Comu sapete, ogni infurmazione chì hè copiata quandu si lavia in un PC hè piazzata nantu à i clipboard (BO). Imparà à visualizà l'infurmazioni cuntenute in u clipboard di un computer chì esegue Windows 7.
Vede l'infurmazioni da u clipboard
Prima di tuttu, ci vole à dì chì in quantu un strumentu di clipboard separatu ùn esiste. BO hè una parte normale di a RAM di u PC, induve e informazioni sò scritte à a copia. Tutti i dati conservati in stu situ, cume u restu di u cuntenutu di a RAM, sò cancellati quandu u computer hè riaviatu. In più, a prossima volta chì copia, i vecchi dati in a clipboard hè rimpiazzatu per quelli novu.
Ricurdate chì tutti l'oggetti selezionati sò aghjunti à u clipboard, à quale combinazioni sò applicate. Ctrl + C, Ctrl + Inserisci, Ctrl + X o in u menù contestuale "Copia" nant'à "Cut". Inoltre, i screenshots sò aghjunti à u BO, ottenutu premendu PrScr o Alt + PrScr. L'applicazioni individuali anu un so mezu speciale per postu l'infurmazioni nantu à i clipboard.
Cumu vede u cuntenutu di u clipboard? In Windows XP, questu puderia esse fattu eseguendu u file di sistema clipbrd.exe. Ma in Windows 7, questu arnesi manca. Invece, u schedariu clip.exe hè responsabile per l'operazione BO. Se vulete vede chì u situ hè situatu, andate à u seguitu indirizzu:
C: Sistema di Windows 32
Hè in sta cartula chì si trova u schedariu di interesse. Ma, à cuntrariu à l'analogicu nantu à Windows XP, u cuntenutu di u clipboard, in esecuzione di stu file, ùn funzionerà. In Windows 7, questu puderà esse fattu solu in piena cun un software di terze parti.
Amparemu cumu vede i contenuti di BO è a so storia.
Metudu 1: Clipdiary
In Windows 7 maneri standard, pudete vede solu i cuntenuti attuali di u clipboard, cioè l'ultima infurmazione copiata. Tuttu ciò chì hè statu copiatu prima hè cancellatu è ùn hè dispunibule per a vista da metodi standard. Fortunatamente, ci sò applicazioni speciali chì permettenu di visuale a storia di u situazione di l'infurmazioni in u BO è, se hè necessariu, ripristinaru. Unu di sti prugrammi hè Clipdiary.
Scaricare Clipdiary
- Dopu avè scaricatu Clipdiary da u situ ufficiale avete bisognu di stallà sta applicazione. Avemu fermu nantu à sta procedura in più dettu, poichè, malgradu a so simplicità è a chiarezza intuitiva, l'installatore di l'applicazione hè dotatu di una interfaccia solu di lingua Inglese, chì pò causà qualchi prublemi à l'utenti. Run u luggeru d'installazione. U installatore di Clipdiary si apre. Cliccate "Prossimu".
- A finestra cun accordu di licenza apre. Se capite l'inglese, pudete leghje, altrimenti ghjustu pressà "I Agree" ("I cunsegna").
- A finestra s'hè aperta quì specificu u directory di installazione di l'applicazione. Per difettu questu hè un directory. "File di programma" discu C. Se ùn avete micca ragioni pertinenti, allora ùn cambiate micca stu parametru, ma cliccate solu "Prossimu".
- In a prossima finestra pudete sceglie quale cartulare di menù "Start" mostra l'icona di u prugramma. Ma cunsiglii di lasci ancu tuttu quì quellu chì ùn cambiaghje è cliccate "Install" purtà a installazione di l'applicazione.
- U processo di installazione di Clipdiary si mette in opera.
- Una volta finita, un missaghju annantu à l'installazione di Clipdiary apparirà in a finestra di installazione. Se vulete u lugiziale esse lanciatu subitu dopu à escia da u installatore, allora assicuratevi chì "Run Clipdiary" era cunsultatu. Se vulete rinuncià u lance, allora questu casu deve esse eliminatu. Fate una di e azzioni di sopra è premete "Finish".
- Dopu, a finestra di selezzione di a lingua hè lanciata. Ora sarà pussibule di cambià l'interfaccia di installatore in lingua inglese à l'interfaccia russa di l'applicazione Clipdiary stessa. Per fà quessa, truvate è evidenziate in a lista "Russu" è cliccate "OK".
- Apre Assistente di configurazione di Clipdiary. Eccu pudete personalizà l'applicazione secondu e vostre preferenze. In a finestra di accoglienza, ghjustu pressà "Prossimu".
