecniche mid-range è u so "twist" - a presenza di trè slot SIM-card. Questo permette à u smartphone di diventà un cumpagnia digitale eccellente per l'omu mudernu. Ma micca solu i cumpunenti di hardware li ponu cullucerete u funziunamentu impurtante di u dispositiu Android, a parti di software faci un rileva impurtante. Quì, i proprietarii di Explay Tornado anu una scelta di sistema operativo (ufficiali / persunalizati), chì, a so volta, dette a scelta di cume à installà Android.

Tuttu u dispositariu di u pruprietariu hè manipolatu à so risicu è periculu. A responsabilità di e conseguenze negative in casu di a so situazione si trova appena nantu à l'utente chì hà effettuatu u firmware è e operazioni cumunicate!

Preparazione

Prima di lampà u dispositiu, devi preparà u so modu in modo. E listessu vale per u computer chì sarà adupratu cum'è strumentu per a manipolazione. Ancu se u Firmware sarà messu in opera senza aduprà un PC, è alcuni metodi non ufficiali permettenu, installa i driver è a procedura di backup in anticipu. In a maghjine di i casi, stu approcciu vi permetterà di restaurà facilmente a funzionalità di Explay Tornado in casu di situazioni impreviste.

Piloti

Dunque, a prima cosa chì deve esse fatta nantu à a strada per equipaggmentu cù successu Explay Tornado cù u firmware volutu, oltre à ripristinà a parte di software di u dispositivo, hè l'installazione di driver. In generale, sta procedura per u mudellu in questione ùn hè micca diversa da l'azzioni fatti trà u travagliu cù altri dispositivi Android basati nantu à a piattaforma hardware di Mediatek. Invenzione pertinente si trova in u materiale à u ligame sottu, sezioni saranu necessarie. "Installazione di Drivers ADB" è "Installendu i driver VCOM per dispositivi Mediatek":

Per di più: Installazione di i driver per u firmware di Android

L'archive chì cuntene i piloti dimostrati di Explay Tornado, chì sò ancu usati in i manipuli richiesti per creà stu articulu, hè dispunibule à:

Scaricate i driver per u firmware di smartphone Explay Tornado

Dopu avè impiantatu u sistema cù i piloti, ùn serà micca in postu per verificà a so prestazione:

  1. U cumpunente più "maiò" chì sarà necessariu per stallà Android in Tornado Expo hè u driver "PreLoader USB VCOM Port". Per assicurà chì u componentu hè installatu, speggi u smartphone sempre, apri Task Manager Windows è cunnessu u cavu USB collegatu à a porta PC à u connettore Explay Tornado. Cusì, per pochi secondi in "Dispatcher" U dispositiu deve esse rilevatu "Mediatek PreLoader USB VCOM (Android)".

  2. Driver per a modalità "Debugs on YUSB". Accende u dispositivo, attiva u debugging.

    Per di più: cumu abilite a modalità di depurazione USB nantu à Android

    Dopu avè cunnessu u smartphone à u PC in "Manager di dispositivi" apparitu deve apparse "Interface ADB Android".

Strumenti software

In quasi tutte e situazioni, cun seri interferenze cù u prugrammu di sistema Explay Tornado, avete bisognu di un rinomatu strumento universale creatu per effettuà manipolazioni cù a parte di software di un dispositivo MTK, l'utile Flash SP. Un link per scaricà l'ultima versione di l'utellu, chì interagisce cun u modestu in u mudellu in questione, si trova in l'articulu di rigalu di u nostru situ web.

Prima di passà à l'istruzzioni spiegate sottu, vi è raccomandatu di familiarizzà cù u corsu generale di e procedure eseguite da u Strumentu Flash, avendu studiatu u materiale:

Lezione: Dispositivi Android lampeggianti basati à MTK via SP FlashTool

Ruth diritti

I privilegi di superusu in a macchina in questu ponu esse ottenuti in una varietà di modi. In più, i diritti di a radice sò integrati in parechji firmware personalizati per u dispositivo. Se avete un scopu è bisognu di radicà Explay Tornado, chì ghjè in attevule sottu l'Android ufficiale, pudete aduprà una di e applicazioni: KingROOT, Kingo Root o Root Genius.

