Politiche di gruppi in Windows 7

E politiche di gruppu sò necessarie per cuntrullà u sistema operativu di Windows. Sò utilizzati durante a personalizazione di l'interfaccia, restringendu l'accessu à certe risorse di sistema è assai di più. Queste funzioni sò aduprate principalmente da l'amministratori di sistema. Creanni u listessu tipu d'ambiente di travagliu in parechji computer è restringenu l'accessu à l'uterni. In questu articulu, esamineremo in dettaglio i reguli di gruppu in Windows 7, vi annunziamu nantu à l'editor, a so configurazione è dà alcuni esempi di politiche di gruppu.

Editor di Politiche di Gruppo

In Windows 7, l'Additore di Politiche di Gruppo In Home / Extended è Initial manca solu. I sviluppatori permettenu di aduprà solu in versioni professionali di Windows, per esempiu, in Windows 7 Ultimate. Se ùn avete micca questa versione, allora avete a fatica à fà e stesse azzioni à traversu cambiamenti à a configurazione di u Registro di sistema. Fighjate una veduta più vicina à l'editore.

Avvia l'Editor di Politiche di Gruppo

A transizione à l'ambiente di u travagliu cù i parametri è l'impostazioni hè fatta in un pocu di passi simuli. Avete solu bisognu:

  1. Fighjate e chiavi Win + Raprite Run.
  2. Tipu in linea gpedit.msc e cunfirmi l'azione cliccendu "OK". Dopu, una nova finestra inizierà.

Ora pudete cumincià à travaglià in u editor.

U travagliu in l'editor

A finestra principale di cuntrollu hè divisa in dui parti. A sinistra hè una categoria di politica strutturata. A so volta, sò spartiti in duie gruppi diversi: configurazione di l'ordinatore è installazione di l'utente.

A parte diritta mostra l'infurmazioni nantu à a politica selezionata da u menù di sinistra.

Da quì pudemu cuncipitu chì u travagliu in l'editor hè purtatu passendu per categorie per truvà i cunfusioni necessarii. Selezziunu per esempiu "I mudelli amministrativi" in "Configurazioni di l'utente" è andate à u cartulare "Start Menu and Task Manager". Ora i parametri è i so stati statu visualizati à a destra. Cliccate nantu à ogni linea per aprite a so descrizione.

Impostazioni di politica

Ogni politica hè dispunibule per a personalizazione. A finestra per edità i parametri hè aperta dopu cliccendu nantu à una linea specifica. L'aspettu di e windows pò esse differente, tuttu dipende da a pulitica selezionata.

A finestra simplexa standard hà tre stati diversi chì sò personalizzabili. S'ellu hè u puntu contru "Not set"dopu a politica ùn hè micca pratica. "Abilita" - U travagliu è e l'impostazioni sò attivate. "Disable" - hè in e condizioni di travagliu, ma i parametri ùn sò micca applicabili.

Avemu brama di fà attenti à a linea. "Supportatu" in a finestra, mostra chì versioni di Windows a polica applicabile.

Filtri di regule

L'inconveniente di l'editor hè a mancanza di una funzione di ricerca. Ci sò parechje impostazioni è parametri, ci sò più di trè mila di elli, tutti sò spargi in cartulari separati, è a ricerca deve esse fatta manualmente. Tuttavia, questu prucessu hè simplificatu per u gruppu strutturatu di dui rami in cui si trovanu cartelle tematiche.

Per esempiu, in a sezione "I mudelli amministrativi"In qualchì configurazione, ci sò politiche chì ùn sò micca relative à a sicurezza. In sta cartella ci sò più cartulari cun impostazioni specifiche, tuttavia, pudete abilizà a visibilità cumpleta di tutti i parametri, per fà quessa, cliccate nantu à u filiale è selezziunate l'elementu nantu à a parte diritta di l'editor "Tutte le opzioni"Ciò porterà à a scuperta di tutte e politiche di stu ramo.

Elenchi di Politiche di Esportazione

Tuttavia, ci hè una necessità di truvà un parametru specificu, allora questu pò esse fattu solu esportendu a lista di furmatu di testu, è poi, per esempiu, per mezu di Word, ricerca. Ci hè una caratteristica speciale in a finestra di l'editor principale. "Esporta lista"Trasferisce tutte e regule à u furmatu TXT è u salva in a posizione selezionata in u computer.

Applicazione di filtrazione

A causa di l'apparizione di rami "Tutte le opzioni" è per migliurà a funzione di filtrazione, a ricerca hè quasi inutile, perchè u sughjettu hè pruvatu applicendu filtri, è solu le politiche necessarie saranu visualizzate. Fighjate una veduta più vicina à u prucessu di l'applicazione di filtrazione:

  1. Selezziunu per esempiu "Configurazione di u computer"sezione aperta "I mudelli amministrativi" è andate à "Tutte le opzioni".
  2. Espandi menù popup "Azzione" è andate à "Parametri di filtrazione".
  3. Verificate a casella accantu à l'elemento "Abilita filtri per parole chiave". Ci sò parechje opzioni per accumpagnà. Aprite u menù di u pop-up à fronte di a linea di entrata di testu è selezziunate "Tutta" - se vulete visualizzare tutte e regule chì currenu almeno una parola specifica, "Tuttu" - visualizza polìte contenenti u testu da a stringa in ogni ordine "Praticu" - Solu i parametri chì cunghjenu esattamente u filtru specificatu per e parole, in l'ordine currettu. E casute in u fondu di a linea di partita cunsultanu unni u campu serà toltu.
  4. Cliccate "OK" e dopu in linea "Condition" solu i parametri pertinenti saranu visualizzati.