- A finestra successiva vi chiede di definisce una cumbinazione di tasti d'accessu per chjamà u logu di u BO. U difettu hè una cumbinazione. Ctrl + D. Ma se vulete, pudete cambià a qualchì altra, specificendu a combinazione in u campu currisariu di sta finestra. Se ponu un tick à u valore "Win", allora quellu bottinu serà ancu usatu per chjamà a finestra (per esempio, Vincite + Ctrl + D). Dopu chì a cumminazione sia entrata o lasciata per difettu, premete "Prossimu".
- A prossima finestra descrive i punti principali di u travagliu in u prugramma. Pudete familiarizzà cun elli, ma ùn ne avemu micca prublemi nantu adesso, cum'è noi dimustremu in un po 'di più cumu tuttu funziona in pratica. Appughjà "Prossimu".
- A finestra dopu si apre "Pagina per pratica". Eccu voi invitati à pruvà ellu stessu, cumu l'applicazione funziona. Ma le guardamu più tardi, è ora verificate a casella accanto à "Aghju capitu cume travaglià cù u prugramma" e premete "Prossimu".
- Dopu, apre una finestra chì vi chiede di sceglie i tasti cumuni per l'introduzione rapida di u clip di nanzu è di prossimu. Pudete lasciare i valori predefiniti (Ctrl + Shift + Up è Ctrl + Shift + Down). Cliccate "Prossimu".
- In a prossima finestra hè novamente cunsideratu di pruvà azzioni cù un esempio. Appughjà "Prossimu".
- Allora hà segnu chì ora è tu è u prugramma sò pronti à andà. Appughjà "Complete".
- Clipdiary funzionerà in u sottu e registra tutti i dati chì andanu in a clipboard mentre l'applicazione hè in esecuzione. Ùn hè micca bisognu di lanciare Clipdiary, poichè l'applicazione hè scritta in a autorunata è parte da u sistema operativu. Per vede u log BO, scrivite a cumminazione specifiata in Assistente di configurazione di Clipdiary. Se ùn avete micca fattu cambiamenti à l'impostazioni, di manera predefinita sarà una cumbinazione Ctrl + D. Appare una finestra induve tutti l'elementi chì sò stati piazzati in u BO durante a operazione di u prugramma sò visualizzati. Questi elementi sò chjamati clip.
- Quì pudete recuperà tutte e informazioni chì sò state messe in u BO durante l'operazione di u prugramma, chì ùn pò daveru cun l'utili standard di l'OS. Aprite u prugramma o documentu in cui inserisce dati da a storia di BO. In a finestra di Clipdiary, selezziunate a clip che volete ripristinà. Fate un dopu cliccate cù u bottinu sinu di u mouse o cliccate Enter.
- I dati da u BO saranu inseriti in u documentu.
Metudu 2: Spartitore di Clipboard Libru
U prossimu prugramma di terze parti chì vi permette di effettuà manipolazioni cù u BO è vede u so cuntenutu hè u Cliper Free Viewer. A differenza di u prugrammu precedente, ti permette di visualizà micca a storia di l'introduzione di dati nantu à i clipboard, ma solu l'infurmazioni chì sò attualmente lì. Ma u Clipboard Free Viewer permette di visualizzare i dati in vari formati.
Scaricate u Clipboard Viewer Free
- Free Clipboard Viewer ha una versione portatile chì ùn necessite micca installazione. Per cumincià à travaglià cù u prugramma hè abbastanza di fà u file scaricatu.
- A parte sinistra di l'interfaccia cuntene un elencu di vari formati in cui hè pussibule di vede i dati postati nant'à i clipboard. Per difettu, a tabulazione hè aperta. "Vede"chì sò partite da u furmatu di testu pianu.
In a tabulazione "U Formatu di Rich Text" Pudete vede i dati in u formatu RTF.
In a tabulazione "HTML Format" apre u cuntenutu BO, presentatu in forma di ipertestu HTML.
In a tabulazione "U formatu di testu Unicode" presentatu testu pianu è testu in forma di codice, etc.
S'ellu ci hè una foto o una screenshot in BO, l'immagine pò esse osservata in a tabulazione "Vede".
Metru 3: CLCL
U prossimu prugramma chì pò mustrà u cuntenutu di u clipboard hè CLCL. Hè bè in quantu combina e capacità di i prugrammi precedenti, chì vale, vi permette di visualizzare u cuntenutu di u log di BO, ma vi dà ancu l'occasione di vede i dati in vari formati.
