Cambia a vostra voce in Skype

Recentemente, Microsoft hà presentatu una versione primariamente rivisita è aggiornata di u famosu editore graficu Paint per l'utenti di Windows 10. U novu software, tra l'altro, permette di creà mudelli tridimensionali è hè prughjettu per simplificà in modo significativu l'operazioni quandu lavora cun grafica in spaziu tridimensionale. Avemu familiarità cù l'applicazione Paint 3D, considerà i so vantaggi, è ancu imparà nantu à e novu funzioni aperte da l'editor.

Benintesa, a caratteristica principale chì distingue Paint 3D trà altre applicazioni per a creazione di disegni è da edità è u mezu chì dà all'utente a capacità di manipula oggetti 3D. In listessu tempu, l'utenti standard 2D ùn sò micca spariti da nessunu, ma solu in qualchi modu sò trasformati è anu dotati di funzioni chì li permettenu di esse applicati à mudelli tridimensionali. Hè cusì, l'utenti ponu creà fotografie o disegni è cambia effettivamente e so parti individuale in elementi tridimensionali di a cumpusizione. È una conversione rapida di e immagini vettoriali à oggetti 3D hè dispunibule.

Menu principale

Ristrutturato per e realtà attuali è i bisogni di l'utenti, u menù principale Paint 3D hè chjamatu cliccendu nant'à l'imagine di a cartella in u angulu superiore a destra di a finestra di l'applicazione.

"Menu" permette di fà quasi tutte e operazioni di file applicate à una immagine aperta. Eccu u puntu "Opzioni", cù chì pudete accede à l'attivazione / disattivazione di a principale innovazione di l'editor - a capacità di creà oggetti in a spaziatura di travagliu tridimensionale.

Strumenti base per a creatività

U pannellu, chjamatu cliccendu nantu à a maghjina, dà accessu à l'utili di basa di disegnu. Eccu l'utrani standard cunfurmati, inclusu parechji tippi di pennelli, "Marker", "Matita", "Pixel pen", "Spray paint". Quì pudete sceglie di aduprà "Eraser" è "Fà".

Oltre à l'accessu à quellu di sopra, u pannellu in questione permette di adeguà u spessore di e righe è di a so opacità, "materiale", oltre à determinà u culore di i elementi individuali o l'intera composizione. Di l'umineblue opzioni - a capacità di creà pennellate in rilievo.

Va rimarcatu chì tutti l'utenti è funzionalità valenu per dui oggetti 2D è mudelli 3D.

Oggetti 3D

Sezione "Figurine tridimensionali" permette di aghjunghje vari oggetti 3D da a lista finita di spazi bianchi, oltre à tracciate e vostre figure in un spaziu tridimensionale. A lista di oggetti pronti dispunibuli per u sfruttamentu hè scarsu, ma risponde perfettamente à i requisiti di l'utenti chì anu principiatu à imparà i basi di u travagliu cù u graficu tridimensionale.

Usendu u modu di tiratu arbitrariu, avete bisognu di determinà a forma di a forma futura, è dopu u fine di u contornu. Cusì, u schizzo sarà trasformatu in un oggettu tridimensionale, è u menu in sinistra cambierà - cumpareranu funzioni chì ti permettenu di edità u mudellu.

Forme 2D

A gamma di formi bidimensionali pronti pruposti in Paint 3D per aghjunghje à u disegnu hè rappresentata da più di duie docente. È dinò ci hè a possibilità di attillà oggetti vettoriali simuli cù e linee è curve di Bezier.

U prucessu di disegnà un oggettu bidimensionale va accumpagnatu da l'apparenza di un menu in cui pudete piazzà impostazioni addizionali, rappresentate da u culore è u spessu di linee, di tippu di riempimento, di parametri di rotazione, etc.

Stickers, textures

Hè un novu strumentu chì vi permette di scatenà u vostru potenziale creativu aduprendu Paint 3D, sò "Adesivi". À a so scelta, l'utente può aduprà una o più fotografie da u catalogu di soluzioni prontu per disegnà oggetti 2D è 3D o carri e so propria imagini in 3D 3D per stu scopu da un discu PC.

In quantu à a strutturazione, quì avemu a dichjarà una scelta assai limitata di texture prontu per uttene à u vostru travagliu. In listessu tempu, per risolve un prublema specificu, e testure ponu esse scaricate da un discu computeru, cum'è quelle descritte sopra. "Adesivi".

