Cumu scaricà d3d11.dll è riparà l'errori D3D11 quandu inizia i ghjochi

Recentemente, l'utenti spessu si piglianu cum'è errori cum'è D3D11 CreateDeviceAndSwapChain Fallito, "Impussì all'inizializà DirectX 11", "U prugramma ùn pò esse principiatu perchè u file d3dx11.dll manca nant'à u computer" è simile. Questu accade più spessu in Windows 7, ma in certe condizioni pò truvà un prublemu in Windows 10.

Comu si vedi da u testu di l'errore, u prublema hè di l'inizializazione di DirectX 11, ovvero Direct3D 11, per chì u file d3d11.dll hè responsabile. In listessu tempu, malgradu u fattu chì, utilizendu e istruzioni in Internet, puderiate dighjà esaminà dxdiag è vede chì DX 11 (è ancu DirectX 12) hè installatu, u prublemu resterà. Questu tutorial furnisce e dettagli nantu à cume si risolve l'errore falliu D3D11 CreateDeviceAndSwapChain o d3dx11.dll mancante in u computer.

Correzione di l'errore D3D11

A ragione di l'errore in considerazione pò esse diversi fattori, di i quali u più cumunu

  1. A vostra carta di video ùn supporta micca DirectX 11 (à tempu, premendu i tasti Win + R è entratu dxdiag, pudete vede chì a versione 11 o 12 hè installata. Tuttavia, quessa ùn significa chì ci sia permessu per sta versione da a scheda video solu chì i schedari di sta versione sò installati in u computer).
  2. L'ultimi piloti originali ùn sò micca installati nant'à a scheda video - mentre l'usini principianti spessu à spessu attualizà i piloti aduprendu u pulsu "Aggiorna" in u manager di dispositivi, questu hè un metru sbagliatu: u missaghju chì "u driver ùn necessita di esse aghjuntu" cù stu metudu dighjà micca.
  3. L'aggiornamenti necessarii per Windows 7 ùn sò micca installati, chì ponu à u fattu chì ancu cù DX11, d3d11.dll file è carta video supportata, ghjochi cum'è Dishonored 2 continuano à segnalà un errore.

I primi dui punti sò interconnessi è ancu si pò truvà in Windows 7 è Windows 10 utenti.

In questo casu a correzzione di l'azzione curretta in questu casu hè:

  1. Scaricate manualmente i driver di schede video originali da i siti ufficiali di AMD, NVIDIA o Intel (vedi, per esempio, Cumu installà i driver NVIDIA in Windows 10) è installarli.
  2. Andate in dxdiag (Chjave Win + R, inserite dxdiag è premete Invescia), aprite la scheda "Schermata" è in a sezione "Driver" fatti attenzione à u campu "Direct3D DDI". À 11.1 o altru, l'errori D3D11 ùn anu micca apparire. Per i più chjucati, hè prubabilmente una questione di mancanza di supportu da a scheda di video o i so driver. Oppure, in u casu di Windows 7, in mancanza di l'attualizazione necessaria di a piattaforma, chì hè in più.

Pudete vede ancu a versione hardware separata installata è supportata di DirectX in prugrammi di terze parti, per esempiu in AIDA64 (vede Cumu scopra a versione di DirectX in un computer).

In Windows 7, l'errori D3D11 è l'inizializazione di DirectX 11 à l'iniziu di i ghjochi moderni pò apparì ancu quandu i driver necessarii sò installati è a scheda video ùn hè micca di i vecchi. Pudete riparà a situazione cumprate.

Cumu scaricà D3D11.dll per Windows 7

In Windows 7, l'impostazione predefinita ùn pò micca esse u file d3d11.dll, è in quelle immagini in cui hè presente, pò essa ùn funziona micca cun novu ghjochi, causendu errori di inizializazione D3D11.

Pò esse scaricatu è installatu (o aggiornatu s'ellu hè già in u computer) da u situ Web ufficiali di Microsoft cum'è una parte di l'aggiornamenti publicati per 7-ki. Scaricate stu schedariu separatamente, da qualchi siti di terze parti (o scuscate da un altru computer) Io ùn li dumpru, hè prubabile chì questu risolva l'errori d3d11.dll à l'iniziu di i ghjochi.

  1. Per a stallazione curretta, avete bisognu di scaricà l'aggiornamentu di a piattaforma Windows 7 (per Windows 7 SP1) - //www.microsoft.com/ru-ru/download/details.aspx?id=36805.
  2. Dopu avè scaricatu u schedariu, scaricatu, è cunfirma l'installazione di l'aggiornu KB2670838.

Dopu à a fine di l'installazione è dopu à u reiniziu di u computer, a biblioteca in questione sarà in a situazione curretta (C: Windows System32), è errori da u fattu chì d3d11.dll sia mancante da u computer o D3D11 CreateDeviceAndSwapChain Failed non compare. chì avete abbastanza attrezzatura moderna).