Firmware smartphone Meizu M2 Mini

A rapida diffusione di i telefuni intelligenti, chì hè diventata dighjà una famosa società MEIZU, continua oghje. Ma i mudelli di l'ultimi anni ùn perdenu micca a so attrattiva, ciò hè facilitato da u supportu di a rilevanza di u software di i dispositivi di u fabbricante, ponendu urighjini regolari di a cuncia di Android di a marca Flyme. È i sviluppatori di versioni cume da l'OS ùn sò micca inutilmente. Fighjate e possibilità di interagisce cù u lugiziale di sistema di u mudellu equilibratu è assai populu Meizu M2 Mini - u firmware di u dispositivo.

Da tene à u data di u sistema operativu Flyme di u telefuninu in causa, ùn pudete ùn preoccupatevi micca di e prestazione di tutte e applicazioni moderne per Android - A copertura prutetta di MEIZU mostra a stabilità è una larga funzionalità, è hà ancu parechji vantaghji nantu à l'altre solu. In più, u smartphone M2 Mini hè una di l'ultime versioni rilasciata da Meize, da u quale pudete sblugghiare u gestore di avvallu, chì face l'installazione di u firmware personalizatu fattibile.

Qualunque sia u risultatu, chì hè a versione di Android installata in u dispositiu dopu à e manipule seguite, ùn era micca intenzata, deve esse cunsiderata:

Tutte l'operazioni descritte in stu materiale sò eseguite da l'utente à u vostru risicu è periculi. L'autore di l'artìculu è l'amministrazione di a risorsa lumpics.ru ùn sò responsabile per e pussibule conseguenze negative di l'esecuzione di istruzioni è di l'absenza di u risultatu desideratu!

Preparazione

Prima di lampà nant'à tutti i dispositivi Android, dighjà qualchì tempu per preparà a l'operazione - installà i cumpunenti necessarii è l'applicazioni in u PC, è ancu avè tutti i schedari necessarii. A tappa prughjerativa currettamente pussedda predetermina u successu di a prucedura, è garantisce l'integrità di tutti i prucessi è a so efficacia.

Driver è modi di operazione

Ancu se un computer personale ùn serà adupratu per a manipolazione di Meize M2 Mini (a metodulugia di i metudi individuali di reinstallà Android permette), prima di interferisce cù a parte di software di u smartphone, dighjà verificate l'installazione di i driver per u dispositivo in u PC esistente. In situazione impurtata in u cursu di l'operazioni o dopu, questu ti permetterà di corregà rapidamente l'errori è ripristinà u mudellu à travaglià.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

Cù l'installazione di i cumpunenti per accumpagnà u Meizu M2 Mini è u PC, ùn ci sò generalmente nisunu prublemi - u setu di i piloti hè integratu in ogni firmware ufficiali di u smartphone, ma in casu, u pacchiu cù i schedari necessarii hè scaricatu da u link:

Scaricate i driver per tutti i modi di operazione Meizu M2 Mini

Per installà tutti i componenti necessarii, a manera più adatta hè a seguenti:

  1. Accende u modu di dispositivu Debugging USB. A so attivazione pò esse necessaria, per esempio, quandu si riceve diritti di root.
    • Aprite "Impostazioni", andate à u puntu "Circa u telefunu"situatu à u fondu di a lista di opzioni.
    • Tapnite 5 volte per nome "Versione di Firmware: Flyme ..." nanzu à u missaghju "Avete adesso in modalità sviluppatore".
    • Ritornu à u schermu "Impostazioni" e log in "Opportunità Speciali" in a sezione "Sistema". Allora andate in funzioni "Per sviluppatori"da sceglie l'elemento pertinente in a lista di opzioni. Ci vole à attivà u switch "Debugging USB"

      e cunfirmi permessi à aduprà u modalità.

