Accessu à i siti bloccati cù anonymoX per Mozilla Firefox


Avete mai fattu una transizione versu una risorsa è di fronte à u fattu chì l'accessu à esse era limitatu? In ogni casu, parechji utilizatori pò affrontà un prublema simile, per esempiu, per via di u fornitore di u situ o l'administratore di u sistema à u travagliu di siti web. Fortunatamente, se sì un utilizatore di u navigatore Mozilla Firefox, queste restrizioni ponu esse eludite.

Per uttene l'accessu à i siti bloccati in u navigatore Mozilla Firefox, l'utente avrà bisognu à stallà u strumentu anonimu speciale. Questu strumentu hè un browser add-on chì vi permette di cunnesse à u servitore proxy di u paese selezziunatu, rimpiazzendu cusì a vostra situazione vera cù una completamente diversa.

Vede ancu: anonymoX per u navigatore Google Chrome

Cumu installà anonymoX per Mozilla Firefox?

Pudete andà immediatamente à l'installazione di u link add-on à a fine di l'articolo, o pudete truvà solu. Per fà quessa, cliccate nant'à u menù di menù in u angulu supranchiu a destra di Firefox è andate a sezione in a finestra chì si vede. "Add-ons".

In u riquadro di a destra di a finestra chì si apre, bisogna inserisce u nome di u cumunamentu - anonymoX in a barra di ricerca, è poi premete a chiave Ener.

I risultati di a ricerca mostranu l'aggiunu desideratu. Cliccate à a destra di ellu nantu à u pulsante. "Install"di iniziare à aghjunghje u navigatore.

Questu cumpleta l'installazione di anonymoX per Mozilla Firefox. L'icona aghjustata, chì apparse in l'angulu in alto a destra di u navigatore, parlerà di sta.

Cumu aduprà anonymoX?

A unicità di sta estensione hè chì permette di attivà automaticamente u travagliu di un proxy dipende da a dispunibilità di u situ.

Per esempiu, se andate à un situ chì ùn hè micca micca urdinatu da un fornitore o un amministratore di sistema, allora l'estensione sarà disattivata, chì ghjunghjerà u status "Off" è u vostru indirizzu IP veru.

Ma se andate à un situ chì ùn hè micca dispunibile per u vostru indirizzu IP, anonymoX cunnessu automaticamente à u servore proxy, dopu allora l'icona di add-on acquerrà culore, accantu à a bandera di u paese à chì appartene, è à u vostru novu indirizzu IP. Benintesa, u situ dumandatu, puru ch'ellu hè micca bloccatu, si puderà caricare.

Sì durante u travagliu attivu di u servitore proxy cliccate nantu à l'icona di a partenza, un menu menu si allarga nantu à u schermu. In questo menu, se hè necessariu, pudete cambià u servitore proxy. Tutti i servitori proxy dispunibuli sò visualizzati in u pannello di diritta.

Se avete bisognu di visualizà u servitore proxy di un paese specificu, cliccate nantu à "Paese"è poi selezziunate u paese pertinente.

È infine, se avete bisognu di disattivà u travagliu di anonymoX per un situ blocatu, basta à deselezziunà a casella "Attivu", dopu chì u travagliu di u cumandamentu hè suspensu, per chì significa chì u vostru indirizzu IP reale entrerà in vigore.

anonymoX è un add-on utile per u navigatore web Mozilla Firefox chì ti permette di cancellà tutte le restrizioni in Internet. In più, à l'incuntrà di altri addiziunali VPN simili, hè in funzioni solu quandu si prupida di aprire un situ bloccatu, in altri casi, l'estensione ùn funziona micca chì impedisce u trasferimentu di informazioni inutili per mezu di u server proxy anonymoX.

Scaricate anonymoX per Mozilla Firefox gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale