Riparazione di l'errore 4.3.2

Una di l'operazioni frequenti chì sò effettuate quandu si travaglia cun matrici hè a multiplicazione di una di elli per un'altra. U prugramma Excel hè un potente processore tabular, chì hè pensatu, ancu per u travagliu nantu à matrici. Dunque, hà l'uttrenu chì vi permettenu di multiplicà tutti insieme. Scopemu cumu si pò fà questu in vari modi.

Procedura Matricula Multiplicazione

Allora ci vole à dì chì non tutte e matrici ponu esse moltiplicate tra ognuna, ma solu quelle chì risponde à una certa situazione: u numeru di colonne di una matrice deve esse uguale à u numaru di righe di l'altru è viceversa. Inoltre, a presenza d'elementi vuoti in e matrici hè esclusa. In questu casu, ancu, eseguite l'operazione richiesta micca u travagliu.

Ùn ci hè tantu modi per multiplicà e matrici in Excel - solu dui. È entrambe sò cunnessi cù l'usu di Excel funzioni incisive. Esaminemu in dettaglio ognuna di sti opzioni.

Metudu 1: funzione MUMMY

L'opzione più simplici è a più popularu di l'utilizatori hè di aduprà a funzione. Mummia. Operatore Mummia si riferisce à u gruppu matematica di funzioni. Lu so travagliu immediato hè di truvà u pruduttu di dui matrici matriciali. Sintassi Mummia ha a forma seguente:

= MUMNAGE (array1; array2)

Dunque, questu operatore hà dui argumenti, chì sò riferimenti à l'ampie di dui matrici da multiplicà.

Ora vedemu cumu a funzione hè usata. Mummia in un esempiu specificu. Ci hè dui matrici, u numaru di righe di cui una risponde à u numeru di colonne in l'altra è viceversa. Avemu bisognu di multiplicà questi dui elementi.

  1. Selezziu u intervallu induve u risultatu di a moltiplicazione sarà visualizatu, partendu da a so cella superiore sinistra. A taglia di stu intervagliu deve risponde à u numeru di righe in a prima matrice è u numeru di colonne in a seconda. Facemu clic nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. Attivatu Wizard di Funzione. Move to block "Matematica", cliccate nantu à u nome "MUMNOZH" è cliccate nantu à u pulsante "OK" in fondo à a finestra.
  3. A finestra di l'argumenta di a funzione richiesta hè lanciata. In sta finestra ci sò dui campi per entrà l'indirizzi di l'arraule matrice. Mette u cursore in u campu "Array1"E, tenendu u bottinu sinu di u mouse, selezziunate l'intera area di a prima matrice nantu à u fogliu. Dopu, e so coordinate saranu visualizzate in u campu. Mettete u cursore in u campu "Massiv2" è simu selettatu a gamma di a seconda matrice.

    Quandu entrambi i argumenti sò entrati, ùn affruntami micca a pressione di u bottinu "OK"perchè avemu a trattà una funzione di matrice, chì significa chì per avè u risultatu currettu, a scelta cumuna di finisce u travagliu cù l'operatore ùn funziona micca. Stu operatore ùn hè micca prubitu di fà cumparisce u risultatu in una cella unica, postu chì mostra in un intervinu interu nantu à un fogliu. Allora invece di preme un pulsante "OK" Premete a combinazione di bottoni Ctrl + Shift + Enter.

  4. Comu pudete vede, dopu à questu spaziu preselezionatu hè stata pienu di dati. Questu hè u risultatu di a multiplicazione di matrici matriciali. Se fighjate a barra di formule, dopu avè selezionatu un elementu di questu rughjonu, videmu chì a formula stessa sia avvolta in parallele. Questu hè una caratteristica di a funzione di matrice, chì si aghjunghje dopu a pressione di a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Enter prima di traspurtà u risultatu à u fogliu.

Lezione: A funzione di MUMNAGE in Excel

Metudu 2: Aduprà a Formula Composta

In più, ci hè un altru modu per multiplica dui matrici. Hè più complessu di u precedente, ma meriteghja dinò menzione cum'è un'alternativa. Questu metudu implica l'usu di una formula di matrice composita chì cuntene a funzione SUMPRODUCT è chjuccatu in questu cum'è un argumentu di l'operatore TRANSPORT.

  1. In stu tempu, selezziunu solu l'elemento superiore sinistro di l'array di cellule vuote nantu à u fogliu, chì aspettemu aduprà per visualizà u risultatu. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. Wizard di Funzione principia Si trasì in u blocu di l'operatori "Matematica"ma sta vene scelemu u nome SUMPRODUCT. Facemu clic nantu à u pulsante "OK".
  3. L'apertura di a finestra d'argumentazione di a funzione sopra ripresenta. Stu operatore hè destinatu à multiplica vari matrioni tra loro. A so sintassi hè cumpratta:

    = SUMPRODUCT (array1; array2; ...)

    Cum'è argumenti da u gruppu "Array" riferimentu à u spaziu specificu da multiplicà hè adupratu. Un cumunamentu di dui à 255 tali argumenti pò esse adupratu. Ma in u nostru casu, cum'è si tratta di duie matrici, ci hè bisognu di duie argumenti.