  2. Cunnessi u vostru smartphone à PC è aprite "Manager di dispositivi".

    Installate in casu di driver assestatu per u dispositivo "Interfaccia ADB composita Android" manualmente da u directory ottenuta da u ligame sopra, o da u dispositivo CD-ROM integratu.

    Per attivà u CD virtuale, muvite a sipatica di notificazioni nantu à a schermata di u telefonu, selezziunà l'element "Cunnessu cume ..."è dopu cusì andà l'opzione "CD-ROM integratu",

    chì finalmente aprirà l'accessu à tutti i schedari necessarii da un PC.

  3. Dopu avè fattu ciò chì sopra, spegni u dispositivo è metti in metà in riparazione. Per fà quessa, tenite premutu e chjappu simultaneamente "Volume +" è "Cunsumante" nanzu chì u logo apparisci nantu à u schermu "MEIZU"u seguitu da un bottinu "Abilita" dà lascià và.

    Quandu l'ambiente di recuperu hè carregatu, a schermata di l'apparecchiatura apparirà cum'è in a foto di sopra (2). Connettu M2 Mini à un PC. A causa di a determinazione curretta di u dispositiu in u modu di recuperu da un computer, "Esploratore" L'unità di Windows deve vene "Recuperu".

  4. L'uscita da u recuperu è u lanceru di u dispositivo in modu normale hè effettuatu toccà u pulsante "Ripartisce".

Versioni di Meizu M2 Mini, scaricazione di u firmware

MEISU divide di solitu i so propri dispositivi in ​​parechje versioni, dipende da chì mercatu, chino o internaziunale, sò destinati, è ci hè ancu una gradazione di l'operatori di telecomunicazioni cinesi. In quantu à u modulu M2 Mini, ci sò sette (!) Opzioni possibili - i dispositivi sò carattarizati da diversi identificatori di hardware è, per quessa, sò dotati di firmware diversu cun indici I / g, A, U, C, Q, M, Oh.

Senza entrà nant'à e differenze in u lugiziale di sistema per u M2 Mini, anu fattu chì per l'urdinazioni di l'utenti di lingua russa, i gusci cù un indice sò u preferiti. "G" è hè l'installazione di tali firmware chì hè in a maiò parte di u scopu di manipula u dispositiu.

A convenzione, sparghjemu tuttu M2 Mini in "Cinese" è "internaziunale". U modu più faciule per scopre esattamente quale versione caduta in mani di l'utente hè di lanciare u smartphone in modalità recuperu. Se i punti di l'ambiente di recuperu sò scritti in inglese (1), u dispositariu hè "internaziunale", se i geroglifici sò osservati (2) - "Cinese".

In u primu casu, i prublemi cù l'installazione di e versioni G di l'OS in a dispositiva ùn devianu micca soffiri, ma s'ellu ci hè un “Chinese” M2 Mini, prima di installà u sistema cù a lingua russa è ancu altri vantaggi, pò esse necessariu cambià l'identificatore di u dispositivo. U firmware di Smartphone cun qualunque indice in a versione "internazionale" di u sistema hè descrittu in "Metudu 2" sottu in l'articolo.

Scaricà u software per u dispositiu in questione hè di megliu fattu da u situ ufficiale. Links che portanu à pagine contenenti pacchetti di software:

Scaricate u Firmware "internazionale" per u Meizu M2 Mini

Scaricate u Firmware "Cinese" per u Meizu M2 Mini

Tutti i file aduprati in a procedura di l'urtimi esempi in st'articulu pò esse scaricatu da i ligami situati in a descrizione di i metodi di manipolazione.

Privilegi di Superusu

In generale, per u firmware è ulteriore operazione senza prublemi di u Meizu M2 Mini, i diritti di root è ùn sò necessarie. Ma quandu cambià l'identificatore, creendu un backup in tutte e verità è altre manipolazioni, ùn si pò fà senza privilegi speciali. L'obbligazione di diritti di superusu nantu à a macchina in questione hè diretta è pò esse implementata in dui maneri.

