Lenovo A6010 smartphone firmware

Comu sapete, a prestazione di e funzioni da qualunque dispositiu Android hè pruposta cù l'interazzione di dui componenti - hardware è software. Hè u software di sistema chì controlla u funziunamentu di tutti i cumpunenti tecnichi, è dipende da u sistema operativu quantu hè efficiente, rapidu è senza prublemi u dispositivo chì esegue i travagli di l'utente. L'articulu chì seguitu descrive i strumenti è i metudi per a reinstallà u sistema operativo nantu à un popolari smartphone creatu da Lenovo - mudellu A6010.

Per a manipolazione di u lugiziale di sistema Lenovo A6010 pò esse applicatu parechji strumenti abbastanza affidabili è dimustrati chì, sottu à regule semplici è una attente attuazione di e raccomandazioni dà quasi sempre un risultatu pozitivu indipende u scopu di l'utente. In sta procedura, u firmware di qualchi dispositivi Android hè assuciatu à certi rischi, cusì prima di intervene in u software di sistema, bisogna capisce è tene à considerà:

Solu l'utente chì esegue l'operazioni di u firmware A6010 è inizià a prucedure associate à a reinstallazione di u dispositivo OS hè responsabile per u risultatu di u prucedimentu in tuttu, inclusu u negativu, dinò e dighjà pudè à a periferica!

Modifiche hardware

U mudellu Lenovo A6010 hè andatu in duie versioni - cù quantità diverse di RAM è memoria interna. A modificazione "regula" di l'A6010 hè 1/8 GB di RAM / ROM, a modificazione di l'A6010 Plus (Pro) hè 2/16 GB. Ùn ci hè micca altre differenze in e specifiche tecniche di i telefoni intelligenti, cusì stessi metudi di firmware sò applicabili per elli, ma i pacchetti di software di sistema diversi daveranu aduprati.

Questu articulu dimostra cume funziunà cù u mudellu A6010 1/8 GB di RAM / ROM, ma in a descrizzione di i metudi N ° 2 è 3 di a stallazione di Android, quì sottu, ci sò link à scaricà u firmware per e rivisioni di telefunu. Quandu si certi self-search è seleziona l'OS per esse installatu, dà una attenzione à a modificazione di u dispositivo perchè questu software hè destinatu!

Fasi preparatoria

Per assicurà una reinstallazione efficiente è efficace di Android in Lenovo A6010, u dispositariu, oltre à u computer utilizzatu cum'è strumentu principali per u firmware, deve esse prufittu. Operazioni preliminari includenu l'installazione di piloti è software impurtanti, backup di informazioni da u telefunu, è altre procedure, micca sempre obbligatorie, ma raccomandate.

Driver è Modi di Connessione

A prima cosa chì ci vole à assicurà dopu à una decisione nantu à a necessità di intervene in u software di u Lenovo A6010 hè di accumpagnà u dispositivo in diversi modi è un PC in modo chì i prugrammi pensati per interagisce cù a memoria di u smartphone possu "vede" u dispositivo. Stu cunnessione ùn hè micca pussibule senza i piloti installati.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

L'installazione di i piloti per u firmware di u mudellu in questione hè più expediente è più faciule da fà cun u installer auto "LenovoUsbDriver". U installatore di componenti hè prisentatu nantu à u CD virtuale chì compare in u computer dopu à a cunnessione di u telefunu in modu "MTP" è pò esse scaricatu da u ligame sottu.

Scaricate i driver per u firmware Lenovo A6010

  1. Fighjate u schedariu LenovoUsbDriver_1.0.16.exechì vi porterà à l'apertura di u vechju installatore di driver.
  2. Facemu clic "Prossimu" in a prima è a seconda finestra di l'installatore.
  3. In a finestra cù a scelta di u modu di stallazione di i componenti, cliccate "Install".
  4. Attendemu una copia di i file in u discu PC.
  5. Spingi "Fatti" in l'ultima finestra di u installatore.

Modi di avvicinamentu

Dopu à a fine di i passi sopra ripresentatu, ghjustu à riavvià u PC. Dopu avè riavvicutu Windows, stallà i piloti per u firmware Lenovo A6010 pò esse consideratu cumplessu, ma si cunsulta bè controllà chì i componenti integrati in u sistema operativu di u desktop. In listessu tempu apprende cume trasferisce u telefunu in parechji stati.

