Forse unu di i prublemi più diffusi cù chì l'utenti in a riparazione di l'ordinatore hè da rimuovere u banner da u desktop. U cosiddettu banner hè in a maghjine di casi una finestra chì si vede prima (invece di) caricà u desktop Windows XP o Windows 7 è indica chì u vostru computer hè bloccatu è per riceve u codice di sblocco avete bisognu di trasmette 500, 1000 rubli o un'altra quantità à un numeru di telefono specificu o e-wallet. Sottu sempre, pudete sguassà a bandera stissa, cumu parlemu avà.
Per piacè ùn scrive micca in i commenti: "Qualu hè u codice per u numaru 89xxxxx". Tutti i servizii, richiedendu i codici di sbloccu per i numeri sò cunnisciuti è l'articolo ùn hè ancu quì. Tene à mente chì, in a maggior parte di i casi, ùn ci hè micca semplici codici: a persona chì hà fattu stu malware hè solu interessatu à riceve u vostru soldu, è fornendu un codice di sbloccu in u banner è un modu per mandarli hè un travagliu superfluu è superfluu per ellu.
U situ duve sò stati presentati i codici di sblocu sò in un altru articulu, nantu à cumu si smetta di u banner.
Tipi di smistitori di banners sms
Aghju inventatu a classificazione di a specie, in modu chì vi sarà più faciule per andà à navigà in sta istruzione, da allora Si tratta di diversi modi per rimuovere è sbloccare un computer, chì vene da u più simplici è u più spessu à travaglià à u più cumpletu, chì, per quessa, sò necessarii. A media, i cosi detti banners sembranu quellu:
Dunque, a mo classificazione di i bandi di l'extorsioni:
- Semplice - basta rimuovere alcune chiavi di registru in modalità sicura
- Un travagliu leggermente più cumpletu in modalità sicura. Sò ancu feritu à edità u registro, ma hai bisognu di un LiveCD
- I cambiamenti à l'MBR di u discu duru (discusu in l'ultima parte di l'istruzzioni) appiinu subitu dopu à u schermu di diagnosticu di u BIOS prima di avviare Windows. Eliminatu ripristinendu u MBR (zona di avvicinamentu di u discu duru)
Rimuovi un banner in modalità sicura modificendu u registru
Questu metudu travaglia in un numeru assai impurtante di casi. Più probabilmente, funziona. Dunque, avemu bisognu di scaricà in modalità sicura cù a supplicazione di a linea di cume. Per fà quessa, subitu dopu di accende u computer, toccherà à fughjesi appena a chjave F8 nantu à a tastiera finu chì u menù per selezziunate e scelte di boot si veda cum'è in l'imagina sottu.
In certi casi, u BIOS di l'ordinatore pò reagite à a chiave F8 emittendu u so menu. In stu casu, premete Esc, u chjude è premendu nuvamente F8.
Duvete selezziunà "Modu sicuru cù a linia di comando" è aspettate chì u download sia finitu, dopu allora vi sarà presentatu cun una finestra di riga di comando. S'ellu ci hè parechji conti di l'utente in u vostru Windows (per esempiu, Amministratore è Masha), allora quandu caricate, selezziunu l'utente chì pigliatu u banner.
A promptu di l'ordine, inserisci regedit e premete Invescia. L'editor di u registru apri. In a parte sinistra di l'editor di u registru, vedite a struttura arborescente di e sezioni, è quandu selezziunate una sezione specifica in a parte destra sarà visualizata nomi di parametri è i so valori. Ricercheremo i parametri chì sò cambiati i valori. u virus chì causa l'apparenza di u banner. Sò sempre scritti in e listessioni. Quì, eccu un elencu di parametri chì i so valori anu da cuntrullà è correggiati, s'elli si differenu da quelli sottu:
Sezione:HKEY_CURRENT_USER / Software / Microsoft / Windows NT / CurrentVersion / WinlogonIn sta sezione, ùn ci vole micca i parametri chjamati Shell, Userinit. Se sò dispunibili, cancellate. Merita ancu di ricordà i schedari chì questi parametri indichi - questu hè u banner. Sezione:
HKEY_LOCAL_MACHINE / Software / Microsoft / Windows NT / CurrentVersion / WinlogonIn questa sezione, avete bisognu di assicurà chì u valore di u parametru Shell sia explorer.exe, è quellu di u parametru Userinit hè C: Windows3232 userinit.exe, (ghjustu, cù una virgola à a fine)
In più, avete da guardà à e sezioni:
HKEY_LOCAL_MACHINE / Software / Microsoft / Windows / Current Version / Run
stessa sezione in HKEY_CURRENT_USER. In sta sezione ci sò i prugrammi chì inizianu automaticamente quandu u sistema operativu si principia. Se pudete vede un fogliu inusuale chì ùn hè micca nant'à i prugrammi chì esegue in realtà automaticamente è si trovanu à un indirizzu stranu, sentitevi liberu di cancellà u parametru.
