Quasi qualunque utente familiarità cù l'Ufficiale Task di Windows sà chì pudete rimuovere l'attività explorer.exe, è qualsiasi prucedimentu in questu. Tuttavia, in Windows 7, 8, è ora in Windows 10, ci hè un altru modu "secretu" per fà quì.
S'ellu ci vole, perchè Windows Explorer deve esse ripartitu: per esempiu, questu puderebbe esse utrativu se avete installatu un prugramma chì deve esse integratu in Explorer o per qualchì motivu scuru, u prucedimentu explorer.exe hà messu à pendè è u desktop è Le Windows si comportanu stranamente (è questu prucessu, in realtà, hè responsabile di tuttu ciò chì vedite nantu à u desktop: barra di task, menu di inizio, icone).
Un modu faciule per chiudere explorer.exe è poi riavanu
Cominciamo cù Windows 7: se premete i tasti Ctrl + Shift nantu à a tastiera è cliccate à dirizzione giusta in u spaziu libaru di u menu Start, vedi u menù contestuale Exit Explorer, chì chjude da explorer.exe.
In Windows 8 è Windows 10 per u listessu scopu, tenite premuti i tasti Ctrl è Shift, dopu cliccate cù un cliccucciu in una zona vuota di a barra di task, vedi un vociu simili di menu "Exit Explorer".
Per riavvorrà explorer.exe (a propositu, si pò riavvia automaticamente), premete i tasti Ctrl + Shift + Esc, u manager di e attività deve aprire.
In u menu principale di u Gestore di e attività, selezziunu "File" - "Nuova attività" (o "Esegui una nova attività" in versioni recenti di Windows) è inserisci explorer.exe, poi clicca "OK". U desktop, l'esploratore di Windows è tutti i so elementi sò carichi di novu.