U BIOS ùn vede micca un'unità flash USB bootable in menu di boot - cume si risolve

I manuali di installazione di Windows da una unità flash USB o ghjustu avvicinendu u vostru computer da essi includenu passi simuli: mettenu u scarpiu da una unità flash USB in UEFI o sceglite un drive flash USB avviabile in u Menu di avvio, ma in certi casi l'azionamento USB ùn hè micca visualizzato quì.

Questu manualu descrive in dettaglio i motivi per i quali u BIOS ùn vede micca u drive USB flash aviabile o ùn si vede micca in u menu di boot è cume si risolve. Vedi ancu: Cumu aduprà u menu di avvio in un computer o laptop.

Scaricate Legacy è EFI, Secure Boot

U mutivu più spicile chì un drive flash USB di avviatore ùn sia micca visibile in u Menu di Boot è a mancanza di cumerciu di u modu di avvicinamentu, chì hè supportatu da questu drive flash à u modu di boot in u BIOS (UEFI).

A maiò parte di i computer moderni è l'ubutetti portatili supportanu dui modi di boot: EFI è Legacy, mentre spessu solu u primu hè attivatu per difettu (ancu s'ellu accade contru).

Se scrivite una unità USB per a modalità Legacy (Windows 7, parechji Live CD), è solu u boot di EFI hè abilituatu in BIOS, allora questu unità USB flash ùn pò esse visibile cume un drive di boot è ùn puderete micca selezionarlo in u Menu Boot.

Soluzioni in sta situazione ponu esse cusì:

  1. Includite u supportu per u modu di l'avvio desideratu in BIOS.
  2. Scrivite una unità flash USB in maniera differente per supportà a modalità di boot avaria, se hè pussibile (per alcune immagini, in particulare micca quelle più novelli, solu Legacy pò esse scaricatu).

Quandu u primu puntu, u più spessu bisognu à abilità u suppurtamentu per u modu di boot di Legacy. Questu hè di solitu fattu in la scheda Boot (boot) in BIOS (vede Cume accede à u BIOS), è l'elemento chì deve esse attivatu (setatu à Enabled) pò esse chjamatu:

  • Legacy Support, Legacy Boot
  • Modu di supportu di compatibilità (CSM)
  • A volte questu articulu pari à a scelta di l'OS in BIOS. Hè U nome di l'elemento hè OS, è l'ughjetti di valore d'elemento includenu Windows 10 o 8 (per u staccamentu EFI) è Windows 7 o Altro OS (per u boot di Legacy).

Inoltre, quando si utilizza una unità USB flash aviabile chì supporta solu l'avvio di Legacy, dà disattivà l'avviamento sicuro, vede Cumu disattivà u scaricamentu sicuru.

Nantu à u secondu puntu: s'ellu si registra l'imagine in a unità flash USB per l'avanzamentu di EFI è in mode Legacy, pudete semplicemente scríveli diversamente senza cambià i parametri di u BIOS (tuttavia, altre immagini chè u Windows 10, 8,1 è 8 Secure Boot).

U modu più faciule per fà ciò è aduprà u prugramma Rufus gratuito - faci faciule di sceglie quale tipu di stivale deve esse registratu per u drive, dui opzioni principali sò MBR per i computer cun BIOS o UEFI-CSM (Legacy), GPT per i computer cù UEFI (download EFI) .

Ulteriori nant'à u prugramma è duverè scaricà - Creà un drive flash di boot per Rufus.

Nota: se si tratta di l'immagine originali di Windows 10 o 8.1, pudete scrive in un modu ufficiali, un tale USB flash drive supporta dui tippi di boot in una volta, vede u Windows 10 bootable USB drive.

Motivi addiziunali chì u drive flash ùn vene micca in u Menu Boot è in BIOS

In conclusione, ci sò ancu altre sfumazioni chì, in a mo esperienza, ùn sò micca capiti da l'utenti principianti, chì causanu prublemi è l'incapacità di stallà un boot da una unità flash USB in BIOS o selezziunu in u Menu Boot.

  • In a maggior parte di e versioni moderne di u BIOS in modo da mette u boot da u drive flash in i parametri, deve esse pre-cunnessu (in modo chì sia determinatu da u computer). S'ellu hè disattivatu, ùn hè micca affissatu (cunnessu, riavvicene u computer, entri in BIOS). Anghjete dinò chì "USB-HDD" in certi vecchi motherboards ùn hè micca un drive flash. Più: Cumu mettere un boot da una unità flash USB in BIOS.
  • Pè per fà una visibilità di u drive USB in u Menu di Boot, deve esse avviabile. Qualchì volte l'usu riprova a ISO (u lima di immagine) nantu à una unità flash USB (questu ùn hè micca avviziosa), qualchì volta copiano manualmente u cuntenutu di l'immagine nant'à u drive (questu hè solu per l'inizializazione EFI è solu per le unità FAT32). Pò esse utule: u megliu prugrammu per creà una unità di avvallamentu di avvallamentu.

Mi pari à tuttu. Se mi ricordu di tutte e altre funzioni rilette à u sughjettu, aghju sicuru chì aghjuntaraghju materiale.