Operà cù u testu

Sezione "Text" in Paint 3D, pudete facilmente aghjunghje iscrizioni à a composizione creata cù u editor. L'aspettu di u testu pò varievuli assai cù caratteri diversi, trasformazioni in spaziu tridimensionale, cambianti culori, ecc.

Effetti

Pudete applicà filtri di culore differenti à a cumpusizione creata cù Paint 3D, è cambiate e impostazioni di illuminazione cù un elementu di cuntrollu speciale. "Impostazioni di luce". Queste funzioni sò integrate da u sviluppatore in una sezione separata. "Effetti".

Tela

A superficie di u travagliu in l'editor pò e deve esse personalizata secondu e necessità di l'utente. Dopu avè chjamatu u funziunale "Canvas" A gestione di e dimensioni è altri parametri di a basa di u mudellu diventa disponibile. E selezziunate più utili, anu u focu di Paint 3D per travaglià cù grafiche tridimensionali, anu da include a possibilità di trasformà u tempu in un trasparente è / o disattivà a visualizzazione di u substratu cumpletamente.

Revista

Una sezione assai utile è interessante in Paint 3D hè "Journal". Avendu aperto, l'utente può vede e so azzioni, restituisce a composizione à un statu precedente è addirittura esportà a registrazione di u prugramma di disegnu versu un file video, cundendu quindi, per esempio, materiale di furmazione.

Formati di file

Quandu svolge e so funzioni, Paint 3D manipula in u so propriu formatu. Hè in stu furmatu chì e immagini in 3D finite sò salvate per cuntenere in u futuru.

I prughjetti completi ponu esse esportati à unu di i formati di file cumuni da una larga lista di quelli supportati. Questa lista include i più spiccati per e immagini convenzionali. Bmp, Jpeg, PNG è altri formati Gif - per l'animazione, è Fbx è 3MF - Formati per stà in i mudelli tridimensionali. U sustenimentu per questu dopu permette di aduprà oggetti creati in u editor in questione in applicazioni di terze parti.

L'innovazione

Benintesa, Paint 3D hè un strumentu mudernu per a creazione è a mudificazione di l'imagine, ciò chì significa chì l'utensu risponde à l'ultime tendenze in stu campu. Granni impurtanza, per esempiu, i sviluppatori an dava a praticità di l'utenti di i tablet PC in esecuzione di Windows 10.

Inoltre, l'immagine tridimensionale ottenuta usando l'éditor pò esse stampata in una stampante 3D.

Virtues

  • Free, l'editor hè integratu in Windows 10;
  • Capacità di travaglià cù mudelli in spaziu tridimensionale;
  • Elenco di strumenti allargatu;
  • Una interfaccia moderna chì crea confortu, ancu quandu usando l'applicazione nantu à i tablet PC;
  • Supporto per stampanti 3D;

Inconvenienti

  • Per esegui l'utellu hè necessariu solu Windows 10, e versioni precedenti di u sistema operativo ùn sò micca supportate;
  • Puddu numeru di opportunità in termini d'usu prufessiunale.

Quandu cunsiderà l'editore Paint 3D, pensatu per rimpiazzà i familiari è familiari a parechji utilizatori di l'utili di disegnu di Windows Paint, funziunità avanzata hè fornita chì facilite u prucessu di creazione di oggetti vettoriali tridimensionali. Ci sò tutti i prerequisiti per u sviluppu ulteriore di l'applicazione, è cusì aumentà a lista di opzioni dispunibule per l'utente.

Scaricate Paint 3D per liberu

Installate l'ultima versione di l'applicazione da u Windows Store

Pittura di Tux Paint.NET Cumu aduprà Paint.NET Paint Tool Sai

Share l'articolo in reti sociali:
Paint 3D hè una versione completamente ripisenta di l'editor di grafica classica di Microsoft, dispunibuli per tutti l'utenti di Windows 10. A caratteristica principale di a Paint di 3D hè a capacità di travaglià oggetti tridimensionali.
Sistema: Windows 10
Categoria: Editori grafichi per Windows
Sviluppatore: Microsoft
Costu: Free
Dimensioni: 206 MB
Lingua: russo
Versione: 4.1801.19027.0