    Mette u cursore in u campu "Massive1". Quì avemu bisognu di entrà l'indirizzu di a prima fila di a prima matrice. Per fà quessa, tenendu u bottinu sinu di u mouse, ghjustu bisognu à selezziunu in fogliu cù u cursore. Quì e coordinate di questu spaziu saranu visualizate in u campu rispettu di a finestra di argumenti. Dopu, avete da risolve e coordinate di u ligame chì dighjendu nantu à e colonne, vale à dì chì queste coordenate devenu esse assolute. Per fà quessa, prima di e lettere in l'espressione entrata in u campu, fate u segnu di u dollaru ($). Prima di e coordinate visualizzate in figure (righe), questu ùn hè micca da fà. In alternativa, pudete selezziunate tutta a espressione in u campu è cliccate à tastru di funzione trè volte F4. In stu casu, solu e coordinate di e colonne diventeranu assolute.

  4. Dopu à ciò ponu u cursore in u campu "Massiv2". Cù sta argumentazione sarà più difficiule, perchè sicondu e regule di a multiplicazione di una matrice, a seconda matrice hà da bisognu di "capiscu". Per fà quessa, usa a funzione annidata TRANSPORT.

    Per andà nantu à esse, cliccate nantu à l'icona in forma di triangulu, dirigitu da un angulu cautu sottu, chì hè situatu à a sinistra di a barra di formula. Una lista di formule recentemente utilizzate si apre. Se truvate in u nome "TRANSPORTU"poi cliccate nantu à ellu. Se avete adupratu questu operatore per un lungu tempu o ùn l'hà mai usatu nè, allora ùn truverete micca u nomu specificatu in sta lista. In stu casu, cliccate nantu à l'elemento. "Altre funzioni ...".

  5. Una finestra già cunifera si apre. Maestri di funzioni. Sta volta, avemu muvutu in a categoria "Links è matrici" e scelgi u nome "TRANSPORTU". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  6. A finestra di l'argumentu di a funzione hè lanciata. TRANSPORT. Stu operatore hè destinatu à traspettà e tabelle. Hè cusì, di mette sì semplicemente, scambia colonne è righe. Eccu ciò chì avemu bisognu di fà per u secondo argumentu di l'operatore. SUMPRODUCT. Sintassi di funzioni TRANSPORT estremamente simule:

    = TRANSPORT (array)

    Hè cusì, l'unicu argumentu di questu operatore hè una riferenza à a matrice chì deve esse "girata". Piuttostu, in u nostru casu, nemmenu l'intera matrice, ma solu in a so prima colonna.

    Dunque, setate u cursore in u campu "Array" e selezziunate a prima colonna di a seconda matrice nantu à u fogliu cù u bottinu sinu di u mouse L'indirizzu apparirà in u campu. Come in u casu precedente, ancu quì, avete bisognu di determinà certe coordinate assolute, ma sta volta micca e coordinate di e colonne, ma l'indirizzi di e righe. Dunque, ponemu u signu di u dollaru davanti à i numeri in u link chì si vene in u campu. Pudete ancu selezziunate tutta a espressione è dopu cliccate nantu à a chjave F4. Dopu chì l'elementi necessarii cumincianu à avè proprietà assolute, ùn premete micca u pulsante "OK"cun da u metudu precedente, aduprà a combinazione di tasti Ctrl + Shift + Enter.

  7. Ma sta volta, ùn avemu riempitu micca un array, ma solu una cella, chì avemu allocatu quandu anu chjamatu Maestri di funzioni.
  8. Avemu bisognu di aduprà i dati cù a stessa dimensione di a matrice cum'è in u primu metudu. Per fà sta, copia a formula ottenuta in a cella à un intervallu equivalente, chì serà uguale à u numeru di righe di a prima matrice è u numaru di colonne di u secondu. In u nostru casu particulare, avemu tre righe è trè colonne.

    Per copià, usemu u marcatore di riempimento. Spostà u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella induve a formula hè situata. U cursore hè cunvertitu in una croce nera. Questu hè u marcatore di riempimento. Fighjate u pulsu sinu di u mouse è trascinate u cursore nantu à tuttu u range sopra. A cella iniziale cù a formula deve diventà l'elemento superiore sinistro di a matrice.

  9. Comu pudete vede, u spaziu selettu hè pieni di dati. Sì u paragliu cù u risultu chì avemu guadagnatu cù l'usu di l'operatore Mummia, allora vedemu chì i valori sò completamente identichi. Ciò significa chì a moltiplicazione di dui matrici hè curretta.

Lezione: U travagliu cù arrays in Excel

Comu pudete vede, malgradu u fattu ch'ellu hè statu guadagnatu un risultatu equivalente, aduprà a funzione di multiplicà e matrici Mummia assai più simplice ch'è aduprà a formula formata di l'operatori per u listessu scopu SUMPRODUCT è TRANSPORT. Eppuru, questu alternativa ùn pò micca esse lasciata in servanza quandu si sceglie tutte e possibilità di multiplicà e matrici in Microsoft Excel.