A scelta di un notebook per Android


Smartphone mudernu hè diventatu qualcosa di più cà un telefonu. Per molti, questu hè un assistente personale veru. Spessu hè usatu cum'è un notebook. Fortunatamente, cù l'aiutu di applicazioni speciali per fà quiste impegni hè diventatu più faciule.

Colornote

Unu di i notebook più diffusi nantu à Android. Malgradu a so simplicità, hà una gamma larga di opzioni - pudete creà una lista di elementi in ellu, per esempiu, un set di acquisti.

A caratteristica principale di l'applicazione hè di ordinà i registri per u culore di e note. Per esempiu, u rossu - informazioni impurtanti, verdi - shopping, blu - ingredienti per e ricette, è ancu di più. ColorNot hà ancu un calendario è un pianificatore semplici cù capacità di sincronia. U svantaghju hè forse a mancanza di lingua russa

Scaricare ColorNote

Mì Note

Applicazione chjamata ancu "Keep My Notes". Made in un stile minimalista.

A funzionalità hè ancu micca ricca: sincronizazione, prutezzione per password, selezzione di culore è dimensione di fonti. Notabili chì valete l'umà di u cuntrollu ortograficu, ancu per a lingua russa. Hè un argumentu assai impegnativo pè u so salvatore, ancu chì questu opzione ùn sia ancu in tutti i telefoni mobili. U svantaghju hè a dispunibilità di publicità è di cuntenutu pagatu.

Scaricate e Meie Note

Notepad personale

Un altru prugramma ùn hè micca affittatu per un'interfaccia cumplessa (u sviluppatore, di sicuru, hè russo). Si pò differisce da i cunsegnanti per a stabilità di u travagliu.

In più di una serie di funzioni cuncepite per i notebook, u Notepad personale hà avutu una prutezzione di a prutezzione è di a sicurezza di e vostre note. Per esempiu, ponu esse criptografatu cù a chjave AES (u sviluppatore promette di aghjunghje supportu per l'ultima versione di u protocollo in i seguenti aggiornamenti) o per pruteggerà l'accessu à l'applicazione cù un codice PIN, una chiave grafica o un'impronta digitale. U scopu di sta funzionalità hè a presenza di publicità.

Scaricate u Notepad Personale

Notepad semplice

I creaturi di sta app prende nothe slukavili - stu luntanu da un quadru simile. Giudicate per voi stessi - Simple Notepad pò convertità note normali in liste, stabilisce registri in modalità sola lettura, o esportà i dischi in u format TXT.

Tuttu à tuttu, in l'applicazione, pudete caricare i vostri fonti o sincronizii cù parechji servizii di nuvuli pussibuli. Malgradu e ricchi possibilità, l'interfaccia di u prugramma pò esse megliu, è a localizazione in rusa.

Scaricate u Notepad semplice

Fiinote

Forse u notebook più sofisticatu di a lista d'ogni ghjornu. In fattu, u calendario integratu, capacità di entrata di scrittura a mano, ordinamentu per una varietà di parametri è supportu per e stilus attivi ponu FiNote 10 volte più altu di l'altri prugrammi.

Stu taccuazione supporta dinò a creazione di i vostri propri mudelli - per esempiu per e note di viaghju o un diario. In più, quasi tutti i schedari ponu esse inseriti in a registrazione, a cumandà da foto è finisce per e file audio. Qualcunu di queste funziunali pò sembra ridundante, è questu hè l'unicu inconveniente di u prugramma.

Scaricate FiiNote

Simplenote

Stu taccu hè diversu da u restu di l'orientazione di a sincronizazione. In verità, secondu i creaturi, u prugramma hà solu una velocità di cunnessione fulmine-rapida cù i so servitori.

L'inconveniente di una decisione hè a necessità di registrà - hè libera, ma per certi, i vantaggi di una tale decisione pò esse micca abbastanza bonu. Iè, è in termini di l'attualu quadru, l'applicazione ùn hè nunda di speciale - avemu solu a prisenza di a versione desktop è a capacità di definisce e so propri etichette.

Scarlà Simplenote

LectureNotes

Inoltre una applicazione particulare - à u cuntrastu di i concorrenti di sopra, hè focalizzata in e scritte a manu è aduprà nantu à compresse cù una alta diagonale. Tuttavia, nimu ùn pruieghja di utilizà u telefonu nant'à i telefoni intelligenti o di registrazione da a tastiera.

Secunnu i sviluppatori, LectureNotes aghjustà à i studienti per a condotta di note. Avemu tendenza à supportà sta dichjarazione - prupunà note cù questu applicazione hè abbastanza pratice. In più, i modi di ricunniscenza sò utili: per i utilizatori di dispositivi cun un stylus attivu, pudete attivà a risposta à u stylus, è micca à a portata. Hè una pena chì l'applicazione hè pagata, è a versione di prova hè limitata da u numeru di taccuetti è di pagine in esse.

Scaricate e versione di prova di LectureNotes

Sintendu, ponemu in mente chì ùn ci hè nisuna soluzione di ultimatum chì adatta à tutti senza eccezione: ciascun prugramma descrittu hà i so proprii vantaggi è svantaggi. Benintesa, sta lista hè luntanu di esse cumpleta. Forse pudete aiutà a sparghjale, scrivendu in i commenti chì l'applicazione vo aduprate per i posti rapidi.