A sceglie di i mezi ùn hè micca fondamentu, è l'instrumentazione per u travagliu cù un strumentu specificu pò esse trovu in e lezioni in i ligami sottu.

Ulteriori dettagli:
Averendu i diritti di root cù KingROOT per PC
Cumu aduprà Kingo Root
Cumu uttene diritti di root à Android cù u prugramma Root Genius

Backup

Benintesa, a creazione di una copia di backup di l'infurmazioni di l'utente hè un passu necessariu prima di reinstallà u sistema operativu nantu à qualunque dispositivu Android. A varietà di i metudi di backup prima di lampi hè applicabile à Tornado Expo, è certi di esse sò descritti in un articulu nantu à u nostru situ:

Vede ancu: Cumu un backup di dispositivi Android prima di lampà

Com'è una raccomandazione, si propone di creà una scarpa piena di a memoria interna di Explay Tornado è solu dopu procedi à una intervenzione seria in a so parte di prugramma. Per tale riassicuranza, avete bisognu di SP FlashTool descrittu sopra, u file spargitu di u firmware ufficiali (pudete scaricà cù u ligame in a descrizione di u metudu d'installazione di Android N ° 1 in seguitu in l'articolo), è dinò l'istruzione:

Per saperne di più: Creà una copia cumpleta di u firmware di dispositivi MTK cù SP FlashTool

A separazione, si deve arricà di l'importanza di riceve in precedenza di un backup "NVRAM" prima di intervene in u software di sistema di u smartphone. Questu area di memoria memorizza l'infurmazioni nantu à IMEI è altri dati, senza i quali hè impossibile assicurà a operatività di a cumunicazione. Chì u mudellu in attenta rispetto à e carte SIM ùn hè micca abbastanza standard (ci hè tri slot per schede), u scarper "NVRAM" Prima di lampi avete bisognu di salvà!

Dopo aver creatu un backup cumpletu di u sistema aduprendu u metudu Flash offertu sopra "NVRAM" Sarà salvatu nantu à un discu PC, ma se per una ragione una backup di u sistema hè micca creata, pudete aduprà u metodo chì seguite - aduprà un script "NVRAM_backup_restore_MT6582".

Scaricate l'utilità di riprisentazione di NVRAM in Explay Tornado

U prucedimentu richiede privilegi di superusu ottenuti annantu à u dispositivo!

  1. Estragiate l'archive da u link sopra in una directory separata è cunnesse Tornado Expo cù u attivatu "Debugging on YUSB" è i diritti di root per u computer.
  2. Run u file BAT "NVRAM_backup.bat".
  3. Attendemu chì u scriptu faccia u so travagliu è salvà l'infurmazioni in u cartulare. "NVRAM_backup_restore_MT6582".
  4. U nomu di file di l'immagine di a copia di salvezza ricevuta hè "nvram.img". Per u sfruttamentu, hè desiderabile di copialu in un locu sicuro.
  5. Se avete bisognu di ripristinà e prestazioni di e carte SIM in futuro, aduprà un file batch "NVRAM_restore.bat".

Firmware

L'installazione di varie versioni di l'OS di Android in Explay Tornado dopu a preparazione cumpletita hè un prucentu pienu sèmplice è ci vole un brevi tempu. Avete unicamente bisognu di seguità l'infurmazioni è valutà currettamente u statu iniziale di u smartphone, è sceglite u metudu di conduce manipule in cunfurmia cù u risultatu desideratu.

Metudu 1: Firmware ufficiale da PC, "splicing"

U flasher di SP Flash Tool installatu nantu à l'ordinatore di u litturi durante e prucedure preparatorie sopra descritte permette di fà quasi tutti i manipuli cù u software di sistema Tornado. Questi includenu a reinstallazione, l'aggiornamentu o u rolling di a versione, oltre à ripristinà l'Android schiantu. Tuttavia, questu riguardu solu l'assemblaggi UU ufficiali rilasciati da u fabbricante per u mudellu in questione.