In u listessu menu di popup "Azzione" mette una marcata à fiancu à a linea "Filtrà"sì ci vole à applicà o annullà l'impostazione di a partita prestituita.

Principiu di politica di gruppo

L'utellu studiatu in stu articulu permette di applicà una larga varietà di parametri. Purtroppu, a maiò parte di elli sò comprensibili solu à i prufessiunali chì aduprate e politiche di gruppu per scopi commerciali. Tuttavia, l'utente media hà qualcosa da configurà aduprendu alcuni parametri. Esaminemu qualchi esempi simplici.

Modificare a Finestra di Sicurezza di Windows

Se in Windows 7 tene a combinazione di tasti Ctrl + Alt + Delete, allora a finestra di sicurezza sarà lanciata, induve potete andà à u Gestore di e attività, blocca u PC, disconnu da u sistema, cambia u profilu di l'utente è a password.

Ogni squadra, eccettu "Cambia Utente" dispunibuli per a edizione cambendu parechji parametri. Questu hè fattu in un ambientu cù paràmetri o modificendu u registru. Considerà entrambe le opzioni.

  1. Aprite l'editor.
  2. Vai à cartula "Configurazione di l'utente", "I mudelli amministrativi", "Sistema" è "Opzioni per l'azione dopu premendu Ctrl + Alt + Delete".
  3. Aprite ogni pulizia necessaria in a finestra à a destra.
  4. In una semplice finestra per controllà u statu di u parametru, selezziunate a casella "Abilita" è ùn vi scurdate di applicà i cambiamenti.

L'utenti chì ùn anu micca un editor di regule dighjuneranu tutte e azzioni per mezu di u registru. Dai un ochju à tutti i gradini per tappa:

  1. Andate à edità u registru.
  2. Ulteriori: Cumu aprite l'editor di u registru in Windows 7

  3. Skip to section "Sistema". Si trova nantu à sta chiave:
  4. Software di Windows HKCU Microsoft Microsoft Windows CurrentVersion Politiche Sistema

  5. Qui vi vedu trè linee chì responsabilizanu di l'apparenza di funzioni in a finestra di sicurezza.
  6. Aprite a linea richiesta è cambiate u valore à "1"per attivà u parametru.

Dopu avè salvatu i cambiamenti, i parametri disattivati ​​ùn saranu più visualizzati in a finestra di sicurezza di Windows 7.

Cambia bassi di sedia

Assai utilizanu scatule di dialogo "Salvà cum'è" o "Aprite per". A sinistra ci hè a barra di navigazione, cum'è a sezione "Preferiti". Questa sezione hè configurata da attrezzi standard di Windows, ma hè longa è incòmena. Allora, hè megliu ad aduprà politiche di gruppu per edità a mostra di icone in stu menu. U editing hè u seguitu:

  1. Vai à l'editor, selezziunu "Configurazione di l'utente"vai à "I mudelli amministrativi", "Componenti di Windows", "Esploratore" è a cartella finale sarà "U dialogu cumunu di i file cumuni.
  2. Eccu interessatu "Elementi visualizzati in u pannellu di i posti".
  3. Mette un puntu à u cuntrariu "Abilita" è aghjunghjate cinque diversi percorsi di salva finu à e linee adatte. À a destra di esse si mostra istruzioni per specificà currettamente i percorsi à i cartelli locali o di rete.

Ora cunsiderate di aghjunghje cullette in u registru per l'utenti chì ùn anu micca un editor.

  1. Seguite u caminu:
  2. Software di Windows HKCU Microsoft

  3. Selezziunu una cartella "Politiche" è fate una sezione comdlg32.
  4. Andate in a sezione creata è fate una cartella in ella. Placesbar.
  5. In sta sezione, vi hà bisognu di creà finu à cinque parametri di stringa è u nomu di "Place0" finu à "Place4".
  6. Dopo a creazione, aprite ciascuna di elli è in a riga digià u parcorsu chjamatu per a cartella.

A spartera d'arrestazione di u computer

Quandu spegnete u computer, a chjama u sistema accade senza visualizà nisuna finestra in più, ciò chì vi permette di spegne u PC senza più velocità. Ma à qualchì volta vulete sapere perchè u sistema hè chjusu o riavvianu. Questu aiutera à l'inserimentu di una finestra di dialogo speciale. Hè attivatu cù u editoru o da cambià u registro.

  1. Aprite l'editor è andate à "Configurazione di u computer", "I mudelli amministrativi"quì sceglite a cartella "Sistema".
  2. Ci vole à sceglie u parametru "Mostra u dialogu di tracce di u fermu".
  3. Una finestra simile di configurazione si aprirà induve avete bisognu di mette un puntu in opposizione "Abilita", mentre in a sezione di paràmetri in u menu di menu chjappu, devi specificà "Sempre". Dopu non scurdate di applicà i cambiamenti.

Questa caratteristica hè attivata da u registru. Avete bisognu di fà qualchi passi simuli:

  1. Run u registru è andate à u caminu:
  2. Software Politiche HKLM Microsoft Windows NT Fiabilità

  3. Truvate due linee in a sezione: "ShutdownReasonOn" è "ShutdownReasonUI".
  4. Digitare in a barra di stato "1".

Vede ancu: Cumu sapere quandu u computer era in ultima volta accunsentitu

In questu articulu, abbiamo discusitu i principii basi di aduprà a Politica di Gruppu Windows 7, ci spieghjenu l'importanza di l'editor è u confrontatu cu u registru. Parechji parametri dà à l'utenti parechji milla impostazioni diverse, permettendu di edità alcune funzioni di l'utenti o u sistema. U travagliu cù i parametri hè effettuatu per analogia cù i esempi supra.