U metudu ufficiali per ottene diritti di root

Meizu dà à i so utilizatori di smartphone a possibilità di ottene diritti di root, senza ricorrerà à aduprà strumenti di terze parti, cioè. ufficialmente. A sola cosa chì avete bisognu di fà in anticipu hè a registrazione di un account Flyme è accede à u vostru contu da u telefuninu.

U metudiu funziona solu nantu à Flyme 4 è Flyme 6, per a quinta versione di u so OS MEISS pruprietariu chì u seguitu ùn hè micca applicabile!

  1. Assicuratevi chì u dispositiu hè logatu in u account Flyme.
  2. Aprite "Impostazioni"selezzione articulu "Sicurezza" da a sezione "Dispositiu"è poi cliccate "Accessu Radice".
  3. Leggi i termini di i privilegi è selezziunate a casella "Accetta" è cunfirmà cù u bottinu "OK".
  4. Inserite a password per u vostru contu Meizu è cunfirmate cun pressione "OK". U dispositivo riavanu automaticamente, è cumincerà cù i diritti di root.
  5. Per uttene appena i privilegi, installa u manager di diritti di superusu, per esempio, SuperSU.
  6. Vedi ancu: Cumu uttene i diritti di root cù u SuperSU installatu nantu à un dispositiu Android

Averendu i diritti di root in KingRoot

U secondu modu efficace per equipà u Meize M2 Mini cù i diritti di root è di aduprà u strumentu KingRoot. L'utellu permette di fà radicà u mudellu nantu à ogni firmware è ùn necessita di un account Meizu.

L'algoritimu di azzione hè cumpratu:

  1. Scaricate e distribuzioni di l'applicazione cliccendu nantu à u link da l'articolo di revisione nantu à u nostru situ web è installatu.
  2. Seguitate e istruzioni da u materiale chì si trova in u ligame:

    Lezione: Uttene i diritti di radice cù KingROOT per PC

Informazioni di backup

Chì l'eliminazione di tutti i dati da a memoria di u telefunu durante u prucedimentu di u firmware hè quasi un prerequisitu per u travagliu di successu di u sistema in futuro, prima di intervene in a parte di software, hè necessariu salvà tutte e informazioni chì ponu esse cunsiderate più tardi. A creazione di un backup pò esse svolta da unu di parechji metodi.

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

Dighè notà chì i sviluppatori di a marca Android-shell Flyme, sottu u fattu chì tutti i dispositivi Meize funzionanu, anu avutu in a so sistema larghezza possibili per creà copie di copia di partenza di l'infurmazioni di l'utente. L'utellu hè dispunibule per tutti i detentori di M2 Mini è travaglia abbastanza efficace, dunque u so usu pò esse dumandatu in primu.

Idealmente, per salvà una copia di backup, avete aduprà una carta microSD installata in u smartphone.

  1. Aprite "Impostazioni" Android, allora andate à "Personale" e chjamà l'opzione "Memoria è Backup". Nant'à u prossimu schermu, scorrere a lista di funzioni, truvà l'oggetto "Copia è Ripristina" in a sezione "Altru" è cliccate nantu à ellu.
  2. Selezziunate a conservazione di u backup futuru cliccendu nantu à l'opzione "Sceglite una situazione di conservazione". Verificate i caselli accanto à i tipi di dati da esse salvatati è cliccate nantu à u bottinu "Avvia a copia".
  3. Sicondu a memoria a pussibilità di l'apparecchiatura cù l'applicazioni è altri dati, u prucessu di cullaburazione pò piglià un tantu quantu di tempu. In listessu tempu, a prucedura hè completamente automatica è ùn richiede micca l'interventu di l'utente, è finisce cù a creazione di un backup in tutte e verità di l'informazione selezionata, situata in a cartella "backup" in u repository specificatu.