Aprite "Manager di dispositivi" ("DU") è verificate a "visibilità" di u dispositivo, passatu à tali modi:

  • Debugging USB. A modalità in cui permette di diverse manipolazioni cun un smartphone da un computer chì utilizanu l'interfaccia ADB. Per attivà sta opzione nantu à Lenovo A6010, à diffeilu di molti altri telefunini Android, ùn hè micca necessariu manipularu u menu "Impostazioni", cume hè descrittu in u materiale à u ligame sottu, ancu chì l'istruzione sia valida in relazione à u mudellu in questione.

    Vede ancu: Abilitazione "Debugging USB" in dispositivi Android

    Per l'inclusione temporanea Debugs bisognu:

    • Connettu u telefuninu à u PC, trascina u sipariu di notificazioni scansu, tocca "Connected as ... Select a mode" è messu a spuntà in casella di controllo "Debugging USB (ADB)".
    • Dopu, ci sarà una dumanda di attivà a capacità di cuntrullà u telefunu da l'interfaccia ADB, è quandu cerca di accede à a memoria di u dispositivo, cun l'applicazioni speciali, ancu per furnisce l'accessu à un PC specificu. Tapa "OK" in dui finestre.
    • Dopu avè confermatu a dumanda per abilità u modalità in u schermu di u dispositiu, questu questu deve esse determinatu in "DU" da "Interfaccia LenB Composite ADB".
  • Menu di diagnosi. Ciascuna copia di u Lenovo A6010 contiene un modulu di software specializatu chì leste funzioni sò di effettuà una varietà di manipolazioni di servizii, cumpresu u trasferimentu di u dispositivo in a modalità di caricamentu di u software di sistema è l'ambiente di recuperu.
    • Nantu à u dispositiu off, premete u pulsante "Volume +"dopu "Cunsumante".
    • Fighjate i dui pulsanti specificati finu chè u menu di diagnosticu apparisci nant'à u schermu di u dispositivo.
    • Cunnessu u telefonu à u computer - a lista di dispositivi in ​​a sezione "Porti COM è LPT" "Manager di dispositivi" esse rifornite di paragrafo "Diagnostica Lenovo HS-USB".
  • FASTBOOT. Questu statu hè amparatu principalmente quandu sovrascupa individuale o tutte e zone di a memoria di u smartphone, chì ponu esse necessariu, per esempiu, per integrà a riparazione di l'abitudine. Per mette a A6010 in modalità "Fastboot":
    • Bisogna aduprà u menu di diagnosticu descrittu sopra cliccendu nantu à u pulsante "Fastboot".
    • Inoltre, per cambià a modalità specifica, pudete spegne u telefunu, premete a chjave hardware "Volume -" e tenendula - "Cunsumante".

      Dopu una breve attesa, u logò di l'iniziu apparirà nantu à u schermu di u dispositiu è una scritta da i caratteri cinesi sottu - u dispositivo hè cambiatu in "Fastboot".

    • Quandu si cunnesse l'A6010 in u statu specificatu à u PC, hè definitu in "DU" da "Interface Bootloader Android".

  • Modu di scaricazione di emergenza (EDL). Modu "Urgente", u firmware in cui hè u metodo più radicale per reinstallà l'OS di dispositivi basatu annantu à i processori Qualcomm. Condition "EDL" più spesso usatu per lampà è ripristinà A6010 cù l'aiutu di software specializatu chì funziene in ambiente Windows. Per forzà u dispositiu à cambià in "Modu di scaricazione di emergenza" Agemu per unu di dui metodi:
    • Chiama u menu di diagnosticu, connette u dispositiu à u computer, tocca "download". Cusì, l'esempiu di u telefuninu si spegne, è tutti i segni chì u dispositivu funziona scappanu.
    • U secondu mezu: appughjate nantu à l'apparecchiatura nantu à i dui tasti chì regolanu u volume è, tenendu li, cunnessi u cavu cunnessu à u connettore USB di u computer à u dispositivo.
    • In "DU" U telefonu hè in modalità EDL, si vede tra "Ports COM è LPT" in a forma di "Qualcomm HS-USB QDLoader 9008". Per mette u dispositariu fora di u statu descrittu è caricate in Android, tenite u pulsu per un bellu pezzu. "Potenza" per mostra u boot da u schermu A6010.

