Cumu liberà a memoria in u iPhone


A differenza di a maiò parte di i dispositivi Android chì supportanu l'installazione di e carte microSD, l'iPhone ùn hà strumentu per fà cresce a memoria. Parechji utilizatori sò avutu in situazione in cui, in un momentu cruciale, un smartphone rapporta una mancanza di spaziu libaru. Oghje serà guardu parechje maniere chì libereranu spaziu.

Avemu chiaru a memoria nantu à l'iPhone

Benintesa, u modu più efficace per sbarrazzà a memoria nantu à l'iPhone hè di sguassà u cuntenutu cumpletamente, cioè. resettà à l'impostazioni di a fabbrica. Tuttavia, quì sottu parlà di e raccomandazioni chì aiutanu à liberà una certa quantità di stoccaggio senza smarrà tuttu u cuntenutu media.

Leggi più: Cumu fà un iPhone piena di riparazione

Suggeriu 1: Fighjate a cache

Parechje applicazioni, cume sò usate, cumincianu à creà è accumpagnà i file di l'utente. In u tempu, a dimensione di l'applicazioni cresce, è, di regula, ùn ci hè bisognu di sta infurmazione cumulata.

Più in u primu situ, nantu à u nostru situ, avemu già cunsideratu modi per sbarrazzà a cache in iPhone - questu hà da riduce significativamente a dimensione di l'applicazioni installate è liberà, qualchì volta, à parechji gigabyte di spazi.

Per di più: cumu scintà a cache in l'iPhone

Tip 2: Storage Optimization

Apple furnisce ancu u so propriu strumentu per liberà automaticamente a memoria di u iPhone. Di regula, e fotografie è i video occupanu a maiò parte di u spaziu nantu à un smartphone. Funzione Optimization di u Stagione agisce in una manera chì quandu un postu scade in u telefonu, rimpiazza automaticamente l'originali di e foto è di video cù e so copie ridotte. L'originali esse saranu salvate in u vostru contu iCloud.

  1. Per attivà sta funzione, aprite i parametri, è selezziunate u nomu di u vostru contu.
  2. Dopu avete bisognu di aprite una sezione. iCloudè poi articulu "Foto".
  3. In a nova finestra, attivate u parametru "Foto ICloud". Sottu chì sceglite a casella Optimization di u Stagione.

Tip 3: Cloud Storage

S'è vo ùn state ancu micca attivamente aduprendu nuvitu di nuvitu, hè ora di cuminciare à fà sta. A maiò parte di i servizii moderni, cum'è Google Drive, Dropbox, Yandex.Disk, anu a funzione di carregà automaticamente e foto è video in u cloud. Dopu, quandu i schedari sò salvati bè in i servitori, l'originali pò esse sparubbiu cumplettamente niscutturatu da u dispositivo. Almeno, questu libererà più di centu megabyte - dipende tuttu quantu a foto è i video sò conservati in u vostru dispositivo.

Tip 4: Ascoltà musica in u mode di streaming

Se a qualità di u vostru cunnessione Internet permette, ùn ci hè bisognu di scaricà è salvà i gigabyte di musica nant'à u dispositivo, chì pò esse trasmesso da Apple Music o da un serviziu di musica in terze parti, per esempio Yandex.Music.

  1. Per esempiu, per attivà Apple Music, aprite le impostazioni di u vostru telefonu è andate à "Musica". Attiva u parametru "Apple Music Show".
  2. Aprite l'applicazione Musica Standard, è poi andate in tab. "Per voi". Appughjà nantu à u pulsante "Selezzi'abbonamentu".
  3. Sceglite a tariffa adatta per voi è abbonate.

Ci vole à avvisà chì, dopu avè abbonatu à a vostra carta di banca, a quantità accunsentita di soldi sarà caricata via mensile. Se ùn pensate micca di aduprà u serviziu Apple Music, assicuratevi di annullà l'abbonamentu.

Leggi ancu: Cumu annullà l'abbonamenti di iTunes

Cintura 5: Sceglite e cunversazioni in iMessage

Sì inviate regolarmente e foto è video cù l'applicazione standard di i Messaghji, pulizia a correspondenza per liberà spaziu nantu à u vostru smartphone.

Per fà quessa, eseguite l'applicazione standard di Messaghji. Truvate a curricula supplementare è scorrè u dittu da destra à sinistra. Selezziunu un bottinu "Elimina". Assicurà a cancellazione.

Per u listessu principiu, pudete sbarazzarsi di a correspondenza in altri messageri immediati di u telefuninu, per esempiu, WhatsApp o Telegram.

Aghju 6: Rimuete e applicazioni standard

Parechji utilizatori d'Apple aghju aspittendu per sta opportunità da anni, è infine Apple hà implementatu. U fattu hè chì l'iPhone abbia un listinu abbastanza spaziale di applicazioni standard, è parechji di quelli mai esitati. In questo casu, hè logicu rimuovere l'utili inutili. Se, dopu eliminà, avete bisognu di una applicazione, pudete sempre scaricà da l'App Store.

  1. Truvà nant'à u desktop un applicazione standard chì prevà di sbarazzà. Tenite l'icona per un bellu pezzu cù u vostru dittu finu chì un pittogrammu cù una croce si vede intornu.
  2. Selezziunu stu cruciu, è dopu cunfirmà a rimozione di l'applicazione.

Suggeriu 7: Scaricà Applicazioni

Un'altra funzione utile per risparmiava spaziu, chì era implementata in IOS 11. Ognunu hà installatu applicazioni chì currenu assai raramente, ma ùn ci hè questione di a so rimozione da u telefuninu. U caricatu permette di, in effetti, rimuovere l'applicazione da l'iPhone, ma salvà i schedari persunalizati è un'icona nantu à u desktop.

In quellu mumentu, quandu avete ancora bisognu di voltà à l'aiutu di l'applicazione, selezziunate solu a so icona, e poi a procedura di riparazione à u dispositiu cumincerà. Cusì, l'applicazione hè lanciata in a so forma originale - cume s'ellu ùn hè micca cancellatu.

  1. Per attivà u scaricamentu automaticu di applicazioni da a memoria di a periferica (l'iPhone analizzerà di manera indipendente u lance di e applicazioni è si supprime quelle inutili), aprite le impostazioni, è selezziunate u nomu di u vostru contu.
  2. In a nova finestra avete bisognu di aprite una sezione. "iTunes Store è App Store".
  3. Attiva u parametru "Scaricate inutilmente".
  4. Se vulete tuccà solu l'applicazioni da scaricà, in a finestra di l'impostazioni principali, selezziunate a sezione "Highlights"è dopu apri "Conservazione di l'iPhone".
  5. Dopu un mumentu, a schermata propone un elencu di e applicazioni installate, è a so dimensione.
  6. Selezziunate l'applicazione supplementare, è poi tocca u pulsante "Scaricate u prugramma". Assicurà l'azione.

Tip 8: Installate l'ultima versione di iOS

Apple face belli sforzi per portà u so sistema operativu à l'ideale. C'è quasi tutti l'aggiornamentu, u dispositiu perde i difetti, diventa più funziunale, è u firmware stessa ripresenta menu spaziu nantu à u dispositivo. Se per un qualchì ragu avete mancatu u prossimu aggiornamentu di u vostru smartphone, vi propemu cunnessu di stallà a.

Leggi più: Cumu aggiornà u vostru iPhone in l'ultima versione

Benintesa, cù e nuove versioni di iOS, tutti i novi attrezzi per optimizà l'archiviazione appariranu. Speremu chì questi consiglii sò stati utili per voi, è vi puderete liberà un pocu spaziu.