Aprite i file EPS in linea

Praticamenti per ogni organisazione di u cummerciu, un elementu impurtante di l'attività hè a compilazione di u listinu di prezzi di i beni o servizi offerti. Pò esse creata aduprendu diverse soluzioni software. Ma, cum'è micca sorprendente per alcune persone, questu pudere sembra esse una di i modi più facili è pratichi per creà un listinu di prezzi usando un foglio di calculu Microsoft Excel normale. Vedemu chì pudete effettuà a procedura specifica in stu prugramma.

U prucessu di sviluppà un listinu di prezzi

U listinu di prezzi hè una tavula in a quale hè identificatu u nome di i prudutti furnutu da a cumpagnia, a so breve descrizione (in certi casi), è necessariu u costu. I campioni più avanzati cuntenenu dinò nant'à e l'image di e merci. Prima, tradiziunalmente, usamu spessu un altru nome - u listinu di prezzi. Cume chì Microsoft Excel hè u processore più putente di fogli di calculu, a creazione di tali tabulazioni ùn deve micca dà nisuna prublema. Inoltre, cù u so aiutu pudete organizà u listinu di prezzi à un livello assai elevatu in u tempu più breve pussibile.

Metudu 1: Lista di Prezzi semplice

Prima di tutti, cunsideremu un esempiu di elaborà u listinu di prezzi più simplici senza images è dati supplementari. Sarà solu due colonne: u nomu di u pruduttu è u so valore.

  1. Dà u nome di u listinu di prezzi futuri. U nomu deve cuntene in per se di per se u nome di l'urganizazione o di l'offlet per a gamma di prudutti di i quali hè compilatu.

    U nomu deve spiccà è cullà l'ochju. L'inscrizione pò esse fatta in forma di un ritrattu o di una iscrizzione luminosa. Chì avemu u prezzu più simplici, noi scelemu a seconda opzione. Per principiu, in a cella più a sinistra di a seconda riga di u foglio di Excel, scrivemu u nomu di u documentu chì lavemu. Facemu quessa in maiuscriti, cioè in lettere maiusculi.

    Comu pudete vede, mentre u nomu hè "crudu" è micca centratu, postu chì in u centru, in realtà, ùn ci hè nunda di relazione cù ciò chì. U "corpu" di u listinu di prezzi ùn hè ancu prontu. Dunque, à a fine di u nomu torneremo cusì tardu.

  2. