Scaricate i driver per HP Laserjet M1005 MFP


Se avete bisognu di buttà a musica da u computer à l'iPhone, allora ùn pudete micca fà senza u prugramma iTunes installatu nantu à u computer. U fattu hè chì solu cù sta cunfusione media i pudete cuntrullà i dispositivi Apple da u vostru computer, ancu cù a copia di musica in u vostru gadget.

Per scaricà musica à l'iPhone via iTunes, avete bisognu di un computer cun iTunes installatu, un cavu USB, è u gadget di Apple.

Cumu scaricà musica à iPhone via iTunes?

1. Lanciate iTunes. Se ùn avete micca musica in u prugrama stessu, allora ci vole prima aghjuntu di aghjunghje musica da u vostru computer in iTunes.

Vede ancu: Cumu aghjunghje musica da u vostru computer à iTunes

2. Connettu u vostru iPhone à u vostru computer è aspettate chì u dispositivo sia ricunnisciutu da u prugramma. Cliccate nantu à l'icona di u vostru dispositivo in a zona superiore di a finestra di iTunes per aprite u menu di gestione di gadget.

3. In u riquadro di sinistra, andate in tab "Musica"è à a destra chè a casella "Sincrunisci musica".

4. Se u dispositariu cuntene prima musica, u sistema vi dumandarà s'ellu si suppone, perchè a sincronizazioni di a musica hè pussibule solu in a biblioteca di iTunes. Assicuratevi cun un avvertimentu cliccendu nantu à u pulsante. "Cancella è Sincrona".

5. Dopu avete dui modi: per sincronizà a musica da a vostra biblioteca di iTunes, o per copià solu una playlist individuale.

Sincrona tutta a musica

Punto puntu vicinu à u puntu "Tutti i Media Library"è poi cliccate nantu à u pulsante "Applicà".

Aspetta chì a procedura di sincronizazione sia cumpleta.

Sincronizza playliste individuali

Prima, qualchi paroli nantu à ciò chì una playlist hè e cume a crea.

A playlist hè una ottima funzione di iTunes chì vi permette di creà selezzioni musicali separati. Pudete creà in iTunes un numero illimitatu di playlist per diverse occasioni: musica in u travagliu di travagliu, di sport, di rock, di danza, di canzoni preferite, di musica per ogni membru di a famiglia (s'ellu ci sò parechji dispositivi di Apple in famiglia), etc.

Per creà una playlist in iTunes, cliccate nantu à u bottinu "Indietro" in l'angulu in alto à destra di iTunes per uscire da u menù di cuntrollu di u vostru iPhone.

In u righjunu superiore di a finestra di iTunes, apri la tabulazione. "Musica", è à a sinistra vai à a sezione desiderata, per esempiu, "Canzoni"per aprite l'intera lista di tracce aghjuntu à iTunes.

Fighjendu a tasca Ctrl, cuminciate a cliccà cù u mouse per selezziunate e tracce chì saranu finalmente incluse in a playlist. Dopu, cliccate nantu à e tracce selezionate cù u dirittu di u mouse è in u menù contestuale visualizatu, andate à "Add to playlist" - "Crea una nova lista".

A playlist creata hè visualizzata in u schermu. Per fà più faciule per navigà in a lista di playlist, sò invitati à definisce nomi individuali.

Per fà quessa, cliccate nantu à u nomu di a playlist una volta cù u bottinu di u mouse, dopu allora vi sarà invitato à inserì un novu nomu. Una volta finitu, fate un clic nantu à a tasca Enter.

Ora pudete andà direttamente à a procedura per copia una playlist in u vostru iPhone. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona di l'iPhone in u riquadro top iTunes.

In u riquadro di sinistra, andate in tab "Musica"marcà a scatula "Sincrunisci musica" è selezziunate a scatula "Liste di play, scelti, album è generi selezionati".

Di seguito hè una lista di elenchi di play, tra i quali avete bisognu di spuntà quelli chì saranu copiati in l'iPhone. Cliccate u pulsante "Applicà"sincronizà a musica cù l'iphone per via iTyuns.

Aspettate finu à a fine di a sincronizazione.

Ùn ci hè nunda, si pò pensà chì copiare musica in l'iPhone sia un prucessu cumplicatu. In fattu, stu metudu ti permette di organizzare megliu a biblioteca di iTunes, è a musica chì andrà nantu à u vostru dispositivo.