Successivamente, hè faciule per riprendà tuttu cancellatu, agendu per analogia cù a creazione di una copia di backup, ma da sceglie una copia di backup dopu in esecuzione di u strumentu è premendu "Ripristinare".

Firmware

Dopu à a preparazione, pudete andà à u firmware di u dispositivo. Com'è quasi tutti i dispositivi Android, u software di sistema Meizu M2 Mini pò esse reinizessitu cù parechji metudi. U primu metudu di manipolazione presentatu di seguito si adatta à quasi tutti l'utenti di u dispositiu, u secondu serà utili per i patroni di copie destinate à a vendita in Cina, è u terzu da esse affrontatu se ci hè un desideru di cambià u OS Flyme ufficiale à una soluzione di terza parte - custom

Metudu 1: Ambiente di recuperu di fabbrica

U modu più semplice è più accettabile per reinstallà, aggiornà è rimborsà a versione FlymeOS per i pruprietari di u Meize M2 Mini "internazionalis" hè di usà u recuperu "nativu" preinstallatu da u fabbricante in ogni dispositiu. In l'esempiu sottu, l'installazione di a versione ufficiale di OS-Flyme di a shell di Android 6.2.0.0G, - L'ultimu à a tempu di a creazione di u materiale.

Pudete scaricà u pacchetto software cù u ligame:

Scaricate Flyme OS versione 6.2.0.0G per Meizu M2 Mini

  1. Assicuratevi di caricare a batteria M2 Mini à almenu 80%. Scaricate u schedariu "update.zip"contenendu u software di sistema per installà è, NON RENOMMANDE mettenu in a radice di u memoria interna. Se u dispositiu ùn scarica micca in Android, andate à u passu chì seguita senza copià u pacchjettu.
  2. Run u Maze M2 Mini in modalità ambientu di recuperazione. Cumu avvicinassi a recuperazione hè spiegata sopra in l'articolo. Se u prucedimentu di u firmware ùn hè micca statu copiatu nant'à a memoria di u telefuninu, cunnessu u dispositivo à a portu USB di u PC è cà u trasferimentu "update.zip" discu amovibile "Recuperu"definita in "Esploratore".
  3. Comu pudete vede, in a schermata di recuperu di fà Meizu ci sò solu 2 opzioni - imposta a casella accanto à "Aggiornamentu di u sistema". Cuncetti "Cancella dati" - Funzioni di pulizia di a memoria di tutti i dati prima di stallà u sistema, hè ancu consigliatu di fà una marcata quì.

    Quandu a versione Flyme hè rotata in una versione anteriore à quella installata in u smartphone, pulizia di e sezioni hè obbligatoria! Quandu aghjurneru - fattu da l'utente, ma, ancu, hè raccomandatu!

  4. Appughjà nantu à u pulsante "Start"Chì vi farà verrà prima a procedura à verificà u schedariu cù u lugiziale, è poi installarlo. I prucessi vennu accumpagnati da l'inserimentu di l'indicatori di prugressu è ùn necessitanu micca d'intervenzione di l'utente.
  5. Quandu u trasferimentu di i lima in e partizioni necessarie hè finitu, u telefuninu si riavanu in l'ambiente di recuperu. Appughjà nantu à u pulsante "Ripartisce".
  6. A prima stallazione di u sistema dopu a stallazione di u software di sistema dure più di u solitu. U luntanu hè a procedura di inizializazione, seguita da una iscrizzione nantu à u schermu cun un contatore percentuale - "Optimization di l'applicazione".
  7. U fini di u prucessu di stallazione Flyme pò esse consideratu l'apparenza di u schermu di a chjama cù una scelta di a lingua di l'interfaccia. Determinate i parametri di base di u sistema.
  8. Reinstallatu è / o sistema aggiornatu pò esse adupratu!

