Windows To Go hè una unità USB flash aviabile cù a quale pudete avè parte è esce Windows 10 senza installà u vostru computer. Sfortunatamente, l'utili nant'à e versioni "in casa" di u sistema operativo ùn permettenu micca di creà una tale unità, ma pudete esse fatta aduprendu prugrammi di terze parti.
In stu manualu hè un prucessu step-by-step di creazione di un drive flash aviabile per eseguire Windows 10 da quì in u prugramma libaru Dism ++. Ci hè ancu altri metudi descritti in un articulu separatu Cuntrà Windows 10 da una unità flash senza installazione.
U prucessu di l'implementazione di una immagine di Windows 10 per una unità flash USB
L'utilità gratuita Dism ++ hà parechji usi, trà a quale hè a creazione di una vittura di Windows To Go schernendu una immagine di Windows 10 in formato ISO, ESD o WIM in una unità flash. Nant'à e l'altre funzioni di u prugramma, pudete leggere in l'inserimentu generale Tuning and Optimizing Windows in Dism ++.
Per creà una unità flash USB per eseguire Windows 10, avete bisognu di una maghjina, un lettore fluttu di dimensioni abbastanza (almeno 8 GB, ma megliu da 16) è assai auspicabile - veloce, USB 3.0. Fighjate dinò chì l'aviazione da u discu creatu ùn funziona solu in a maniera UEFI.
I passaggi per catturà una immagine in una unità sò cumprate:
- In Dism ++, aprite l'elemento "Avanzate" - "Ripristinare".
- In a prossima finestra, in u campu superiore, specificate u caminu à l'immagine di Windows 10, se ci sò parechje revisioni in una immagine (Casa, Prufessiunale, ecc.), Selezziunale unu in a sezione "Sistema". In u secondu campu, inserite u vostru drive flash (sarà formattatu).
- Verificate Windows ToGo, Ext. Loading, Format. Se volete chì Windows 10 occupi menu spaziu nantu à u drive, verificate l'opzione "Compact" (in teoria, quandu si lavora cun USB, questu pò ancu abbia un effetti positivi nantu à a velocità).
- Fate un clic nantu à OK, cunfirmate a registrazione di l'infurmazioni di l'inizializazione nantu à u drive USB selezionatu.
- Aspetta finu chì a distribuzione di l'image hè cumpleta, chì puderà piglià un tantu tempu. Una volta finitu, riceverete un missaghju dichjarendu chì a restaurazione di a maghjina hè stata riesce.
Fatto, ora hè basta per scaricà u computer da sta unità flash, ponendu u scarpamentu da lu in u BIOS o usando u Menu Boot. Quandu avete principiatu, avete ancu bisognu di aspettà, è poi passà per i passi iniziali di a configurazione di Windows 10 cum'è una installazione normale.
Scaricate u prugramma Dism ++ pudete da u situ ufficiale di u sviluppatore //www.chuyu.me/en/index.html
Ulteriori informazioni
Parechje sfumature addizionali chì ponenu esse utili dopo a creazione di un drive di Windows To Go in Dism ++
- In u prucessu, duie parti sò create nantu à l'unità flash. Versioni anziane di Windows ùn sà micca cume pienu travagliu cù tali unità. Sì avete bisognu di riportà u statu originali di u drive flash, aduprate l'infurmazioni Cumu cancellà e partizioni in u drive di Flash.
- In alcuni computer è urdinatori, u bootloader di Windows 10 di l'unità flash USB pò "sè" cumparisce in UEFI in u primu postu in l'impostazioni di u dispositivo di boot, chì purtarà à u fattu chì, dopu avè rimessu, u computer smeterebbe di bootà da u so discu locale. A soluzione hè sèmplice: andate in BIOS (UEFI) è restituite l'ordine di l'iniziu in u so statu uriginale (mette in primu u dirittore u Boot Manager / Prima rigalu).