Toolkit

Per reinstallà Android nant'à u dispositiu in questione, è per effettuà e procedure chì accompagnanu u firmware, avete bisognu di parechji strumenti software. Ancu se ùn pianifichi micca di aduprà nisunu attrezzi listati, vi è raccomandatu di stallà tutte e applicazioni in anticipu o, in ogni casu, scaricate e so distribuzioni à u discu PC per avè tuttu u vostru bisognu "à a portata".

  • Lenovo Smart Assistant - un prugramma privolu disignatu per gestisce dati nantu à i telefoni intelligenti di u fabbricante da un PC. Pudete scaricà u kit di distribuzione di l'attrezzi da stu link o da a pagina di supporto Lenovo.

    Scaricate Lenovo Moto Smart Assistant da u situ ufficiale.

  • Qcom DLoader - Un driver universale Qualcomm-flash universale è facilissimu aduprà, cù chì pudete reinstallà Android in solu 3 cliccus. A versione di utilità adattata à l'usu rispetto à u Lenovo A6010 hè scaricata da u link:

    Scaricate e applicazione Qcom DLoader per Firmware Lenovo A6010

    Qcom DLoader ùn necessita di installazione, è per preparà per l'operazione hè solu bisognu di disimballà l'archiu chì cuntene i componenti di u driver flash, preferibilmente in a radice di u discu di sistema di u computer.

  • Strumenti di Supporti Produttivi di Qualcomm (QPST) - Un pacchetto software creatu da u fabbricante di a piattaforma hardware per u smartphone Qulacomm in questione. L'uttrenu chì sò inclusi in u prugramma ghjè principalmente destinati à i prufessiunali, ma ponu ancu aduprà da l'utenti cumuni per alcune operazioni, ancu a risturazione di u software di sistema A6010 dannatu seriamente (riparazione di mattoni).

    L'ultimu installatore à a tempu di creà a versione materiale di QPST hè contenuta in l'archive, dispunibule in u link:

    Scaricare Qualcomm Tools Support Support Tools (QPST)

  • Utilità di console di BAD è Fastboot. Queste strumenti prupone, nantu à l'altri, a capacità di sovrascrivenu e sizzioni particulari di a memoria di i dispositivi Android, chì saranu necessarii per stallà una riparazione personalizzata cù u metodo chì si propone sottu in l'articolo.

    Vedi ancu: Firmware Android-smartphones via Fastboot

    Pudete truvà un archiu chì cuntene l'insieme minimale di strumenti ADB è Fastboot da u link:

    Scaricate u set minimu di utilità di consolle ADB è Fastboot

    Ùn bisognu micca installà l'utenti in alto, ghjustu spaccà l'archiviu risultatu in a radice di u discu Da: in u computer.

Ruth diritti

L'interfranche serii cù u lugiziale di u sistema di u mudellu Lenovo A6010, per esempiu, l'installazione di una ripruduzione modificata senza usà un PC, ottenendu un backup completo di u sistema per certi metudi è altre manipuli, pò necessà privilegi di Superuser. Quale hè u mudellu chì travaglia sottu u cuntrollu di u lugiziale di u sistema ufficiali, l'utilità KingRoot hè dimostra a so efficacia in a prutezzione di i diritti di root.

Scaricate KingRoot

A pratica di l'infurmazione di u dispositivo è di l'azione inversa (rimuovere i privilegi ricevuti da u dispositivo) ùn hè micca cumplessa è ci vole un pocu di tempu se seguite e istruzioni in l'articuli seguenti:

Ulteriori dettagli:
Ottenerendu i diritti di root in dispositivi Android chì utilizanu KingROOT per PC
Cumu rimuovere KingRoot è i privilegi di Superuser da un dispositivo Android

Backup

U backup regula di l'infurmazioni da a memoria di un smartphone Android hè una pratica chì ti permette di evità parechji prublemi associati à a perdita di informazioni impurtanti, perchè ogni cosa pò passà cù u dispositiu durante u travagliu. Prima di reinstallà u sistema operativo nantu à Lenovo A6010, ci vole à creà una copia di backup di tutte e cose importanti, cume u prucedimentu di u firmware, in a maiò parte, impone a pulizia di a memoria di u dispositivo.