Optional. Servizi Google à FlymeOS

A politica di sviluppatore di a shell Android di FlymeOS esclusiva, sottu a quali telefunu di Meizu funziona, ùn assume micca a integrazione iniziale di servizii è applicazioni di Google in u firmware. In altre parole, avendu riastituitu l'Android ufficiale di u Meizu M2 Mini "pulitemente", l'utente capisce a mancanza di e funzioni usuali dopu u lancimentu di u sistema. Tuttavia, per curà a situazione ùn hè micca difficiule. Fate u seguitu.

  1. Aprite u magazinu di applicazioni in FlymeOS "App Store" è truvate u strumentu "Google Apps Installer"Inserendu a query appropriata in u campu di ricerca.
  2. Installate l'utellu. Una volta finita a stallazione, u prucessu di scaricamentu è di integrazione di i servizii di Google in FlaimOS inizia automaticamente, chì ghjunghje cù un riavviscenu di smartphone.
  3. Dopu u lancia, u sistema operativu diventa dotatu di quasi tutti i componenti di solitu, è l'applicazioni mancanti ponu esse sempre scaricate in u Play Store.

Metudu 2: Installate u G-firmware nantu à "Cinese" dispositivi

Come sopra citatu, l'abbundanza di versioni di u M2 Mini pò servire da qualchi ostaculi in u prucessu di installazione di un firmware internaziunale chì cuntene u russo. Se a necessità di reinstallà l'OS avia accadutu nantu à un dispositiu cun un sistema preinstallatu caratterizatu per un indice diversu da "G"Più probabilmente, una cambiazione preliminare di l'identificatore hardware hè necessariu.

Questa manipolazione in l'esempiu qui seguitu hè fatta nantu à u dispositiu chì esegue u firmware 4.5.4.2A, nantu à altri assemblei a prestazione di u metudu ùn hè micca garantita!

Scaricate FlymeOS 4.5.4.2A per Meizu M2 Mini

  1. Installate FlymeOS 4.5.4.2Aagisce cum'è raccomandatu da "Metudu 1" sopra in l'articolo. U fattu chì i geroglifici sò presenti in a descrizzione di e opzioni di riparazione ùn anu da cunfusu - u significatu di e azzioni eseguite in un risultatu di a chiamata di funzione hè u listessu cum'è in l'esempiu di sopra!
  2. Scaricate l'archive chì cuntenenu tuttu di u vostru bisognu per cambià u ID di a periferica - scrittura specializata, Applicazioni Android Kinguser, BETA-SuperSU-v2.49, Busybox è Terminal.

    Scaricate u Kit di Strumenta Modificendu ID in u Meizu M2 Mini

    Dopu avè ricevutu u pacchettu, scompattelau, è metti u catalogu ricevutu in a memoria interna di u Meyzu M2 Mini. File "chid.sh" copia in a radice di l'archiviazione di i file interni.

  3. Get i diritti di root. Pudete fà sta in una di i modi descritti à l'iniziu di l'articolo, ma u modu più faciule hè di andà in seguitu modu:
    • Installate Kinguser.apk è gestisce l'applicazione;
    • Dopu chì u missaghju sia apparutu "L'accessu radice hè inaccessibile" preme u pulsante "TRY TO ROOT", aspettate finu à a fine di e manipulazioni in u prugramma, accumpagnatu da un incremento di a percentuale di e prestazioni di u prucessu di u prucessu di pruprietà, è ripartite u smartphone;
    • Installate u gestore di diritti root di SuperSU eseguendu u file BETA-SuperSU-v2.49.apk da l'esploratore è seguite e istruzioni di u installatore.

      Aghjunghje u schedariu binariu chì u manager hà bisognu dopu a prima partenza ùn hè micca necessariu, cliccate solu "СANCEL" in a finestra di dumanda!

  4. Installate l'applicazione BusyBox Installer è ghjunghjite.

    Fornite u privilegiu di superusu nantu à a richiesta, aspettate chì u cumpunente finisca di carregà "Installazione astuta"dopu cliccate "Installazione" è aspettate a cundiziunazione di e utilità di a console di console di attrezzature.