Scaricate CLCL
- CLCL ùn hà micca necessità di esse installatu. Basta unzipà l'archiviu scaricatu è fate CLCL.EXE. Dopu à quessa, l'icona di u prugramma apparisce nant'à u piazzale, è ella stessa in u fughjone cumincia a catturà tutti i cambiamenti chì si verificanu in a clipboard. Per attivà a finestra CLCL per visualizà u BO, aprite u vassoio è cliccate nantu à l'icona di u prugramma in forma di clip.
- A shell CLCL inizia. In a so parte di più sinistra ci sò dui sezioni principali. "Appunti" è "Journal".
- Sì cliccendu nantu à u nome di a sezione "Appunti" A lista di i formati apri in cui pudete vede u cuntenutu attuale di u BO. Per fà quessa, selezziunate solu u furmatu adatta. U cuntenutu hè espositu in u centru di a finestra.
- In a sezione "Journal" Pudete guardà a lista di tutti i dati chì sò stati piazzati in u BO durante l'operazione CLCL. Dopu cliccate nantu à u nome di sta sezione, una lista di dati si aprirà. Se fate un clic nantu à u nome di un elementu da sta lista, u nomu di u furmatu chì risponde à l'elemento selezionatu si aprirà. In u mezu di a finestra, affissà u cuntenutu di l'elemento.
- Ma per vede u logu ùn hè nè ancu necessariu chjamà a finestra principale di u CLCL, abilite Alt + C. Dopu à quessa, compare u listinu di elementi per esse bufferu in u menù contestuale.
Metudu 4: Strumenti standard di Windows
Ma forse ci hè sempre una opzione per visualizà u cuntenutu di u BO integratu di Windows 7? Cum'è ghjunghiatu in precedenza, u metudu à pienu nant'à ùn esiste. In listessu tempu, ci sò ancu qualchi trucchi per guardà ciò chì contene oghje BW.
- Per aduprà stu metudu, si consiglia di sapè chì tipu di cuntenutu si trova in a clipboard: testu, immagine, o altra cosa.
Se u testu hè in BO, allora per visualizà u cuntenutu, aprite un editor o un processore di testu è, ponendu u cursore in un spaziu vacante, usa Ctrl + V. Dopu à ciò, u cuntenutu testuale di u BO sarà visualizatu.
Se u BO cuntene una screenshot o una foto, allora in stu casu aprite a finestra vacante di qualchi editor grafichi, per esempiu Paint, è ancu applica Ctrl + V. A foto hè inserita.
Se u BO cuntene un schedariu interu, allora in questo casu hè necessariu in qualunque gestore di file, per esempiu in "Esploratore"applicà a cumbinazione Ctrl + V.
- U prublemu hè chì ùn sapete micca quantu hè u cuntenutu in u tampone. Per esempiu, s'è pruvate à inserisce cuntenutu in un editor di testu cum'è un elementu graficu (immagine), allora pudete micca esse capace di fà nulla. È viceversa, un tentativu di inserisce testu da un BO in un editore graficu mentre travagliavanu in modu standard hè destinatu à fallimentu. In questu casu, se ùn cunniscite micca u tippu specificu di cuntenutu, si suggerisce di aduprà diversi tipi di prugrammi finu chì u cuntenutu hè espositu in una di elli.
Metudu 5: Prugrammi interni di appunti in Windows 7
In più, alcuni prugrammi chì si stanu in Windows 7 cuntenenu a so propria clipboard. Tale applicazioni includenu, per esempiu, prugrammi da a suite Microsoft Office. Considerà cume vede u BO in l'esempiu di un curatore di testi.
- U travagliu in Word, andate in tab "Casa". In u angulu inghjettu di u blocu "Appunti"Ci hè una piccula icona in forma di una freccia obliqua in u nasu. Cliccate nantu à sta.
- U logu di u cuntenutu BO di u prugramma Word hè aperto. Pò cuntene finu à l'ultimi 24 articuli copiati.
- Se vulete inserisce l'elemento corrispondente da u ghjornu in u testu, mette solu u cursore in u testu duve vulete vede l'inserimentu, è cliccate nantu à u nome di l'elemento in a lista.
Cum'è si pò vede, Windows 7 hà strumentu in u bastimentu limitatu per visione u cuntenutu di u clipboard. Di larga parte, pudemu dì chì a capacità piena di vede i cuntenuti in sta versione di u sistema operativu ùn esiste. Ma per questi scopi ci sò abbastanza poche applicazioni di terze parti. In generale, ponu esse divisi in prugrammi chì visualizanu u cuntenutu attuale di u BO in vari formati, è in applicazioni chì forniscenu a capacità di vede u so log. Ci hè ancu un software chì permette à entrambe funzioni di aduprà tuttà, cum'è CLCL.