Cumu aghjurnà e librerie DirectX


DirectX hè una collezione di librerie chì permettenu à i ghjochi di "cumunicà" direttamente cù a scheda video è u sistema audio. Prughjetti di ghjocu chì utilizanu questi componenti aduprà più efficacemente l'abilità hardware di u computer. Pò esse necessariu di un aghjunghje indipendente di DirectX in i casi in cui l'errori si verificanu trà una installazione automatica, u ghjocu "giura" per a mancanza di qualchi file, o bisognu aduprà una versione più nova.

Update Update

Prima di l'upigmentazione di e librerie, avete bisognu di scopre quale versione hè già installata in u sistema, è dinò per scopre se l'adattatore di grafica supporta a versione chì vulemu installà.

Leggi più: Scopri a versione di DirectX

U prucessu d'aggiornamentu di DirectX ùn hè micca esattamente u stissu scenario cum'è l'aggiornamentu di altri componenti. Di seguito sò i metodi di installazione nantu à diversi sistemi operativi.

Windows 10

In i primi dieci, e versioni preinstallate di u pacchettu sò 11.3 è 12. Questu hè dovutu à u fattu chì l'ultima edizione hè supportata solu da e nuove carte di video di serie 10 è 900 di nova generazione. Se l'adattatore ùn abbiate a capacità di travaglià cù u duodecimo Direttu, allora 11. saranu usate. Novi versioni, se sò rilasciate solu, saranu dispunibili in Windows Update Center. Se vulete, pudete controllà manualmente a so disponibilità.

Leggi ancu: Aghjunghendu Windows 10 à l'ultima versione

Windows 8

Cù l'ottu a stissa situazione. Include e edizioni 11.2 (8.1) è 11.1 (8). Hè impossibile scaricà u pacchettu separatamente - mancu ùn esiste (informazioni da u situ Web ufficiali di Microsoft). L'aggiornamentu accade automaticamente o manualmente.

Leggi ancu: Aggiornu u sistema operativu di Windows 8

Windows 7

Sette sò dotate di u pacchetto DirectX 11, è sì SP1 hè installatu, allora ci hè una opportunità di fà un aghjaghju a versione 11.1. Questa edizione hè inclusa in u pacchettu di aggiornamentu cumpletu di u sistema operativu.

  1. Prima ci vole à andà à a pagina ufficiale di Microsoft è scaricà u installatore per Windows 7.

    Paga Download Page

    Ùn vi scurdate chì per un certu bit necessariu u vostru file. Selezziunu u pacchettu correspondente à a nostra edizione, è cliccate "Prossimu".

  2. Fighjate u schedariu. Dopu una breve ricerca di aggiornamenti esistenti in u vostru computer

    u prugramma ci dumandarà à confermà l'intenzione di installà stu pacchettu. Naturalmente, ci simu d'accordu cliccendu "Sì".

  3. Dopu segue un breve prucessu di stallazione.

    À a fine di l'installazione, avete bisognu di ripartite u sistema.

Per piacè cunnosce chì "Strumentu di Diagnostica DirectX" Pò dighjà micca mostrà a versione 11.1, definiziunendula cume 11. Questu hè dovutu à u fattu chì a edizione incompleta hè portata in Windows 7. Tuttavia, parechje funzioni di a nova versione saranu incluse. Questu pacchettu pò esse ancu impiegatu à traversu "Windows Update Center". U so numeru KV2670838.

Ulteriori dettagli:
Cumu abilità l'aggiornamentu automaticu in Windows 7
Installate Windows 7 aggiornamenti manualmente

Windows xp

A versione massima supportata da Windows XP hè 9. A so edizione aggiornata hè 9.0s, chì si trova nantu à u situ di Microsoft.

Scaricà a pagina

U download è l'installazione hè esattamente uguale cum'è in i Sette. Ùn vi scurdate di ruminà dinò dopu installazione.

Conclusione

U desideru di avè l'ultima versione di DirectX in u so sistema hè lodevole, ma l'installazione irragionevu di nuove biblioteche pò cundutte in conseguenze sgradevoli in forma di appesi è glitches in ghjochi, quandu ghjucà video è musica. Tutte e azzioni chì fate pè e so risicu.

Ùn devi micca provà à stallà un pacchjettu chì ùn supporta micca u sistema operativo (vedi sopra), scaricatu nantu à u situ discutibile. Hè tuttu da u male u numaru, mai a versione 10 ùn travaglia à XP, è 12 à sette. U modu più efficace è fiduciale di aghjurnà DirectX hè di l'upgrade à un sistema operativu più novu.