Wise Care 365 4.84.466

Wise Care 365 hè unu di i migliori ottimizatori di software chì, cù l'aiutu di i so strumenti, aiutanu à mantene u sistema in e condizioni di travagliu. In più di l'utilità individuale, ci hè un'altra funzione di pulizia di un clic nantu à un uttenu per utizii inesperti.

Wise Care 365 hè in larga una cunca moderna chì cumune un numeru paru di utilità.

In più di e funzioni esistenti, u cuscinetti di scanu pò esse facilmente sparghjatu Per fà quessa, in u prugramma, in a finestra principale, ci sò link per scaricà utilità supplementari.

Lezione: Cumu accelerà u vostru computer cù Wise Care 365

C'e li cunsiglii à vede: prugrammi per accelerà u computer

Per praticità, tutte e funzioni dispunibule in Wise Care 365 sò riunite.

Allora vedemu quali sò dispunibuli in l'applicazione di difettu.

Pulizia computer in data

In più di una scansione di sistema globale, chì pò esse eseguita da a finestra principale, pudete ancu installà una scansione di u computer in una pianificazione. Inoltre, hè pussibule sia per ghjornu, sia per a settimana è per u mese, è quandu carichi u OS.

Pulizia

A prima cosa chì hè dispunibile in u prugramma hè un set di strumenti per pulì u sistema di detriti è ligami inutili.

Pulizia di u Registru

Forse a funzione più basica quì hè a pulizia di registri. Siccome a velocità è a stabilità di u travagliu dipende largamente da u statu di u registro, hè bisognu di occupà chjucu di più attentu.

Per questa ragione, quasi tutti i chjavi di registru sò dispunibuli quì.

Sguardo veloce

Un'altra funzione chì vi aiuta à mette in l'ordine u sistema hè una pulizia rapida. U scopu di questu strumentu hè di sguassà i file temporanei è a storia di i navigatori è altre applicazioni.

Cum'ellu sceglie "spazzatura" occupe spaziu nant'à u discu, cù l'aiutu di sta utilità, pudete liberà spaziu addizionale in u vostru computer.

Pulizia profonda

Questu strumentu hè assai simile à u precedente. Tuttavia, solu i file inutili di tutti i dischi di u sistema, o quelli scelti da l'utente per analisi, sò cancellati quì.

A causa di un'analisi approfondita chì utilizanu una pulizia profonda, pudete fà una ricerca più dettagliata di i schedari temporali.

Pulizia di u sistema

Quest'uternità cerca per i file di Windows, installatori, file d'aiutu è sfondi scaricati.

Di norma, tali file restanu dopu l'aggiornamenti di u sistema. E da chì u sistema operativo sè stissu ùn li rimuove, allora cù u tempu chì s'accumulanu è ponu occupà una grande quantità di spaziu di u discu.

A causa di a stessa funzione di pulizia, pudete cancellà tutti i file innecessari è liberi spaziu in u discu sistema.

Grandi schedari

U scopu di l'utilità "Grandi File" hè a ricerca di file è cartelle chì occupanu assai spaziu di u discu.

Usendu questa funzione, pudete truvà i file chì "manghjà" un grande spaziu è li pudete cancellà s'ellu hè necessariu.

Ottimizazione

U secondu gruppu di utilità Wise Care 365 hè a ottimizazione di u sistema. Eccu tutti l'uttivi chì aiutanu à ottimizà u travagliu.

Ottimizazione

A prima funzione in sta lista hè a ottimizazione. Wise Care 365 permette di analizzà tutti l'aspetti di l'OS è di fornisce à l'utente una lista di cambiamenti chì puderanu aiutà à aumentà a velocità di Windows.

Di regula, tutte e modifiche quì sò quì nantu à l'impostazioni di u sistema operativu.

Defragmentazione

A deframmentazione hè un strumentu impurtante chì aiuterà à aumentà a velocità di lettura / scrittura di i file è, di conseguenza, accelererà u funzionamentu di u sistema operativu.

U Registru riduce

U utilità di compressione del Registro hè disignatu per travaglià solu cù u Registro di sistema. Cù u so aiutu, pudete deframmentà i file di u Registro di sistema, è cumprimeru, liberendu qualchi spaziu in più.