Infurmazioni di l'utenti (contatti, sms, foto, video, musica, applicazioni)

Per salvà l'infurmazioni accumulate da l'utente durante u travagliu di u smartphone considerata in a so memoria interna è u recuperu di dati veloce dopu a reinstallazione di u sistema operativo, pudete vene à u software pussibule di u custruatore di u mudellu - Lenovo Smart Assistantinstallatu in u PC quandu svolge u passu di preparazione, chì significa equipanu u computer cun firmware per u firmware.

  1. Aprite u Smart Assistant da Lenovo.
  2. Cunnessu A6010 cu u computer è u so accende "Debugging USB". U prugramma cumincerà à determinà u dispositivu propositu per a messa pattu. U dispositiu vi manda una richiesta per a risoluzione di u debugging da un PC, - tocca "OK" in sta finestra, chì porta automaticamente à l'installazione è u lance di a versione mobile di Smart Assistant - avete bisognu di aspettà un paru di minuti prima chì questu applicazione vene nantu à u schermu senza fà nunda.
  3. Dopu u assistente di Windows mostra u nomu di mudellu in a so finestra, u bottinu diventerà attivu quì. "Backup / Restore", cliccate nantu à ellu.
  4. Specifichi i tipi di dati da salvà in a copia di salvezza, ponendu i caselli sopra i so icone.
  5. Se vulete specificà una cartula per salvà a copia di backup diversu da u path predefinitu, cliccate nantu à u ligame "Modify"situatu à fronte di u puntu "Salvà u Chjugnu:" è selezziunà u cartulare per a copia di backup futura in a finestra "Sfoglia cartelle", confermemu l'istruzione premendu u pulsante "OK".
  6. Per iniziare u prucessu di copia l'infurmazioni da a memoria di u smartphone à a directory in u discu di u PC, cliccate nantu à u bottinu "Backup".
  7. Attendemu chì a procedura d'archiviazione di dati sia cumpleta. U prughjettu hè espositu in a finestra di l'Assistente da a barra di prugressu. Ùn facemu micca nessuna azzione cù u telefuninu è u computer, salvendu dati!
  8. A fine di u prucedimentu di salvezza hè cunfirmata da u missaghju "Backup cumpleta ...". Pulsante "Finish" In sta finestra, chjamemu Smart Assistant è disconnemu l'A6010 da u computer.

Per ripristinà i dati salvati in a copia di salvezza in u dispositivo:

  1. Cunnessu u dispositivo à Smart Assistant, cliccemu "Backup / Restore" in a finestra principale di l'applicazione è poi andate in tab "Ripristinare".
  2. Verificate u backup necessariu, cliccate nantu à u bottinu "Ripristinare".
  3. Selezziunate i tipi di dati da ripristinà, cliccate torna. "Ripristinare".
  4. Attendu chì l'infurmazioni si ripresentanu nantu à u dispositivo.
  5. Dopu à l'apparenza di l'iscrizzione "Restore complete" in a finestra cù a barra di prugramma, cliccate "Finish". Poi pudete dà vicinu à l'Assistente Intelligente è scuncatà A6010 da u PC - L'iniziu di l'utente nantu à u dispositiu hè risturatu.

Backup di EFS

Oltre à l'infurmazione di l'infurmazioni di l'utenti da u Lenovo A6010, hè assai sfatatu per salvà una discarica di a zona prima di lampà u smartphone in questu. "EFS" memoria di dispositivi. Questa sezione contiene informazioni nantu à l'IMEI di u dispositivo è altri dati chì assicuranu u travagliu di a cumunicazione senza fili.

U metudu più efficace per sfrutterà i dati specificati, salvarli in un schedariu è cunsultare dunque a capacità di ripristinà e rete nantu à u vostru smartphone aduprendu utilità da QPST.

  1. Aprite l'Esploratore di Windows è andate à u seguitu via:C: Archivi prugrammi (x86) Qualcomm QPST bin. Tra i schedari in u cartulare truvamu QPSTConfig.exe è aprite.
  2. Chiama u menu di diagnosticu nantu à u telefuninu è in questu statu cunnessa cun u PC.
  3. Pulsante "Add New Port" in a finestra "Configurazione QPST",

    in a finestra aperta cliccate nantu à l'elemento, chì u nome cuntene (Diagnostica Lenovo HS-USB)Hè selezzione, allora cliccemu "OK".

