Analogi uTorrent

Quandu installate o esce qualchì applicazione da u Google Play Store, si pò fà un errore "Ùn hè dispunibile in u vostru paese". Stu prublema hè associatu cù e funzioni righjunali di u lugiziale è ùn pò esse evitatu senza fondi supplementari. In questu manuale, consideramu cunservà tali restrizioni cù a sostituzione di l'infurmazioni di rete.

Errore "Not available in your country"

Ci sò parechje soluzioni à u prublema, ma no diremu solu nantu à unu di elli. Questu metudu hè u più ottimale in a maiò parte di i casi è assai più garanzia di un risultatu pozitivu ch'è l'alternative.

Passu 1: Installate VPN

Prima ci vole à truvà è installà VPN per Android, chì a scelta di chì oghje pò esse un prublema per via di a grande varietà. Sarà prestu attenzione solu à un software libero è abbastanza fidatu, chì pò esse scaricatu da u ligame sottu.

Vai à Hola VPN in Google Play

  1. Scaricate l'applicazione da a pagina in u magazinu aduprendu u pulsante "Install". Dopu, avete bisognu di aprì.

    A pagina iniziale selezziunate a versione software: pagata o libera. In u secondu casu, avete bisognu di passà per a procedura di pagà a tariffa.

  2. Dopu à a fine di u primu lanciu è preparà dunque a candidatura per u travagliu, cambia u paese in cunfurmia cù e caratteristiche regiunali di u lugiziale indispendibile. Cliccate nantu à u flag di u casu di ricerca è selezziunate un altru paese.

    Per esempiu, per accede à l'applicazione Spotify, a scelta migliore hè Stati Uniti.

  3. Da a lista di applicazioni installate, seleziona Google Play.
  4. In a finestra chì si apre, cliccate "Start"per stabilisce una cunnessione à u negoziu aduprendu dati di rete mudificati.

    A cunnessione ulteriore deve esse confermata. Questa pratica pò esse considerata cumpleta.

Per piacè avete a nota, l'opzione gratuita di Hola hè un pocu limitata in quantu à e funzioni è i termini di serviziu furniti. Inoltre, puderete familiarizzà cù un'altra guida in u nostru situ per configurà una VPN cù l'esempiu di un'altra applicazione.

Vede ancu: Cumu configurà VPN in Android

Passu 2: Modificate u Account

Oltre à l'installazione è a configurazione di u clientu VPN, bisognu ancu fà una serie di cambiamenti per a vostra configurazione di account Google. Per cuntinuà à u cuntu deve esse attaccatu unu o più metodi di pagamentu per mezu di Google Pay, altrimenti l'infurmazioni ùn funzionanu micca.

Vede ancu: Cumu aduprà u serviziu Google Pay

  1. Andate in u menu principale di Google Play è andate à "Metodi di pagamento".
  2. Quì, in u fondu di u schermu cliccate nantu à u ligame "Altre impostazioni di pagamento".
  3. Dopu un redirezione automatica versu u situ di Google Pay, cliccate nantu à l'icona in u angulu in alto à sinistra è selezziunate "Impostazioni".
  4. Modificare i parametri "Paese / regione" è "Nome è indirizzu" affinchì rispetti i reguli di Google. Per fà ciò, avete bisognu di creà un novu profilu di pagamentu. In u nostru casu, a VPN hè configurata per l'America, è cusì i dati vene intrusi.
    • Paese - Stati Uniti (US);
    • A prima linea di l'indirizzu hè 9 East 91st St;
    • A seconda linea di l'indirizzu hè di saltà;
    • Cità ​​- New York;
    • Stato - New York;
    • CdC 10128.
  5. Pudete aduprà i dati presentati da noi cù l'eccezione di u nomu, chì ci vole dinò per scrive in Inglese, o altrimenti falce tuttu tu. Indipendentemente da l'opzione, a procedura hè sicura.

Questu stadiu di correzione di l'errore cunsideratu pò esse cumpletatu è procedi à u passu chì vene. Tuttavia, in più, ùn vi scurdate di verificà cun duvule tutti i dati per evità ripetendu l'istruzzioni.

Passu 3: Fighjà Google Play Cache

U passu chì seguitu hè di rimuovere l'infurmazioni nantu à u funziunamentu pricessu di l'applicazione Google Play attraverso una sezione specifica di impostazioni nantu à u dispositiu Android. In listessu tempu, ùn si deve micca entrà in u mercatu senza aduprà una VPN per annullà a possibilità di stessi prublemi.

  1. Aprite a partizione di u sistema "Impostazioni" è in u blocu "Dispositiu" selezzione articulu "Applicazioni".
  2. Tab "Tuttu" Scorri da a pagina è truvà u serviziu "Google Play Store".
  3. Usate u pulsante "Stop" e cunfirmi a fine di l'applicazione.
  4. Appughjà nantu à u pulsante "Cancella dati" è Clear Cache in qualunque modu praticu. S'ellu hè necessariu, a pulizia hà ancu esse cunfirmata.
  5. Rinviate u vostru dispositivo Android è, dopu l'accunzione, andate in Google Play via VPN.

Questu stadiu hè l'ultimu, perchè dopu à e azzioni chì avete fattu, tutte e applicazioni da u magazinu saranu dispunibili.

Passu 4: Scaricate l'applicazione

In sta sezione, vedemu solu pochi aspetti chì ci permettenu di testà e prestazioni di u metudu consideratu. Inizià da verificà a moneta. Per fà quessa, aduprà a ricerca o u ligame per aprite a pagina cù l'applicazione pagata è verificate a valuta in cui vi si furnisce u pruduttu.

Se invece di rubli, dollari o altra moneta sò visualizati in cunfurmia cù u paese specificatu in u profilo è l'impostazioni VPN, tuttu funziona correttamente. Altrimenti, avete a doppia chjappu è ripetite l'azzioni, cum'è ancu parlatu.

Ora applicazioni saranu visualizati in a ricerca è dispunibuli da acquistà o scaricà.

In alternativa à a varianta cunsiderata, pudete provà à truvà è scaricà l'applicazione, limitata à u Market di Play per e funzionalità righjunali, in forma di file APK. Una fonte eccellente di software in sta forma hè u forum di Internet w3bsit3-dns.com, ma questu ùn garantisce micca u funziunamentu di u prugramma.