Dopu à quì, uscite di l'editor di registru è ripartite u computer. Se tuttu hè fattu correttamente, allora più probabilmente dopu à u reiniziziu, Windows sarà sbloccatu. Ùn vi scurdate di sguassà i file maliciosi è solu in casu di scansione di u discu duru per virus.
U metanu sopra per rimuovere u banner - istruzione video
Hà natu un video chì mostra u metudu descrittu sopra per l'eliminazione di una bandera cù u modalità sicura è l'editore di registru, forse, sarà più pratice per qualchissia per capisce l'infurmazioni.
Modu sicuru hè ancu bloccatu.
In stu casu, duverete aduprà qualunque LiveCD. Una opzione hè Kaspersky Rescue o DrWeb CureIt. Tuttavia, ùn sempre aiutanu. A mo raccomandazione hè di avè un dischjettu di avvicinamentu o un'unità flash USB cun prugrami universali cum'è Hiren's Boot CD, RBCD è altri. Tra l'altro, in sti dischi ci hè una cosa simile a Registry Editor PE - un editor di registro chì ti permette di edità u Registro di sistema da u boot in Windows PE. Altrimenti, tuttu si pò fà cum'è discugliatu prima.
Ci sò ancu altre utilità per a mudificazione di u registru senza avè a carica di u sistema operativu, cum'è u Viewer / Editor di Registry, ancu dispunibule in u CD di Boot di Hiren.
Cumu rimuovere u banner in a zona di boot di u discu duru
L'ultima è più imbarazzante opzione hè un banner (ancu s'ellu hè difficiuli da chjamà quì, piuttostu una schermata), chì si vede ancu prima chì Windows si stalla, è subitu dopu u schermu BIOS. Pudete cancellà quì, restituendu u record di boot di u discu duru MBR. Questu pò esse ancu fattu cù un LiveCD, cume u CD di Boot di Hiren, ma per ciò avete bisognu di avè una certa esperienza in recuperu e partizioni di u discu duru è capisce a operazione effettuata. Ci hè un modu un pò più faciule. Tuttu u vostru bisognu hè un CD cù l'installazione di u vostru sistema operativu. Hè sì avete Windows XP, bisognu un discu cun Win XP, se Windows 7, dopu un discu cun Windows 7 (ancu se u discu di installazione di Windows 8 hè dinò adupratu).
Rimuete u banner di boot in Windows XP
Avvia da u CD di installazione di Windows XP è quandu si chiede di avviare a Console di ripristinazione di Windows (ùn hè micca recuperu F2 automatica, cioè a console, iniziuta cù a chiave R), principiatu, selezziunate una copia di Windows, e inserisci due cumpetite: stabilboot è fixmbr (Primo u primu, dopu u secondu), cunfirmate a so esecuzione (inserite u carattere latinu y è premete Investe). Dopu à ciò, ripartite u computer (ùn hè più da u CD).
Ripristinare i registri di boot in Windows 7
Hè guasgiu listessu modu: inserisci u dischjettu di avvicinamentu di Windows 7, scarica da ellu. Prima, vi verrà dumandatu à sceglie una lingua, è in u prossimu schermu in u fondu à sinistra ci sarà l'elemento "Risturmentu Sistema", è devi selezziunu. Poi vi sarà dumandatu di sceglie una di parechje opzioni di riparazione. Eseguite u prugramma di l'ordine. È in ordine, esegui i dui cumandamenti chì seguitanu: bootrec.exe / FixMbr è bootrec.exe / FixBoot. Dopu à riavvicinà u computer (da u discu duru), u banner deve sparisce. Se u banner continua à vene, fate una volta à a linea di cume da u discu di Windows 7 è entrate u comando bcdboot.exe c: Windows, dove c: windows hè u percorso per a cartella in cui avete installatu Windows. Questu hà da ripristinà u caricatu currettu di u sistema operativu.
Più modi per rimuovere u banner
Per quessa, preferiu rimuve bandiere manualmente: a mo opinione, hè più veloce è sò sicuramente chjamatu ciò chì funzi. Tuttavia, quasi tutti i pruduttori di antivirus in u situ ponu scaricà una immagine CD, scaricendu da u quali l'utente può ancu rimuà u banner da u computer. In a mo esperienza, sti dischi ùn funzionanu micca sempre, ma se sì troppu pigghiati per capisce i redattori di registri è altre cose, un tali discu di recuperu pò esse assai utile.
In più, ci sò e furmazioni nantu à i siti antivirus, in cui pudete inserire un numeru di telefunu in cui tu vole inviare denaro è, se ci sò codici di bloccu per questu numeru in a basa di dati, sò segnalati gratuitamente. Attenzione à i siti duve vi si dumanda un pagamentu per a stessa cosa: prubabile, u còdice chì vi ghjunghje ùn funziona micca.