  5. L'ultimu strumentu listatu chì avete bisognu à cambià l'identificatore MEIZU M2 Mini hè "Emulator terminal". Fighjate u schedariu "Terminal_1.0.70.apk", aspettate a stallazione di u strumentu è esegu.
  6. Scrivite un cumandamentu in u terminalsuè poi cliccate "Enter" in a tastiera virtuale. Dà u dirittu di u superusu à u prugramma cliccendu "Permette" in a finestra di ricerca aperta.
  7. Eseguite a sintassi seguente:sh /sdcard/chid.shin u terminal. Quindi, in seguitu, si riceve u risultatu - in u prucessu di esecuzione di cumandamenti di script, si vedenu a risposta di a console in a cunferenza di u successu di l'operazione: "avà avete intl telefono id = 57851402", "avà avete u mudellu intl = M81H", "avà avete intl id string = international_of".
  8. Rinvià u vostru smartphone. Questu cumpleta u cambiamentu di l'ID hardware di u Maze M2 Mini.

Dopu avè eseguitu i passi sopra ripusiti, manipule per cambià l'identificatore Meizu M2 Mini "si trasformanu" in un mudellu internaziunale M81H duve pudete installà u firmware cun indici G è I tutte e versioni. L'installazione di l'OS hè fatta seguendu e istruzioni "Metudu 1: Ambiente di recuperu di fabbrica"descrittu sopra in stu materiale.

Metudu 3: Firmware personalizzato

В случае когда фирменная оболочка Flyme не удовлетворяет пользователя по каким-либо критериям, на помощь приходят модифицированные неофициальные версии ОС, которых для рассматриваемого аппарата выпущено довольно большое количество. Эти решения полностью преобразуют программный облик смартфона, а также позволяют получить на Мейзу М2 Мини 6-й и 7-й Android.

Чтобы инсталлировать кастом, понадобится выполнение нескольких шагов и довольно обширный набор инструментов. Tutte e manipulazioni conforme à e istruzioni di seguito sò fatte nantu à u Meize M2 Mini cù i FlymeOS installati 4.5.4.2A. Scaricate u software di sta versione cù u ligame dispunibule in a descrizione. "Metudu 2" è installate "Metudu 1" di questu materiale, è poi procedi à l'implementazione di ciò chì segue, avendu studiatu in precedenza le istruzioni da u principiu à a fine è pesava i so propri punti di forza è capacità, oltre à capisce perfettamente cosa fate!

Un archiu chì cuntene tutti i file è l'utili necessarii hè dispunibule da scaricà à u ligame sottu, scaricatu è disimballa in un annuariu separatu.

Scaricate u Toolkit per sbloccà u caricu di avvicinamentu è installate TWRP in u Meizu M2 Mini

Tutti l'utenti è i file utilizzati in l'esempiu sottu sò presi da u cartulare risultatu da unzipping u pacchettu. "UNLOCK_BOOT.rar" , ùn torneremo micca à sta domanda!

Passu 1: Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu

Prima di pudè installà una riparazione modificata, è dopu un firmware diversu ch'è u ufficiali, avete bisognu di sbloccà u gestore di boot (bootloader) di u dispositivo. Per fà a procedura nantu à u Meizu M2 Mini, seguite e istruzioni di seguito, passo à passo.

Attentu! In u prucessu di sblocu u gestore di avvallu, tutti i dati contenuti in a memoria interna di u dispositiu saranu distrutti! Un salvamentu preliminare hè necessariu!