Durante a vita di u dispositiu, solu 3 versioni di u prugrammu di sistema ufficiali sò stati rilasciati - v1.0, v1.01, v1.02. L'esempii sottu utilizanu l'ultimu pacchetto di firmware. 1.02chì pò esse scaricatu da u link:

Scaricate u Firmware ufficiale per Explay Tornado

Firmware / update standard

In casu chì u smartphone sia carregatu in Android è chì cum'è in generale funzionanu normalmente, è da u risultatu di u firmware, l'utente quessa d'accumpagnà u sistema ufficiali reinstallatu o di l'aghjume à l'ultima versione.

  1. Scatreggerete u pacchettu chjachè cù u ligame di sopra cun immagini di u sistema ufficiali in una cartella separata.
  2. Fighjate a torcia è specifichi u parcorsu di u prugramma à u file sparghjatu "MT6582_Android_scatter.txt"situatu in u cartulare cù i cumpunenti di software di sistema. Pulsante "sceglite" à a destra di u campu "Scatter-loading File" - Selezzione di file in a finestra aperta "Esploratore" - cunfirmazione premendu "Apertu".
  3. Senza cambià a maniera di Firmware predefinita "Scaricate solu" per qualunqui altri pulsanti "Download". I controlli in a finestra Flash Tool diventanu inattivi trà u bottu. "Stop".
  4. Cumandate u cavu Explay Tornado hè cunnessu à a porta USB di u computer. U prucessu di trasmissione di dati à u telefunu cumincia automaticamente è durerà 3 minuti circa.

    In nessunu casu a procedura deve esse interrotta!

  5. Una volta finitu u trasferimentu di tutti i cumpunenti di software di sistema à u smartphone, apparirà una finestra "Scaricate OK". Sconnetti u cavu da u dispositiu è cuminciò u smartphone di flash premendu u pulsante "Cunsumante".
  6. U primu lanciu, dopu i paragrafi precedenti, di l'istruzzioni durerà più lungu di u solitu (u dispositivu hà a stà à pendente per un po 'di boot), hè una situazione normale.
  7. Dopu à l'inizializazione di i cumpi di software reinstallati / aggiornati hè finitu, vedemu a schermata iniziale di a versione ufficiale di Android cù a capacità di seleziona una lingua, e dopu altri parametri di sistema.
  8. Dopu à l'installazione iniziale, u smartphone hè prontu per funziunà!

Riparazione

A causa di vari eventi avversi, per esempiu, - errori chì si sò verificati quessa durante a reinstallazione di u sistema operativo, l'errori seri in l'hardware è in software, ecc. Una situazione pò accadere quandu l'E Tornatu Exact smette di funzionà in modu normale, risponde à a chjama di accunsente, ùn hè micca ricunnisciuta da u computer, ecc

Se scusate i malfunzionamenti di l'hardware, u firmware chì lampeggia cù l'unità flash USB pò aiutà in una situazione sì cun un certu metodo, un pocu standard.

A prima operazione chì devi provà à fà se Explay Tornado hà trasformatu in un "mattinu" hè u firmware "standard" sopra descrittu via Flashtool. Solu in casu quandu questa manipolazione ùn porta micca risultati, procedi à l'esecuzione di e istruzzioni chì seguanu!

  1. Scaricate è scompattate u firmware ufficiali. Esegnate SP FlashTool, aghjunghjite u file scatter.
  2. Selezziunu una modalità da u listinu in menù. "Aggiornamentu di u Firmware" per trasferisce i dati in memoria cù pre-formattazione singuli sezioni.
  3. Pulsante "Download".
  4. Rimuova a batteria da u telefonu è cunnessa à u PC in unu di i modi chì seguite:

