Installazione di a camera in Skype

A creazione di videoconferenza è cunvurazioni video hè una di e funzioni principali di Skype. Ma per chì tuttu accada cum'è pussibule, hè bisognu di configurà in regu a cammera in u prugramma. Amparemu cumu attivà a fotocamera è configurarla per a cumunicazione in Skype.

Opzione 1: configurà a fotocamera in Skype

U prugramma informaticu Skype hà una larga gamma di impostazioni chì permettenu di personalizà a vostra webcam à e vostre esigenze.

A cunnessione di a camera

Per quelli chì anu avè un laptop cun una fotocamera integrata, u travagliu di cunnessione di un dispositivu video ùn vale micca a pena. Quessi utilizatori chì ùn anu micca un PC cù una camera cummerciata anu bisognu à cumprà è cunnessu à u computer. Quandu sceglite una fotocamera, prima di tutto, decide di ciò chì hè per. Dopu tuttu, ùn ci hè nisunu puntu in u paghjone per u funzionale, chì, in realtà, ùn serà adupratu.

Quandu cunnesse a videocamera à un PC, u notu chì a spina si adatta perfettamente à u connettore. È, più impurtante, ùn confundite micca i connettori. Se un discu d'installazione hè inclusu cù a fotocamera, usa lu quandu cunnessi. Tutti i driver necessarii saranu installati da quì, ciò chì garantisce a massima compatibilità di a videocamera cù u computer.

Skype Video Setup

Per configurà a camera in diretta in Skype, aprite a sezione "Strumenti" di sta applicazione è andate à l'elemento "Impostazioni ...".

Dopu, andate à a sottosezione "Video Settings".

Davanti à noi si apre una finestra in cui pudete configurà a fotocamera. Prima di tutti, verificamu se a fotocamera hè selezionata, chì avemu bisognu. Questu hè veramente soprattutticu se un'altra fotocamera hè cunnessa à u computer, o hè stata cunnessa in precedenza, è un altru dispositiu video hè statu adupratu in Skype. Per verificate se a videocamera hè vista da Skype, guardamu quale dispositiu hè indicatu in a parte superiore di a finestra dopu e parolle "Selezzi una webcam". Se un'altra camera hè stata indicata quì, cliccate nantu à u nomu è selezziunate u dispositivu chì hè necessariu.

Per fà e impostazioni dirette di u dispositivo sceltu, cliccate nantu à u pulsante "Impostazioni di webcam".

In a finestra aperta, pudete adattà a lucentezza, u cuntrastu, a tinta, a saturazione, a chiarezza, u gamma, u bilanciu di biancu, à scattà contr'à a luce, u guadagnu è à u culore di l'immagine chì trasmette l'ambiente. A maiò parte di sti aggiustamenti sò fatti trà semplicemente trascinando u cursore à diritta o sinistra. Cusì l'utente possa personalizà a immagine trasmessa da a fotocamera, à u vostru gustu. Hè vera, in certi camerari, u numeru di impostazioni descritte sopra ùn hè micca dispunibile. Dopu à fà tutte e impostazioni, ùn vi scurdate di cliccà nantu à u "OK".

Se per qualunque raghjone, l'impostazioni ùn avete micca cundutu, allora pudete sempre ripigliemu l'originale, cliccendu sulu u bottinu "Default".

Per uttene a regolazione, in a finestra di l'impostazioni video, cliccate nantu à u bottinu Risparmi.

Comu pudete vede, l'impostazione di una webcam per travaglià in Skype ùn hè micca tantu difficiule cumu pare per prima vista. A realtà, tuttu u prucedimentu pò esse spartitu in dui grandi gruppi: cunnessu a fotocamera à un computer, è installà a fotocamera in Skype.

Opzione 2: configurate a fotomuntura in l'applicazione Skype

Ciò ùn hè tandu chì Microsoft hà pruvucatu a prumuzione attiva di l'applicazione Skype, chì hè dispunibule da scaricà nantu à i computer di Windows 8 è 10 di l'utenti. Questa applicazione differisce da a versione usuali di Skype in quantu hè ottimizzata per l'utilizazione nantu à i dispositivi touch. In più, ci hè una interfaccia assai più minimalista è un setu di dilettanti più sottili, inclusi quelli chì permettenu di configurà a fotomiscia.

Accende a camera è verificà a prestazione

  1. Lanciate l'applicazione Skype. Cliccate nantu à l'icona di ingranaggi in u angulu in menu à sinistra per andà à e impostazioni di l'applicazione.
  2. Apparirà una finestra in u schermu, è in cima è u blocu chì avemu bisognu. "Video". Vicinu à u puntu "Video" aprite l'elenco a cumuna è selezziunate a cammara chì vi spararà in u prugramma. In u nostru casu, u laptop hè equipagiu cù una sola webcam, allora hè l'unica dispunibile in a lista.
  3. Per assicurà chì a fotocamera visualisca l'image in a forma curretta in Skype, sposta u cursore vicinu à l'elemento sottu. "Verificate u video" in situazione attiva. Una immagine in miniatura catturata da a vostra webcam apparirà in a stessa finestra.

In realtà, ùn ci sò micca altre opzioni per a configurazione di a fotocamera in l'applicazione Skype, cusì se avete bisognu di una maggiore finezza di l'immagine, date a preferenza à u prugettu di Skype per Windows.