  1. Assicuratevi chì i driver di a BAD sò in u sistema. Per questo:
    • Fighjate u schedariu "AdbDriverInstaller.exe";
    • Cunnessu a periferica chì esce in Android cù u PC è attivate "Debugging USB". Solo in casu, informazione: nantu à a modalità Flyme 4 "Debugging USB" attivatu da u passu di u parcorsu: "Impostazioni" - "Accessibilyty" - "Opzioni di sviluppatore". Poi, u switch "Debugging USB" è cunfirmà l'intenzioni cù u bottinu "Sì" in a finestra di query;
    • In a finestra "Installatore di i Driver Adb" preme u pulsante "Refresh"

      è assicuratevi chì in u campu "Stato di a periferica" hè scrittu "OK";

    • Se u status hè diversu da quelli sopra, cliccate "Install" è aspettate a stallazione / reinstallazione di i componenti di u sistema.

  2. Installate l'applicazione chiave ADB di Android eseguendu u file "Adb + key.exe"

    è seguendu l'istruzzioni di u installatore.

  3. Seguitate e istruzioni 2-5 "Metru 2: Installa u Firmware di G-On "Cinese" dispositivi "descrittu sopra in stu materiale. Hè cusì, ottene diritti di root, installa "SuperSU", "BusyBox" è "Terminal".
  4. Move u file "unlock_bootloader.sh" a radice di a memoria interna MEIZU M2 Mini.
  5. Lanciatu in u vostru smartphone "Emulator terminal" è eseguite u comandosu. Fornite una facilità per i diritti di a radice.
  6. Inserite u comando in a consolesh /sdcard/unlock_bootloader.shè cliccate "Enter" in a tastiera virtuale. U risultatu di u cumandamentu deve esse a risposta di u terminale cum'è in u screenshot sottu (2). Sì l'immagine hè partita, l'operazione hà fattu successu.
  7. Ritornu à Windows è copia a directory. "ADB_Fastboot" in a radice di u discu "C:"dopu aprite a cartella risultante.
  8. Fighjate "Shift" nant'à a tastiera, fate un clic destro nantu à a zona di libaru "ADB_Fastboot". In u menu di cuntestu chì si vene, selezziunate l'opzione "Apertu a finestra di comando".
  9. L'esecuzione di l'elemento precedente chjamerà a console di Windows. Cunnessi u M2 Mini à u portu USB, se scurdata, è scrivite un comando in a consoleadb rebootloadloader. Assicurà l'esecuzione cù "Enter" in a tastiera.

    U dispositiu cumincerà à riavvià in modalità. "Fastboot", per quessa, u so schermu si trasforma in neri, è sottu l'inserzione in piccula stampa "Modu FASTBOOT ...".

    IMPORTANTE! Ùn scurdate micca u telefonu da u PC in sta per e sceglie passi di sblocu è ùn fermate micca a linea di cumunicazione!

  10. In a console, scrive u comandofastboot oem unlockè cliccate "Enter".
  11. Dopu u cumandamentu hè aghjuntatu, un avvertimentu nantu à i rischi di sbloccà u bootloader apparirà nant'à u schermu di u dispositivo. A cunfirmazione di l'intenzione di sblutterà u caricatore di avvicinamentu hè l'impattu nantu à a chiave "Volume +" smartphone Fallimentu à fà una manipolazione - "Volume-".
  12. Premete u pulsante di volume up e aspettate 5-10 secondi finu chì a schermata di selezzione di modalità apparisci in u schermu. Malgradu u fattu chì u gestore di avvicinamentu hè già sbloccatu, in stu passu, u smartphone smette di risponde à i tasti. Questu hè una situazione standard, tene u pulsante "Cunsumante" finchè u dispositiu si spegne.
  13. Chiama recuperu di fabbrica simultaneamente tenendu giù i tasti "Volume +" è "Cunsumante" in un riavvicinamentu ciclicariu da fatti di l'azione sopra menzionata di u dispositivo. In l'ambiente di recuperu, senza cambià di nunda, tocca u pulsante "Start". U smartphone riceverà un missaghju d'errore - u pacchettu mancante cun u software di sistema. Cliccate "Ripartisce".
  14. Ora Flyme hà da scaricà normalmente, ma sicondu durante u prucedimentu di sblocu a cunfigurazioni di fabbrica hè stata ripristinata, devi rimette a prima shell, e poi riavule "Debbuging USB" per esegui u prossimu passu nantu à a strada per stallà un sistema operativo persunalizatu in u Maze M2 Mini.