  4. Assicuratevi chì u dispositivo sia definitu in a finestra "Configurazione QPST" in u listessu modu cum'è in u screenshot:
  5. Aprite u menu "Start Clients"selezzione articulu "Download Software".
  6. In a finestra di l'utile lanciatu "QPST SoftwareDownload" andate à tab "Backup".
  7. Cliccate u pulsante "Sfoglia ..."opposta à u campu "File XQCN".
  8. In a finestra Esploratore chì si apre, andate à u caminu induve u pianu di backup hè previsto di esse salvatu, dà u nomu di u schedariu di backup è cliccate "Salvà".
  9. Tuttu hè pronta à leggere i dati da a memoria di a A6010 - cliccate "Start".
  10. Aspettemu chì a procedura hè finita, guardendu a barra di statu chjappà a finestra "Download di QPST Software".
  11. A fine di a lettura di l'infurmazioni da u telefuninu è salvà lu in un schedariu hè segnalata da una notificazione. "Backup di Memoria Completed" in u campu "Status". Ora pudete scunciate u smartphone da u PC.

Per riparà IMEI in Lenovo A6010 se fate necessaria:

  1. Eficiemu e fasi 1-6 di e istruzioni per creà una copia di backup "EFS"propostu sopra. Dopu, andate in tab "Ripristinare" in a finestra di utilità QPST SoftwareDownload.
  2. Facemu clic "Sfoglia ..." vicinu à u campu "File XQCN".
  3. Specifichi u path di a posizione di backup, selezziunu u schedariu * .xqcn è cliccate "Apertu".
  4. Spingi "Start".
  5. Attendemu a fine di a partizione di recuperu.
  6. Dopu chì a notificazione vene "Memore Ripristina Comleted" riavanu automaticamente u smartphone è cumincie à Android. Scurdà u dispositivo da u PC - A SIM-cards deve avà funziunà normalmente.

In più di quellu sopra, ci sò altri modi per creà una copia di backup di identificatori IMEI è altri parametri. Per esempiu, pudete salvà una copia di backup "EFS" cù l'ambiente di recuperu di TWRP - una descrizione di stu metudu hè inclusa in l'istruzzioni d'installazione per i sistemi operativi non ufficiali proposti in seguitu in l'articolo.

Installazione, aggiornamentu è ripristinà Android in un smartphone Lenovo A6010

Avendu salvatu tutte e cose importanti da u dispositivo in un postu sicuru è avendu preparatu tuttu u vostru bisognu, pudete procedere à reinstallà o ripristinà u sistema operativu. Quandu si decide nantu à l'usu di unu o d'altri metudi di condotta di manipolazioni, si cunsultava di studà e istruzzioni pertinenti da u principiu à a fine, è solu dopu procedi à azzioni chì implichi l'interventu in u software di sistema Lenovo A6010.

Metudu 1: Smart Assistant

U lugiziale proprietariu di Lenovo hè caratterizatu per esse un mezu efficace di l'upgrade di u sistema operativu mobile in i telefoni intelligenti di u fabbricante, è in certi casi permette di ripristinà Android in un crash.

L'aggiornamentu di u Firmware

  1. Lanciate l'applicazione Smart Assistant è cunnessa A6010 à u PC. Sul smartphone, accende "Debugging USB (ADB)".
  2. Quandu l'applicazione scopre u dispositiu connessu, andate in a sezione "Flash"cliccendu nant'à u tab per corrispondente in cima à a finestra.
  3. Smart Assistant determinerà automaticamente a versione di u lugiziale di sistema installatu in u dispositiu, verificate u numeru di fabbricazione cun l'aggiornamentu nantu à i servitori di u fabbricante. In u casu di a pussibilità di l'aggiornamentu di Android, un avvisamentu rispettu sarà dimostratu. Cliccate nantu à l'icona "Download" in a forma di una freccia discendente.
  4. C'è ancu aspettà, mentre u pacchiu necessariu cù i componenti aggiornati di Android sarà scaricatu nantu à un discu personale. Quandu i componenti sò carichi, u pulsante in a finestra Smart Assistant diventa attivu. "Upgrade", cliccate nantu à ellu.
  5. Confirmu a richiesta da accumpagnà a raccolta di dati da u dispositivo, cliccendu "Proced".
  6. Spingi "Proced" в ответ на напоминание системы о необходимости создания бэкапа важной информации данных из смартфона.
  7. Далее начнется процедура обновления ОС, визуализированная в окне приложения с помощью индикатора выполнения. В процессе произойдет автоматическая перезагрузка А6010.
  8. Dopu à a fine di tutte e procedure, u desktop di l'Android appena avventuatu apparirà nant'à u schermu di u telefuninu, cliccate "Finish" in a finestra di l'Assistente è chjude l'applicazione.

