Recuperate dati perduti nantu à a carta di memoria


Una di e cause più frequenti di i prublemi di la scheda madre sò i condensatori falliti. Oghje ti avemu da dì cumu cambià i so.

Attività preparatoria

A prima cosa da metta in evidenza hè chì a procedura per sostituite i condensatori hè una procedura assai delicata, quasi chirurgica, chì richiederà abilità è esperienza adatta. Sì ùn site micca fiducia in e vostre abilità, allora hè megliu à affidà u sostitu à un specialista.

In u casu di l'esperienza necessaria hè dispunibile, assicuratevi chì in altrò u vostru avete l'inventariu pertinente.

Condensatori di rimpiazzamentu
L'elementu più impurtante. Questi componenti si differenu in i dui parametri principali: tensione è capacitanza. A tensione hè a tensione operativa di l'elemento, a capacità hè a quantità di carica chì un condensatore pò cuntene. Allora, sceglie nuovi componenti, assicuratevi chì a so tensione sia uguale o leggermente più vechja (ma micca menu!), E a capacità anu esattamente à quelli chì sò fatti.

Saldatore
Questu prucessu richiede un saldatore cù una potenza fino à 40 W cun una punta fina. Pudete aduprà una stazione di saldatura cù potenza regolabile. Inoltre, assicuratevi di cumprà un fluxu di saldatura adatta.

Aghjula in acciaio o pezzu di filo
Un labellu di cucitu o un pezzu di filu di saldatura sottu sarà necessariu per spoglia è espansione u foru in a piastra sottu à i pedi di u condensatore. Hè bramatu d'usu oggetti sottili cù altri metalli, postu chì ponu esse afferrati da a saldatura, chì creà difficoltà supplementari.

Assicuratevi chì l'inventariu rispetti i requisiti, pudete procedere direttamente à a procedura di rimpiazzamentu.

Sutitu i condensatori sbagliati

Attenu! Ulteriori azioni chì fate cù e vostru risicu è! Ùn hè micca responsabile per qualunque danno à a tavola!

Questa prucedura si faci in tre fasi: l'evaporazione di i vecchi condensatori, a preparazione di u locu, l'installazione di novu elementi. Considerà ciascun in ordine.

Stage 1: Feeding

Per evità i fallimenti, si consiglia di rimuovere a batteria CMOS prima di inizià a manipolazioni. A prucedura hè cum'è seguita.

  1. Truvà a posizione di u condensatore difettu nantu à u spaziu di a borda. Questu hè un mumentu difficiule, cusì duvite estrema prudenza.
  2. Avendu truvatu u montage, applica un flussu nantu à stu locu, è scaldate u saldatore cù una di e gambe di u condensatore, premendu sàvule nantu à u latinu currente di l'elemento. Dopu à fundà a saldatura, u peditu hè liberatu.

    Essere attenti! Lu lungu calore è a forza eccessiva pò danneghja a tavula!

  3. Ripetite questi passi per a seconda parte è smuntate attentamente u condensatore, assicurendu chì a saldatura calda ùn vene micca nantu à a scheda madre.

S'ellu ci hè parechje condensatori, ripetite a procedura sopra riportata per ognuna. Staccallu, andate à u passu chì vene.

Stage 2: Preparazione di sedia

Questu hè a parte più impurtante di a prucedura: dipende da azzioni competenti sì chì puderà installà un novu condensatore, cusì sia di sti pruduzzioni. Nantu à a maggior parte di i casi, quandu sguassate l'elementi, a solda cade in u foru per a ghjente è u fermi. Per pulisce u locu, aduprà un acu o un pezzu di filo sicuru.

  1. Da a parte interna, inserisci a fine di l'utellu in u foru, è da l'estremità, calore dolcà u locu cù un saldatore.
  2. Pulite è allargate u foru cù muvimenti rotativi prudenti.
  3. In casu chì u foru di u pedi ùn sia micca ostruu cù a saldatura, aumenta delicatamente cun acu o filu.
  4. Pulite u sedimentu di u condensatore da a eccessiva saldatura chì questu casu evita a chiusura accidentale di i percorsi conductori imperventi chì dani à a borda.

Assicuratevi chì a tavula hè pronta, pudete andà à l'ultima tappa.

Stage 3: Install New New Capacitors

Cume mostra di e pratiche, a maiò parte di l'errori si fanno in stu passu. Allora, sì in e fasi precedenti di voi sò stancati, cunsiglii di messe in pausa, è solu dopu procedi à a parte finale di a procedura.

  1. Prima di installà i nuovi condensatori in a tavula, esse deve esse preparatu. Se state usando una versione di seconda mano, sguainate e zampe di a vecchia solderina è scala cun lassaghju cù un saldatore. Per i condensatori novi, hè abbastanza à prucessura cun resinazione.
  2. Inserite u condensatore nant'à u postu. Assicuratevi chì e so gambe si adattanu liberamente in i fori.
  3. Copre e zampe cù un flussu è saldate attentamente à u bordu, osservendu tutte e precauzioni.

    Essere attenti! Se mescate a polarità (saldate u peditu per un cuntinuu pusitivu in u foru negativu), u condensatore pò esplose, danneghja a scheda o causà un incendiu!

Dopu à a procedura, lasciate a saldatura fresca è verificate i risultati di u vostru travagliu. Se aghju seguitu esattamente le istruzioni di sopra, ùn ci vole micca i prublemi.

U rimpiazzamentu alternativu

In certi casi, per evità u surghere di a bordata, hè pussibule di fà senza evaporazione di un condensatore difettu. Stu metudu hè più rudimentu, ma hè adatta per l'utenti chì ùn sò micca fiducia in e so capacità.

  1. Invece di saldare l'elemento, deve esse rotatu cù cura da e gambe. Per fà quessa, pruvate à oscillà a parte difettosa in tutte e direzzioni è cun una pressione attenta à rende prima da u primu cuntattu è da u secondu. Se in u prucessu una di e gambe si stacula nantu à u bordu, pò esse rimpiazzatu cù un pezzu di filo di rame.
  2. Rimuova attentamente a cima di e ghjente rimanenti cù tracce di attaccu à u condensatore.
  3. Preparà e zampe di u novu condensatore cum'è in passu 3 di l'ultimu passu di u metudu di base è saldate li à i resti di e zampe di u vechju. Devia esse tale una foto.

    U condensatore angulatu pò fà seriu pieghendu in verticale.

Hè tuttu. Infine, una volta vogliu ricurdarvi - s'è pensate chì ùn tenite micca cù a procedura, hè megliu à affidà u capu!