    • Pigliate Explay Tornado senza a batteria, premete è tene u pulsante "Potenza", cunnessu u cavu USB connessu à u PC. À u mumentu in cui u computer rileva u dispositiu (faci un sonu per cunnesse un novu dispositivo), rilascia "Potenza" è installate immediatamente a batteria in locu;
    • Or Pressu e tenemu entrambe i tasti nantu à un smartphone senza una batteria, cù l'aiutu di chì, in mode normali, u volumu hè cuntrullatu, è puru li tenenu quallunati, cunnessu u cavu USB.
  5. Dopu avè a cunnessione di unu di i metodi sopra citati, cumincie à u prucedimentu di a pulizia, è dopu rimpiazzendu a memoria di u dispositivo. Questu promptarà rapidamente attraversu e strisce di i culori in a barra di prugressu Flashstool, è poi riempe l'ultimu giallu.
  6. Dopu avete aspettatu per l'apparenza di una finestra chì conferma u successu di l'operazione - "Scaricate OK". U dispositiu pò esse disconnessu da u PC.
  7. A mette in situ o “disturba” a batteria è lanciamu u smartphone tenendu u pulsante "Cunsumante".
  8. Come in u casu di a prugna "standard" per a reinstallà u sistema operativo, u primu lanciu di u dispositiu pò durà un tantu tempu. Hè restatu solu per aspettà a schermata di benvenuta è determinà i parametri principali di Android.

Metudu 2: Firmware non ufficiali

L'ultima versione di Android, sottu à u quale l'opera Tornado opera cum'è impurtante l'installazione di a versione ufficiali di u sistema 1.02, hè 4.4.2. Parechji proprietarii di u mudellu in questione anu desideratu di fà un costruisce Android più novu nantu à u so telefunu chè u KitKat obsolutu, o di eliminà alcune di le mancanze di u sistema operativo ufficiali, di furnì un livello più altu di velocità di u dispositiu, di avè una interfaccia moderna di a shell di software A soluzione di tali prublemi pò esse l'installazione di u firmware personalizatu.

Malgradu u numeru abbastanza grande di i sistemi non ufficiali portati à Explay Tornado è dispunibuli in Internet, anu da annunziare chì hè piuttostu difficiule di truvà una soluzione veramente stabile è impeccabile. U principale difettu di a maggioranza hè a mancanza di operabilità di a terza carta SIM. Se una tale "perdita" hè accettabile per l'utente, pudete pensà à passà à l'usu.

L'istruzione chì seguita permette di stallà guasi ogni OS mudernu in u mudellu in questione. A pratica hè fatta in duie passi.

Passu 1: Recuperu di Custom

A metodulugia di l'installazione di sistemi non ufficiali in a maiò parte di i dispositivi Android implica l'usu di un ambienti di riprendiziu modificatu - recuperu persunalizatu. L'utenti di Explay Tornado aghjenu una scelta - duie opzioni d'ambiente più popolari sò portate in un dispositivo - ClockworkMod Recovery (CWM) è TeamWin Recovery (TWRP), e so immagini si possono truvà da u link sottu. In u nostru esempiu, TWRP hè adupratu cum'è una soluzione più funzionale è più diffusa, ma l'utente chì preferisce CWM pò ancu aduprarli.

Scaricate CWM è TWRP recuperazione cume per Explay Tornado

  1. Eseguemu i primi dui punti di l'istruzioni d'installazione per u sistema operativo ufficiali aduprendu u metudiu standard (Metudu 1 sopra in l'articolo), cusì deriva SP FlashTool, aghjunghjite un file di sparghjera da a cartulella di e sistema per l'applicazione.
  2. Rimuovi i segni da tutti i caselli di checkers situati vicinu à a designazione di e sezioni di a memoria di a periferica, lasciate un spuntanu appena opposu "RECOVERY".
  3. Fate un dopu cliccate nantu à u caminu di l'imagine di l'ambiente di recuperu in u campu "Locu". Dopu, in a finestra di Esploratore chì si aprirà, specificà u caminu nantu à trà u quale a immagine scaricata di u recuperu persunalizata hè salvata, cliccate "Apertu".
  4. Spingi "Download" e cunnessione Explay Tornado in u statu di off à u PC.
  5. Trasferendu l'imagine di l'ambiente mudificatu cumincerà automaticamente è a finestra apparirà "Scaricate OK".
  6. Sconnetti u cavu da u dispositivo è vene u recuperu. Per entrà in l'ambiente di recuperu miglioratu, aduprà a combinazione di tasti "Volume +" è "Cunsumante"Sì tenutu nantu à u smartphone spento finu quandu u logo media sia appiiatu in u schermu.

