U portu USB sul laptop ùn hè micca fattu: cosa si deve fà


Probabilmente, parechji utilizatori, cunnessendu una unità flash USB o un altru dispositariu perifericu, fronteghjanu un prublema quandu u computer ùn li vede. E opinioni nantu à sta materia pò esse differenti, ma sempre chì i dispositivi sò in stà di travagliu, assai probabilmente, si trova in a portu USB. Benintesa, per tali casi si dirige nidi addizionali, ma quessa ùn significa chì u prublema ùn abbia micca bisognu di esse risolto.

Risoluzione di i problemi

Per fà e azzioni descritte in l'articolo, ùn hè necessariu di esse un geniu di l'ordinatore. Certi di elli saranu abbastanza banali, altri necessitanu un pocu sforzu. Ma, in generale, tuttu sarà semplice è chjaru.

Metudu 1: Verificate u statu di e porti

U primu mutivu di u malfunzionamentu di i porti di u computer pò esse bloccante. Ciò accade à spessu, perchè di solitu ùn sò micca forniti stubs. Pudete puru puru cù un oggettu sottu, lungu, cume un toothpick di lignu.

A maiò parte di e periferiche ùn sò micca direttamente cunnesse, ma via un cavu. Chì pò esse un ostaculu per a trasmissione di dati è l'alimentu di l'alimentu. Per verificà stu avete da aduprà un altru, ovviamente u cordulettu di travagliu.

Un'altra opzione - u fallimentu di u portu stessu. Deve esse eliminatu ancu prima di e azzioni descritte quì sottu. Per fà quessa, inserite u dispositiu in a socket-USB è aghjuntu leggermente in diverse direzzioni. S'ellu siede liberamente è si stà troppu facili, allora più probabilmente a causa di l'inoperabilità di u portu hè un dannu fisicu. È solu u so rimpiazzamentu aiuta quì.

Metudu 2: Rinvià u PC

U più simplici, i più popolari è unu di i metodi più efficaci di risoluzione di parechji prublemi cù un computer hè di riavviare u sistema. Durante questa memoria, u processore, i controller è e periferiche sò date un comando di riarma, dopu allora chì i so stati iniziali sò restituiti. L'hardware, cumprenu i porti USB, hè scansiu da u sistema operativu, chì pò fà li travagliu di novu.

Metudu 3: Setup di u BIOS

A volte, u mutivu hè in l'impostazioni di a scheda madre. U so sistema di entrata è uscita (BIOS) hè ancu capaci di abilità è di disattivà porti. In stu casu, devi entrà in u BIOS (Elimà, F2, Esc è altre chiavi), selezziunate a tab "Avanzate" è andate à u puntu "Configurazione USB". Scrizzione "Enabled" significa chì i porti sò attivati.

Per saperne di più: Configurate u BIOS in u computer

Metudu 4: Aggiornu u controller

Se i metudi precedenti ùn anu micca purtatu un risultatu pozitivu, l'upigrafia di a configurazione di portu pò esse a soluzione. Per ciò chì avete bisognu:

  1. Apertu "Manager di dispositivi" (Preme Win + R è scrivite una squadradevmgmt.msc).
  2. Vai à tab "Controller USB" è truvate u dispositivo in nome di a quale sarà a frase "Controller USB host" (Controller Host).
  3. Fate un clic nantu à u cù u cliccate cù u mouse, selezziunate l'elemento "Aggiorna configurazione hardware"è poi testate e so prestazioni.

L'assenza di un tale dispositiu in a lista pò dà un malfunzionamentu. In questu casu, vogliu aghjustà l'aggiornamentu di a configurazione di tutti "Controller USB".

Metudu 5: Rimuete u controller

Un'altra opzione hè di rimuovere "controller di ospite". Ùn ci hè bisognu di tene in considerazione chì i dispositivi (mouse, tastiera, etc.) connessi cù i porti currispi ùn smariscanu di travaglià annantu. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Aprite torna "Manager di dispositivi" e andate in tab "Controller USB".
  2. Fate un clic col bottinu di dirittu di u mouse "Caccià u dispositivo" (Deve esse effettuata per tutte e posti cù u nomu Controller Spettaculu).

In principiu, tuttu sarà ripristinatu dopu aghjurnà a configurazione hardware, chì si pò fà da a tabulazione "Azzione" in "Manager di dispositivi". Ma sarà più efficiente per riavvià u computer è, forse, dopu à reinstallà automaticamente i driver, u prublemu sarà risolto.

Metru 6: Registro di Windows

Quest'ultima opzione impone di fà certi cambiamenti à u registru di sistema. Pudete fà sta attività cumu seguitu:

  1. Aprite Editor Editor (cliccate Win + R e reclutturegedit).
  2. Passeremu per viaHKEY_LOCAL_MACHINE - SYSTEM - CurrentControlSet - Services - USBSTOR
  3. Trova l'archiu "Start", cliccate RMB è selezziunate "Cambia".
  4. Se in a finestra aperta ci hè un valore "4", deve esse rimpiazzatu da "3". Dopu à ciò, ripartemu u computer è verificate u portu, avà aghju da fà.

File "Start" pò esse assente à l'indirizzu specificatu, chì significa chì duverà esse creatu. Per ciò chì avete bisognu:

  1. Esiste in a cartula "USBSTOR"entrà e tab Edit, prememu "Crea"selezzione articulu "Valore DWORD (32 bit)" e chjamate "Start".
  2. Cliccate nantu à u lìculu cù u cliccatu dirittu di u mouse, cliccate "Modifica dati" è stabilisce u valore "3". Rinvià u computer.

Tutti i metudi descritti sopra sò veramente u serviziu. Eranu testati da utenti chì e so porte USB s'arrestavanu quandu funziunavanu.