Recuperu OS

Se a A6010 hà smessu di carregà normalmente in Android, specialisti da Lenovo raccomandanu di fà una procedura di ripristinamentu di u sistema cù un prugramma ufficiale. Da rimarcà chì u metudu ùn funziona micca sempre, ma vale sempre a pena di pruvà di “rinnuvà” un telefuninu inoperativu in modu programmaticu secondu e istruzioni in seguitu.

  1. Senza collegà A6010 à u PC, aprite l'Assistente Smart e cliccate "Flash".
  2. In a prossima finestra, cliccate "Go Rescue".
  3. In u listinu "drop-down" "Nome di modello" sceglite "Lenovo A6010".
  4. Da a lista "Codice HW" sceglite u valore corrispondente à quellu chì hè indicatu tra parentesi dopu u numeru seriale di l'istanza di a periferica nantu à u adesariu sottu a pila.
  5. Cliccate nantu à l'icona per a freccia. Questu inizia u prucessu di carregà u schedariu di recuperu per a macchina.
  6. Attentu chì a scarica di i componenti necessarii per scrive in a memoria di a periferica - u bottinu diventa attivu "Rescue"spingi.
  7. Facemu clic "Proced" in a finestra

    duie richieste in entrata.

  8. Spingi "OK" in a finestra d'emergenza nantu à a necessità di disconnessu u dispositivo da u PC.
  9. Solu u smartphone disattivatu, prememu entrambi i pulsanti chì controllanu u livellu di u volumu, è puru li tenenu quì, cunnessu u cavu cunnessu à u connettore USB di u PC. Facemu clic "OK" in a finestra "Scaricà File Recuperazione in Telefunu".
  10. Stà osservà l'indicatore di prugressu di recuperu di software di sistema A6010 senza pruvà nisuna azzione.
  11. Una volta finita a procedura di sovrascrittura di memoria, u smartphone riavanu automaticamente è andrà Android, è u pulsante in a finestra Smart Assistant diventa attivu. "Finish" - premete è scollegate u cavu Micro-USB da u dispositivo.
  12. S'ellu hè andatu bè, in cunsultu di u recuperu, u Assistente di Configurazione Iniziale di l'OS di a telefonata mobile cumincerà.

Metudu 2: Qcom Downloader

U metudu chì seguitu, chì permette di reinstallà nant'à u sistema operativo nantu à u telefuninu Lenovo A6010, chì cunsideremu, hè di aduprà l'utile. Qcom Downloader. L'utunile hè assai simpaticu à aduprà è in a maggior parte di l'utilità hè assai efficace, micca solu se avete bisognu di reinstallà / aggiornà l'Android nantu à u dispositivo, ma ancu per ripristinà a funzionalità di u software di sistema, per rende u dispositivo à u statu out-of-box per u software.

Per sovrascrivendu e spazie di memoria, avete bisognu di un pacchettu cù l'immagine di u sistema operativo Android è altri componenti. L'archive chì cuntene tuttu bisognu per stallà l'ultime di i firmware ufficiali esistenti per u mudellu in quantu à e istruzzioni sottu dispunibule da scaricà da unu di i link (dipende da a revisione di l'hardware di u smartphone):

Scaricate u Firmware ufficiale S025 per Lenovo A6010 (1 / 8Gb) smartphone
Scaricate u Firmware ufficiale S045 per Lenovo A6010 Plus (2 / 16Gb)

