A cunnessione hè interrotta ERR_NETWORK_CHANGED - cume si risolve

A volte, quandu lavorendu cun Google Chrome, si pò scuntà à un errore "A cunnessione hè stata interrotta. Sembra chì sì cunnessi à un'altra rete" cù u còdice ERR_NETWORK_CHANGED. Nantu à a maggior parte di i casi, stu fattu ùn accade micca spessu è chì solu appena chjappu u pulsante "Ripartisce" risolve u prublema, ma micca sempre.

In questo manuale si spiega in dettaglio ciò chì causa l'errore, ciò chì si significava per "Tu sò connessi à un'altra rete, ERR_NETWORK_CHANGED" è cume per risolve l'errore se u prublema si faci regolarmente.

A causa di l'errore "Sembra chì avete connessu à un altru network"

In breve, l'errore ERR_NETWORK_CHANGED appare in questi momenti quandu qualcunu di i parametri di a rete hè cambiatu in confrontu à quelli chì sò appena stati aduprati in u navigatore.

Per esempiu, pudete affrontà u missaghju cunsideratu chì si sò cunnessi à un altru rete dopu cambiatu qualchì impostazione di cunnessione Internet, dopu à riavvià u router e riconnessu à Wi-Fi, ma in queste situazioni, si vede una volta è poi ùn si manifesta micca.

Se l'errore persista o si faci regolarmente, sembra chì una cambiamentu in i parametri di rete daverà qualchì sfumatura addizionale, chì à volte hè difficiule da scebule per un utilizatore principiante.

Fissà a Conquista Fallimentu ERR_NETWORK_CHANGED

Dopu ci sò e cause più frequenti di u prublemu ERR_NETWORK_CHANGED in Google Chrome è cume per risolverle.

  1. Adattatori di rete virtuale installati (per esempiu, VirtualBox installatu o Hyper-V), è software di VPN, Hamachi, etc. In certi casi, ponu travaglià in maniera incerta o inesperta (per esempiu, dopu l'aggiornu di Windows), un cunflittu (s'ellu ci hè parechji). A soluzione hè di provà à disattivà / rimuovere è verificate s'ellu risolve u prublema. In futuro, se hè necessariu, reinstallà.
  2. Quandu hè cunnessu à Internet via cavu, un cavu senza liggiu o misatu cumpressu in a scheda di rete.
  3. A volte - antivirusu è firewall: verificate se l'errore si manifesta dopu sò spinduti. In caso dimentu, pò avè bisognu di sguassà cumplittu sta soluzione protettiva, è dopu reinizalla.
  4. A cunnessione si rompe cù u fornitore à u livellu di u router. Se per qualchì ragione (cavu mal inseritu, problemi di energia, surriscaldamentu, firmware di buggy) u vostru router perde continuamente a cunnessione cù u fornitore è dopu u restituisce, pudete riceve un missaghju regule nantu à a cunnessione à un altru reta in Chrome nantu à un PC o un laptop. . Pruvate à verificà u funziunamentu di u router Wi-Fi, aggiornate u firmware, cercate in u log di u sistema (di solitu situatu in a sezione "Amministrazione" di l'interfaccia web di u router) è vede s'ut esiste riconnessioni constanti.
  5. IPv6, o anzi un pocu aspetti di u so travagliu. Prova a disattivà IPv6 per a cunnessione Internet. Per fà quessa, premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu ncpa.cpl e premete Invescia. Poi aprite (via u menu cliccatu destro) e pruprietà di a vostra cunnessione Internet, in a lista di componenti, truvate "versione IP 6" è deselezziuta. Applica i cambiamenti, disconnessu da Internet è riconnessione à a rete.
  6. Gestione di l'alimentu errata di l'adattatore di tensione. Prova: nant'à u gestore di dispositivi, truvà l'adattatore di rete utilizzatu per a cunnessione à Internet, aprite e so proprietà è, in a tabulazione Gestione energia (se dispunibule), deselezziunate "Permette à st'omu di stallà per salvà l'alimentu." Quandu usando Wi-Fi, andate ancu à u Pannello di cuntrollu - Alimentazione - Configurazione di Schemi di Potenza - Cambia i Paràmetri Avanzati di Potenza è in a sezione "Impostazioni di l'adattatore senza fili", setà "Prestazione massima".

Se nisunu di sti metodi aiuta à risolve, fate attenzione à i metudi addiziunali in l'articolo Internet ùn funziona micca in un computer o un laptop, in particulare, in aspetti chì sò relativi à DNS è driver. In Windows 10, pò avè bisognu di resettà l'adattatore di rete.