Per u confortu durante a operazione ulteriore di u recuperu, selezziunate l'interfaccia di a lingua russa. Inoltre, dopu à u primu lanciu, bisognu attivà u switch "Permette i cambiamenti" in a schermata principale TWRP.

Passu 2: Installate un sistema operativo non ufficiali

Dopu avè apparutu u recuperu amplu in Explay Tornado, l'installazione di firmwares personalizati hè fatta senza prublemi - pudete cambià varie soluzioni una per l'altra in cerca di u megliu in a vostra comprensione di u software di sistema. U travagliu cù TWRP hè un prucessu faciule è pò esse svoltu à un livello intuitivu, ma ancu, se si tratta di una prima cunniscenza di l'ambiente, si raccomanda di studà u materiale à u ligame sottu, è solu dopu procedi à seguità l'istruzzioni.

Vede ancu: Cumu lampeggia un dispositiu Android via TWRP

In quantu à l'usu per l'Expo Tornado, cume aghju sopra, ci sò assai offerte da romodels per u mudellu. Cume a popolarità, oltre à a funzionalità è a stabilità à travaglià nantu à u smartphone in questione, unu di i primi posti hè occupatu da a shell MIUI.

Vede ancu: A scelta di u firmware MIUI

Installate MIUI 8, portatu à u nostru dispositivo da una squadra famosa. miui.su. Pudete scaricà u pacchettu utilizzatu in l'esempiu sottu da u situ ufficiale di MIUI Russia o via u ligame:

Scaricate u Firmware di MIUI per u smartphone Explay Tornado

  1. Mettemu u zip-file cù u firmware in a radice di a scheda di memoria installata in Explay Tornado.

  2. Rinvai à TWRP è crea una copia di backup di tutte e sezioni di a memoria di u telefunu.

    A copia di backup deve esse salvata nantu à un dispositivu di staghilamentu amovibile, chì in i passi successivi l'infurmazioni in a memoria interna saranu distrutti! Dunque, seguemu a strada:

    • "Copie di backup" - "Selezzione di a memoria" - "Micro SDCard" - "OK".

    • Dopu, marcemu tutte e sezioni archiviate, attivate "U sciampatu per cuminciare" è aspettate a chjarita cù a procedura. Dopu chì u missaghju si veda "Backup completo" spingi "Casa".

  3. Facemu pulizia di tutte e spazie di memoria cù l 'eccezione di Micro SDCard da i dati contenuti in loro:
    • Sceglite "Pulizia" - "Pulizia espertu" - marcate tutte e sezioni à eccezione di a carta di memoria;
    • Avemu cambiamentu "U perchè pulisce" è aspettate ch'ellu sia finitu a procedura di formattazione. Ritornu à u menu principale TWRP.

  4. Andate in a sezione "Mounting", in a lista di sezioni per montà, fate una casella di verifica "sistema" è spingà u pulsante "Casa".

  5. Ci era in realtà l'ultimu passu - l'installazione diretta di l'OS:

    • Sceglite "Installazione"Truvemu u zip-pacatu precedentemente copiatu nant'à a carta di memoria, tocca per nome di file.
    • Attiva "U perchè di u firmware" è aspettate chì i nuovi cumpunenti di software sò salvati in a memoria Explay Tornado.

  6. Dopu chì a notizia vene "Avutu successu" in cima di a schermata di recuperu, cliccate "Rinvià à u sistema" è aspettate a schermata di benvenuta per carregà u sistema operativu personalizatu, è dopu a listessa di lingue di l'interfaccia dispunibule. Ci vole un longu tempu à aspettà - u logò di l'iniziu pò "gelà" per circa 10-15 minuti.

  7. Avendu stabilitu i parametri principali, pudete procedere à u studiu di u funziunale di a nova Android-shell,

    ведь новых возможностей в действительности немало!