  1. Preparà una cartella cù e immagini di Android, cioè, spaccate l'archive cù u firmware ufficiali è metti u cartulare risultatu in a radice di u discu Da:.
  2. Andate in u cartulare cun lampeggiante è esecadarlo apru u file QcomDLoader.exe per nome di l'amministratore.
  3. Cliccate nantu à u primu bottinu in cima di a finestra Windows Downloader chì mostra un ingranaggio largu - "Carica".
  4. In a finestra per sceglie una directory cù i file di l'immagine, selezziunate a cartella cun componenti d'Android risultante da l'esecuzione di u passu 1 di sta istruzzione è cliccate "OK".
  5. Cliccate u terzu bottinu nantu à a sinistra in cima à a finestra di utilità - "Start download"chì mette l'utile in u modalità di attesa di cunnessione di u dispositivo.
  6. Aprite nantu à u menu di diagnosticu Lenovo A6010 ("Vol +" è "Potenza") è cunnessu u dispositivo à u PC.
  7. Avendu trovatu un smartphone, Qcom Downloader cambia automaticamente a modalità. "EDL" è inizià u firmware. L'infurmazione nantu à u numeru di a porta COM in cui hè pendente u dispositiu apparisce nant'à a finestra di prugramma, è a barra di prughjettu cumincerà à riempitu. "Progressu". Aspettate u cumplimentu di a prucedura, in alcun casu ne deve esse interromputu da alcuna azzione!
  8. À a fine di tutte e manipolazioni, a barra di prugressu "Progressu" cambia u status "Passatu"è in u campu "Status" apparirà una notificazione "Finish".
  9. Sconnetti u cavu USB da u smartphone è lancia u tenendu premendu e tenendu u pulsante "Potenza" di più di u solitu finu chì u logò di a scarica sia sul display. U primu lanciu di Android dopu a stallazione pò durà per un bellu tempu, noi aspittemu a schermata di benvenuta da esse visualizata, induve pudete sceglie a lingua di l'interfaccia di u sistema installatu.
  10. A reinstallazione di Android hè cunsiderata cumpleta, resta à rializà a configurazione iniziale di l'OS, se hè necessariu, ripresentà i dati è dopu aduprà u telefuninu cum'è intenzione.

Metudu 3: QPST

Utilità incluse in u pacchetto software QPST, sò i mezi più forti è efficaci applicabili à u mudellu in questione. Se u firmware chì utilizza i metudi sopra descritti ùn pò esse svoltu, u software di sistema di u dispositiu hè gravemente danneggiato è / o questu questu ùn mostra micca segni di capacità di riparazione, riprendendu cù l'aiutu di l'utile descrittu sottu. QFIL Hè unu di i pochi di metudi dispunibuli per un utilizatore abituale à "rinasce" un dispositiu.

I pacchetti cù immagini di sistema operativu è altri file di utilità QFIL necessarii sò usati uguale chì in u casu d'usu QcomDLoader, scaricate l'archiu adeguatu per a revisione di l'hardware di u to telefonu usando u ligame da a descrizione di metudu 2 da reinstallà Android sopra in l'articolo.

  1. Mettemu a cartella cù e immagini di Android, ottenute dopu a disemballazione dell'archiu, in a radice di u discu Da:.
  2. Aprite u catalogu "bin"situatu longu u parcorsu:C: Archivi prugrammi (x86) Qualcomm QPST.
  3. Run u utilità QFIL.exe.
  4. Cunnessu u dispositiu, tradutu in a modalità "EDL", in u portu USB di u PC.
  5. U dispositiu deve esse definitu in QFIL - u missaghju apparirà "Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 COMXX" in cima di a finestra di prugramma.
  6. Traduttu u pulsante di radio per selezzione di u modu di operazione di utilità "Selezziunate Tipu di Costruzione" in posizione "Costruzione piatta".
  7. Inserite i campi in a finestra QFIL:
    • "ProgrammerPath" - Facemu clic "Sfoglia", in a finestra di selezione di i componenti specificà u caminu à u file prog_emmc_firehose_8916.mbnsituatu in u cartulare cù e immagini di firmware, selezziunu e cliccate "Apertu".

    • "RawProgram" è "Patch" - cliccate "LoadXML".

      In a finestra chì si apre, selezziunate i schedari à volta: rawprogram0.xml

      è patch0.xmlcliccate "Apertu".

  8. Cunsultemu chì tutti i campi in QFIL sò ucciduti cum'è in a screenshot sottu, è cumincianu à riscrittà a memoria di a periferica cliccendu nantu à u pulsante "Download".
  9. A procedura per u trasferimentu di i schedari in a zona di memoria A6010 pò esse osservata in u campu "Status" - Mostra una infurmazione nantu à l'azione eseguita à ogni puntu di tempu.