Revisione di navigatori offline per iPhone

AHCI hè a modalità di compatibilità per i dischi rigidi moderni è e scheda madre cù un connettore SATA. Cù sta manera, l'ordinatore studia i dati più veloce. Di solitu AHCI hè abilitatu per difettu in i moderni PC, ma in u casu di reinstallà u sistema operativo o altri prublemi, si pò spegne.

Informazione impurtante

Per abilità a modalità AHCI, avete bisognu di utilizà micca solu u BIOS, ma u sistema operativu stessa, per esempiu, per entrà cume speciali da per "Linea di cumandamentu". Sì ùn pudete micca avvicinà u sistema operativu, vi verrà cunsigliatu per creà una unità flash USB di avviatore è aduprà u installatore per andà à "Ripristinà sistema"induve avete bisognu di truvà l'elemento cù attivazione "Linea di cumannu". A chjama, aduprà sta chjucca:

  1. Appena entri "Ripristinà sistema"in a finestra principale vi vole andà "Diagnostica".
  2. Punto supplementari appareceranu da chì dìe selezziunate "Opzioni avanzate".
  3. Ora truvate è cliccate nantu à "Linea di cumandamentu".

Se a drive flash cun l'installatore ùn hà inizio, allora più probabilmente avete dimenticatu di dà u gustu à u boot in u BIOS.

Per sapè di più: cume da cuminciare da un drive flash in BIOS

Abilitazione AHCI in Windows 10

Hè cunsigliatu di inizializà u sistema boot in "Modu sicuru" cun l'aiutu di cumandamenti speciali. Pudete pruvà à fà tuttu senza cambià u tipu di prucura di u sistema operativu, ma in stu casu ti fate u periculu è u risicu. Hè ancu da vennu notu chì stu metudu hè adatta ancu per Windows 8 / 8.1.

Per di più: cum'è entrà in "Modu sicuru" via BIOS

Per fà e preferenze, basta à:

  1. Apertu "Linea di cumandamentu". U modu più veloce per fà ciò è usando a finestra. Run (In l'OS, hè invocatu da e combinazioni di tasti Win + R). In a scatula di ricerca avete bisognu di registrà u comandocmd. Ancu aperta "Linea di cumandamentu" pò è cù Ripristinà sistemasì ùn pudete micca scaricà l'OS.
  2. Ora entrate "Linea di cumandamentu" u seguitu:

    bcdedit / set {current} safeboot minimal

    Per aduprà u cumandamentu, appughjate da a tasca Enter.

Dopu avè fattu i parametri, pudete procedere direttamente à accende u modu AHCI in u BIOS. Usate sta istruzzione:

  1. Rinvià u computer. Durante u reboot, hè necessariu entrà in u BIOS. Per fà quessa, cliccate nant'à una chjave specifica finu quandu u logò di l'OS esiste. Di solitu, queste sò chiavi da F2 finu à F12 o Elimà.
  2. In BIOS, truvate l'elemento "Periferiche Integrate"chì hè situatu in u menu superiore. In alcune versioni, pò esse truvatu ancu cum'è una voce separata in a finestra principale.
  3. Avà bisognu di truvà un articulu chì porterà unu di i nomi seguenti: "SATA Config", "SATA Type" (dipende da a versione). Pone bisognu di mette u valore "ACHI".
  4. Per salvà e variazioni andate "Salvà & Esce" (pò esse chjamatu un pocu diversamente) è cunfirma l'uscimentu. U computer hà da ripartire, ma inveci di avè u sistema operativu, vi sarà dumandatu di sceglie e opzioni per l'iniziu. Sceglite "Modu sicuru cù l'infurmatu". A volte, u computer hè carregatu in sta manera senza interventu di l'utente.
  5. In "Modu sicuru" ùn hè micca bisognu di fà cambiamenti, ghjustu apri "Linea di cumandamentu" è entrate quì:

    bcdedit / deletevalue {current} safeboot

    Stu cumandamentu hè necessariu per rende u sistema operativu à a modalità normale.

  6. Rinvià u computer.

Abilitazione AHCI in Windows 7

Quì u prucessu di inclusione sarà un pocu più cumplicatu, postu chì in sta versione di u sistema operativu ci vole à fà cambiamenti à u registro.

Aduprate sta istruzioni passo-passo:

  1. Aprite l'editor di u registru. Per fà quessa, chjamà a stringa Run cù una combinazione Win + R è entrate quìregeditdopu clic Enter.
  2. Avà avete bisognu di spostà u caminu seguente:

    SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE I Servizii di CurrentControlSet msahci

    Tutte e cartule necessarie saranu in lu angulu di sinistra di a finestra.

  3. In u cartulare finale, trova u luggeru. "Start". Fate un dopu cliccate nantu à ellu per visualizà a finestra di entrata di valori. U valore iniziale pò esse 1 o 3avete bisognu di mette 0. If 0 S'ellu hè già quì per difettu, allora nè hà da cambià.
  4. Simili, hè bisognu di fà cun un schedariu chì hà u nomu, ma hè situatu à:

    SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE I Servizii di CurrentControlSet IastorV

  5. Ora pudete fermà l'editor di u registru è ripartite u computer.
  6. Senza aspettà chì u logò di l'OS esiste, andate in BIOS. Dunque ci vole à fà e stesse modifiche chì sò descritte in l'istruzzioni precedenti (paragrafi 2, 3 è 4).
  7. Dopu à a so uscita da u BIOS, u computer si riavanu, Windows 7 inizierà è cuminciò immediatamente à stallà u software necessariu per abilità a modalità AHCI.
  8. Aspetta finu a stallazione hè completa è u computer hè riaviatu, dopu chì l'ingressu à l'AHCI hè pienu cumpletitu.

L'inserimentu in a modalità ACHI ùn hè micca difficiule, ma sì sì un utilizatore di prufessione senza esperienza, hè megliu à ùn fà micca quellu u travagliu senza l 'aiutu di un spicialisatu, chì ci hè periculu chì pudete abbattenu certi impostazioni in u registru è / o di u BIOS, ciò chì pò spiccà. problemi di computer.