Kwai per Android

Leghje di i libri di u cartinu hè divintatu ghjustu incù inquietu, micca pertinente, ma à l'inconveniente. U articulu hè statu rimpiazzatu per e tecnulugii digitali chì ghjunghjenu una varietà di travaglii. Veramente, i formati di e-book ùn sò micca perceptu da un computer senza prugrammi, unu di i quali hè ICE Book Reader.

ICE Book Reader hè u lettore più cumunu di libri elettronichi chì ùn hà micca funzioni supplementari uniche. Hà una libreria, chì hè spartita in utilizatori di PC, induve tutti anu a so propria libreria virtuale.

Cunsiglii di vede: I prugrammi per a lettura di libri elettronichi nantu à un computer

Biblioteca

Una libreria assai semplice è chiara hè u modu più logicu di conservà i libri in u prugramma. Ùn avè micca funzioni cum'è Calibre, ma hà tutte e cose chì avete bisognu di travaglià cun chjama.

Autoscroll

Per mantenere e mani libere, pudete attivà a screnu automatica (1), è u prugramma scorrerà automaticamente in giù. Pudete cambià a velocita di u scorrimentu (2), se ùn avete micca tempu o, cun inversu, aspettate chì tuttu rissime.

L'aggiunta di segnalibri

Se interrompite a lettura è ùn volete micca perde u locu induve avete lasciutu, devi lasciate u segnalibru, selezziunu u testu è premendu u pulsante corrispondente.

Finestra di transizione

Questa finestra hè necessariu per spustà rapidamente l'interu libru. I vostri segnalatori aperti cumunamenti, ma pudete andà à un capitulu specificu (1) o una percentuale (2).

U editing

U prugramma pò cambià u testu di u libru per piacè.

Conservazione

Se cambiate in qualchì in qualchì parte di i dati o u libru in sè, avete bisognu di salvà i cambiamenti. Inoltre, pudete salvà a situazione, cusì pudete cuntinuà à leghje da u listessu locu induve avete finitu.

Ricercà

Per trovà u passaghju desideratu o u locu da u libru, pudete aduprà a ricerca.

Benefiti:

  1. Pese pocu
  2. Ci hè una versione russa

Inconvenienti:

  1. Poche caratteristiche

ICE Book Reader hè unu di i prugrammi più semplici è chjaru per a lettura di libri elettronichi. Ùn ci hè nunda di spezialità, è ghjustu à u litture. Benintesa, ùn pò esse paragunatu nè in l'impostazioni o in a funzionalità ancu cù AlReader, tuttavia, stu pruduttu esegue a so funzione primaria perfettamente.

Scaricate ICE Book Reader prufessiunale di rigalu

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cool lettore QR Code Desktop Reader & Generator Cumu aprite un file PDF in Adobe Reader Programmi per lettura di libri elettronichi nantu à u computer

Share l'articolo in reti sociali:
ICE Book Reader è un pratico lettore di e-book di facile usu chì supporta tutti i formati attuali.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: ICE Graphics
Costu: Free
Dimensioni: 5 MB
Lingua: russo
Versione: 9.6.4