Способ 3: Установка Android без ПК

Parechji utilizatori di smartfoni Android preferenu lampà i so dispositivi senza ricorrerà à aduprà un computer in u strumentu per a manipolazione. In u casu di l'Expo Tornado, stu metudu hè applicabile, ma pò esse raccomandatu à l'utenti chì avianu dighjà una certa esperienza è sò fiduciosi in i so azzioni.

A dimostrazione di u metudu, installu un shell di sistema mudificatu in Explay Tornado AOKP MMBasatu nantu à Android 6.0. In generale, u sistema propositu pò esse descrittu cum'è rapidu, liscia è stabile, hè equipagatu cù i servizii di Google è hè adattu per l'usu quotidianu. Inconvenienti: duie (invece di tre) funzioni SIM-cards, VPN senza travagliu è un switch 2G / 3G.

  1. Scaricate da u ligame sottu u file zip cù AOKP è l'immagine di TWRP.

    Scaricate u Firmware personalizatu basatu nantu à Android 6.0 è un'impresa TWRP per Explay Tornado

    Mettemu u riservatu in a radice di l'apparatu microSD.

  2. Avemu u Tornado Expo, i diritti di root senza aduprà un computer. Per questo:
    • Andate à u situ kingroot.net è scaricate u strumentu per ottene i privilegi di u superusu - pulsante "Download APK per Android";

    • Fighjate u apk-file ricevutu. Quandu apparisce una finestra di notificazioni "L'installazione hè chjave"spingi "Impostazioni" è ponu a casella di verifica "Fonti scunnisciuti";
    • Installà KingRoot, cunfirmendu tutte e richieste di sistema;

    • Quandu l'installazione hè cumpletata, lanciate l'utili, scorrete a descrizione di e funzioni finu chì a schermata cù u pulsante vene "Pruvate"spingi;

    • Aspittendu a fine di u scansione di u telefuninu, tocca u pulsante "Prova a radice". C'è ancu aspettemu chì KingRut hà da portà à e manipule necessarie per riceve privilegi speciali;

    • Itinerariu ricevutu, ma si consiglia di riavviare Explay Tornado prima di un'azione ulteriore.
  3. Installate TWRP. Per dà u mudellu cù recuperu persunalizatu senza aduprà un PC, hè applicabile una applicazione per Android. Flashify:

    • Get Flashback da contattà u Google Play Store:

      Installate Flashify da Google Play Store

    • Avemu lanciatu l 'strumentu, cunfirmà a cunniscenza di i rischi, furnisce l' strumentu di diritti di root;
    • Cliccate nantu à l'elemento "Ritrattu di l'immagine" in a sezione "Flash". Dopu tocchemu "Sceglite un file"dopu "File explorer";

    • Aprite u catalogu "sdcard" è specificate a maghjina di u flasher "TWRP_3.0_Tornado.img".

      Sinistru à cliccà "YUP!" In a finestra di richiesta presentata, è l'ambiente di riparazione modificatu cumincerà à esse installatu in u dispositiu. Una volta finita a procedura, un conferimentu apparirà duve avete bisognu "REBOOT NOW".

  4. Eseguendu i passi sopra ripruduti u Tornado Explains in a ripresa TWRP migliorata. Dopu, aghjenu ripetendu esattamente i passi di l'istruzzioni per stallà MIUI sopra in u articulu, da u puntu 2. Ripetemu brevemente, i passi sò:
    • Backup;
    • Sezione di compensazione;
    • Installà un pacchetto zip cù usanza.

  5. À a fine di l'installazione, avemu riavvicinatu in u sistema operativu persunalizatu,

    avemu stabilitu le impostazioni

    avemu apprezzatu i benefici di AOKP MM!

Dopu avè studiatu quellu di sopra, pudete assicurassi chì lampallu u smartphone Smartphone Tornado ùn hè micca tantu difficiule cumu pò sembra à un principiante. U più impurtante hè di seguità attentamente l'istruzzioni, aduprà strumenti fiduciosi è, forse, u più impurtante hè di scaricà i file da fonti fiduciali. Firmware successu!