Passu 2: Installate Recovery Modified

Virutudamente tutte e cuccette andà persunate sò installate per mezu di a riparazione modificata. A soluzione migliore per a maiò parte di i dispositivi hè TeamWin Recovery (TWRP), è per u Meizu M2 Mini ci hè un ambienti di assemblea chì funziunisce bè, installatu.

  1. Copia u schedariu "Recovery.img" da cartella "TWRP 3.1.0" catalogu "ADB_Fastboot"situatu in a radice di l'unità C.
  2. Connettu u dispositiu cù u inclusu "Debugging USB" passà à u PC è cunsegnà a linea di cumunicazione cum'è descritta in a sezione 8 di u passu precedente, chì consiste in sbloccà u gestore di avvicinamentu. Fate u comandoadb rebootloadloaderQuellu porterà à un riavrugghiu di u dispositivo in u fastboot-mode.
  3. Scrive in consolefastboot flash recovery recovery.imgè cliccate "Enter".
  4. Di conseguenza, TWRP sarà quasi istantaneamente trasferita à a sezione corrispondente di a memoria Meizu M2 Mini, è l'ultima schermata mostrerà duie linee cum'è in a foto sottu. Spegni u telefonu tenendu u pulsu "Cunsumante".
  5. TWRP hè stabilitu per entrà in l'ambiente di recuperu modificatu cù a mo combinazione di chiavi di a riparazione nativa - "Volume +" è "Cunsumante".

Dopu u primu lanciu di l'ambiente, per facilità, selezziunate l'interfaccia russa, è dopu scorrere u switch "Permette i cambiamenti" modifichi a partizione di sistema à a destra. Tuttu hè prontu per u travagliu ulteriore cun TWRP è l'installazione di u firmware non ufficiale.

Passu 3: Installazione di u sistema operativo personalizatu

Dopo u sbarbellu di Meizu M2 Mini hè sbloccatu è u dispositiu hè dotatu di un ambientu di riparazione modificatu, stallazione di OS personalizzati è sostituisce una di tali soluzione cù à ogni altra cosa hè una questione di minuti. L'intera procedura hè svolta cumunu da u metudu standard, chì hè discupratu in dettu in u materiale chì seguita.

Per di più: cumu si lampeggia un dispositivo Android cù TWRP

À esempiu, l'installazione di una di e cuscinetti personalizati più diffusi per a M2 Mini, sviluppata prubabilmente da u rivale principali di Meomu nantu à u mercatu di dispositivi Android, Xiaomi, hè presentatu in seguitu. U sistema si chjama MIUI è hè portatu per l'apparecchimentu in questu da parechji squadre di sviluppu è utenti in usu entusiasti. In generale, quasi tutte le opzioni funzioni assai bè nantu à u dispositivo.

Vede ancu: A scelta di u firmware MIUI

U pacchettu offertu quì sottu à scaricà, installatu in u M2 Mini via TWRP, hè una costruzione stabile di MIUI 8 da a versione di u team Miuipro 8.1.3.0. A soluzione hè dotata di servizii di Google, i diritti di root è BusyBox sò integrati in a shell. In generali, una soluzione decente per una macchina equilibrata.

Scaricate MIUI 8 per Meizu M2 Mini

  1. Mette u pacchettu cù u firmware annantu à a scheda di memoria installata in u Maze M2 Mini. Pudete aduprà a memoria interna, ma prima di installà u prugramma di u sistema, tutte e sezioni sò formattate è, per quessa, u pacchiu di installazione duverà esse copiatu dopu installazione.