Cum'è quì, travagliamu direttamente cù u registru stissu, si consiglia di chiudere tutte e applicazioni è di micca toccà u computer ancu quandu l'operazione hè finita.

Autostart

I prugrammi chì funghjenu in background tenenu una grande influenza nantu à a velocità di l'iniziu di u sistema. È per aghjunghje u scaricatu, naturalmente, avete bisognu di sguassà certi di elli.

Per fà quessa, aduprate u strumentu "Autostart". Quì ùn pudete micca solu rimproverà prugrammi inutili da a partenza, ma ancu gestisce u caricu di i servizii di sistema.

Inoltre, Autostart permette di stima u tempu di carica di un serviziu o di un'applicazione è fà ottimizazione automatica.

Menu contestuale

Sò un strumentu interessante chì hè spessu raru in i prugrami simili.

Cun duie, pudete cancellà o aghjunghje elementi à u menù contestuale. Dunque, pudete persunalizà stu menù per te.

Privacy

In più di e funzioni per configurà è ottimizà u sistema operativo, Wise Care 365 include un picculu set di strumenti chì ti permettenu di tene a privacy di l'utente.

Cancellà a storia

Prima di tutti, Wise Care 365 offre di travaglià cù u storicu di navigazione di diversi file è pagine Web.

Questa funzione ti permette di scansà i logs di u sistema, duve sò stati mustrati l'ultimi file aperti, è a storia di i navigatori è cancellà tutti i dati.

Sfruttare i dischi

Cù lo strumentu "sfregendu i dischi" pudete rimuovere completamente tutti i dati da u discu selezionatu, affinchì dopu ùn puderanu micca esse ripristinati.

Quì sò dispunibuli parechji algoritmi di mashing, ciascuna chì avè i so proprii spicifici.

Freccia di i file

A funzione di "cancellà i schedari" in u so scopu hè assai simile à u precedente. L'unica differenza hè chì quì pudete cancellà i schedari è i cartulari separatamente, è micca u discu sanu.

Password generator

Un'altra funzione chì aiuta à salvà i dati persunali hè u Generatore di Password. Sì questu strumentu ùn prutege micca i dati direttamente, hè ancu assai utile per assicurà a fiducia di a prutezzione di dati. With it, pudete generà una password abbastanza cumpleta cù vari parametri.

Sistema

Un altru gruppu di funzioni hè dedicatu à a raccolta di informazioni nantu à l'OS. Aduprendu queste funzioni di prugramma, pudete ottene l'infurmazioni di configurazione necessarie.

Processi

Usendu l'utrizzamentu Processi, chì hè simile à u Task Manager standard, pudete avè informazione dettagliata nantu à i prugrami è i servizii in u background.

S'ellu hè necessariu, pudete cumplà u travagliu di ogni prucessu selezionatu.

Panoramica di l'attrezzatura

Usendu un strumentu simplici "Sfoglia attrezzature" pudete avè informazione dettagliata nantu à a configurazione di u computer.

Per praticità, tutti i dati sò raggruppati in rùbbriche, chì ti permettenu di truvà rapidamente i dati necessarii.

Pro:

  • Sustinete un gran numeru di lingue, tra cui u russo
  • Un grande inseme di strumenti per ottimizà u sistema è più infurmazioni nantu à sta
  • U travagliu in modalità automatica à data
  • Licenza gratuita

Inconvenienti:

  • A versione completa di u prugramma hè pagata.
  • Per altre funzionalità, avete bisognu di scaricà l'utilità separatamente.

In conclusione, si pò rilevà chì Wise Care 365 toolkit ùn aiutera micca risturà solu i prestazioni di u sistema, ma dinò mantene in futuro. In più d'ottimizà u sistema operativu, ci sò ancu funzioni chì permettenu à l'utenti di tene a so privacy.

Scaricate a versione trial di Weiss Care 365

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Accelerate u vostru PC cù Wise Care 365 Wise Disk Cleaner Wise Registry Cleaner Wise Folder Hider

Share l'articolo in reti sociali:
Wise Care 365 - Un set di strumenti utili per migliurà e prestazioni di l'urdinatore, ottimizendu u sistema è rimuovendo i marini.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: WiseCleaner
Costu: $ 40
Dimensione: 7 MB
Lingua: russo
Versione: 4.84.466