Attaccà un computer cù l'auricule: u sognu di l'incubo s'avvicina

Nant'à e regule di "l'igiene" in termini di diffusione di informazioni persunali in a rete hà intesu ancu "tiere". Cumu si dicenu, ogni vostra parola in Internet pò esse aduprata da voi chì sapete contru à u quale. Hè piantendu oghje ancu per repost, perchè à volte hè consideratu propaganda nemica. Un utilizatore ragionatu agirà attentamente è intelligente nantu à a rete.

Cumu un novu tipu di virus informaticu?

I ricercatori israeliani di u Negevu dimustranu chì sta cunniscenza ùn hè micca basta à rilassà. Un esperimentu cunduttu in a mura di l'Università di Davil Ben-Gurion, dimustrau in pratica chì pudete perdere informazioni riservate mentre ascoltate musica. L'altoparlanti o cuffie cunnessi à u vostru computer sò capaci di venderti cù i ghiblets! È per questu ùn hè micca necessariu caricare qualcosa in a rete. Ciò chì si immagina in u vostru computer pò vede u mondu per mezu à l'altanti.

Secunnu a publicazione Bleeping Computer, un'infezione cù un novu virus invertisce i connettori audio. Dunque, ciò chì di solitu riprende u sonu cumincia a registà è trasmette contemporaneamente. Ma l'hackseru ùn pò esse interessatu à e preferenze di i vostri amanti di a musica: u so scopu hè di staccà i file locali chì luntanu da un cuntenutu musicale. Un ducumentu cun qualsiasi estensione sarà trasformatu invisibilmente à un segnali audio è in sta forma hè copiata in silenziu in l'ordinatore di l'attardatore.

U virus aghjuntu un prugramma speciale nant'à a macchina di l'hacker, chì permette à u sonitu ricevutu di esse decifrattu è riconvertitu in u furmatu originale. Dunque, ciò chì si immagina in i vostri cartulari micca cunnessi ad Internet diventanu vulnerabili. Chiunque pò leghje è vede tuttu ciò s'è usanu u metudu descrittu di l'attaccu pirata chiamatu MOSQUITO.

U sonitu di u film chì state guardendu à stu momentu o i chjavi di i zitelli in u scrivanu di l'ordinatore ùn prevene micca la fuga di informazioni. U trasferimentu di i file convertiti in soni andrà sì hè u pianu di l'ambiu. L'assenza di u so impattu significativu nantu à l'effettu di u virus hè stata mustrata in u corso di u sperimentu, in cui una matrice di dati binarii era implicatu. A distanza trà u computer afectatu è l'ospite varieghja da una à nove metri. U rateu massimu di trasmissione di dati cù utatori di parlanti hè andatu à 1800 bps.

Hè prubabile chì qualcosa salvi i vostri dati persunali da stu virus.

Questa vittura riduce notevolmente u cambiamentu di a frequenza sonora in l'altori di difusioni comunicanti. Se a dinamica di dui cumpunenti dotati di un virus sò diretti in direzzioni diversi l'una da l'altra, questu rallenta u ritmu di trasmissione di l'infurmazioni à traversu u sonu. L'esperti spiega stu fenomenu da u fattu chì l'ottimisazione iniziale di l'audio hè stata fatta sottu l'uditu umanu, è micca sottu a percezione elettronica di i segnali. Tuttavia, hè improbabile chì un tassu scarsu di trasferimentu abbia da turbà assai quelli chì piglianu a so trascinatura. Oghji o dopu ùn avè ancu micca truvatu u so scopu. È ci sarà facilitata da u fattu chì ùn sapete micca ancu nantu à u scopu chì hà principiatu.

Simile audioataka hà avutu in u laboratorio. Ma quandu i nuovi seguitori di Neo apprezzià l'upportu rivelatu, a vostra “matrice” ùn pò esse salvatore di qualcosa. I manere di u cagionamentu ùn sò micca stati inventati.

Tuttavia, certi speranu chì u prucessu di i parassiti si fermi cù semplicemente spegni i diffusori è traghjendu e cuffie. Ebbè, se i virus informatichi si fermanu, u futuru vicinu vi mustrerà.