Messaggini per Android

A cumunicazione cù i telefunini hè un fenomenu abbastanza cumune in u mondu mudernu. Tuttavia, a ghjente preferisce sempre di più l'applicazione, induve ci hè un'occasione di scambià messaghji istantanei, invece di u solitu rete sociale.

Ùn resti più da capisce chì applicazioni sò i meglimi in ciò chì hè in mumentu, è chì in mezu à elli sceglite quella chì hè più adatta per i bisogni effettivi di l'utente.

Telegram

Una applicazione cù a quale pudete mandà missaghji immediati è vari file. Hè per questo prugramma è impegatu cume una "riservatezza". Pudete selezziunu almenu per quessa, perchè a garanzia di l'anonimatu di ogni infurmazione trasmessa hè un vantaghju piuttostu seriu rispetto à i concorrenti. Ma ùn hè micca tuttu. Quì ùn truverete micca a publicità, ancu se ùn usate micca i bloccanti in principiu. Ci hè un'occasione per creà enormi cunferenze, mentre u prugramma hà u travagliu rapidu è stabile.

Scaricate u Telegram

WhatsApp Messenger

Un messaghju istantaneu chì guadagna prestu popularità trà l'utenti è per una ragione. Pudete chjamà, mandà messaghji, scena foto è mandà à i vostri amichi di rigalu. Ùn sò micca versate d'ubbluzioni di abbonamentu supplementari. Solamente u pagamentu di u trafficu d'Internet sarà fatturatu secondu e cundizioni di u vostru fornitore di servizii. À propiu sì, un numeru abbastanza grande di tarifiche sò pensate solu per i utilizatori di tali prugrammi, chì sò accordati illimitati, chì ti permettenu di pagà una quantità simbolica per a cumunicazione illimitata.

Scaricate WhatsApp Messenger

Viber

Una applicazione assai simile à a precedente. Tuttavia, ùn saria micca nantu à sta lista s'ellu ùn hà micca cambiatee competitività. Tra questi: a capacità di ghjucà in linea cù i vostri amichi, cumprà o semplicemente installà adesivi per a cumunicazione più allegra, chjamate à lunga distanza senza istallà un account. In altre parole, si tratta di un prugramma abbastanza pratico chì risponde à i bisogni di l'utente cù a più alta qualità.

Scaricate Viber

Messaggiu

Stu messaggru travaglia cun una cunnessione à Facebook. Tutti i contatti principali sò copiati da quì. Tuttavia, questu ùn hè micca l'unicu metudu per aghjunghje interlocutori, ma pò ancu fà cù a rubrica nantu à u telefuninu. Avete dinò l'occasione di fà foto è video direttamente in l'applicazione, è poi mandà tali file immediatamente, senza interrompu u dialogu. L'applicazione hè abbastanza stabile è in background, chì significa chì pudete fà qualchì cosa, mentre a video chat hè attivata trà voi è l'altru persona.

Scaricate Messenger

Google allo

Questu hè forse l'altru più interessante di tutti quelli chì eranu più alti. Ma hè distingue micca tantu da a so funzionalità è scopu, cum'è i dettagli, chì, cum'è sapemu, formanu l'impressione d'insieme. Per esempiu, a capacità di invià messaggi criptografati cù un periodu specificatu per a cancellazione. O di a capacità di u sistema di memorizà e risposte di l'utente, per offrirgli opzioni possibili durante un dialogu cù l'interlocutore. Pudete ancu fà disegni in a foto è mandarli à amici. Tuttu hè tempu, cume deve esse in un tale prugramma.

Scaricate Google Allo

Skype

U famosu messaghju chì ùn hà bisognu di publicità è di descrizzione in generale. Dopu tuttu, tutti cunnucianu chì questu hè una comunicazione libera accessibile via Internet. Ognunu sà chì questu hè a capacità di mandà messaghji istanti, foto o video. Ùn hè micca segretu per chiunque chì questu hè ancu un eccellente editor, induve pudete aghjunghje diversi emoticon, adesivi è solu aplicà effetti à i materiali sparati chì rende un veru travagliu d'arte cù una foto.

Scaricate Skype

Hangouts

Una applicazione abbastanza funzionale chì ti permette di scambià messaggi gratuiti, chjamà altri utenti è ancu creà video chat, in cui 10 persone ponu participà in listessu tempu. Questu hè assai numeru, ancu s'ellu hè paragunatu cù u stissu Skype. Sò ancu dispunibule per sincronizà u prugramma nantu à tutti i dispositivi. Scaricate u Hangouts nantu à u vostru telefonu, u vostru tablet è u vostru computer - esse sempre aggiornatu cù l'ultime notizie è messaghji.

Scaricate Hangouts

Yahoo messenger

Avete mai parlatu in un tali messaggero, induve pudete cancellà i messaggi direttamente da u chat? E mettenu i gusti nantu à e foto chì ùn sò micca publicate, ma semplicemente mandate à un altru utilizatore? Forse avete già vistu l 'animazione "carousel", chì hè stata creata da e foto in album Se a risposta sia "no", allora probabilmente daccià a vostra attenzione à u "Yahoo Messenger", perchè ci hè tuttu.

Scaricate Yahoo Messenger

Messaggera lite

Basta messaggiu semplici induve chì hè assai difficiule di scontra una funzione inutile o opzionale. In più di e chiamate regolari è di SMS, pudete chiacchierà cù amici di Facebook. Questa caratteristica hè impurtante per quelli chì anu mancà a memoria di u telefuninu o avianu puru un tipu di antipatia per l'applicazione mobile di u social network. Ié, è pudere cunverisce cù tutti i cuntatti in un unicu locu hè assai più praticente.

Scaricate Messenger Lite

LINE

A videocassetta di gruppu, i sondaggi è chjachjeru tutti caratterizanu LINE. Tuttavia, l'utenti anu accede à un spaziu dedicatu dedicatu nantu à i servitori di a cumpagnia, induve pò avè conservazione di varie registrazioni video, fotografie è altri materiali. Mandate à qualchì tempu praticu.

Scaricate LINE

Pudete truvà una conclusione simile chì tutti i messageri istanti facenu a stessa funzione. Ghjustu alcuni di elli furniscenu l'utente cun caratteristiche esclusive è una interfaccia più flexibile, moderna.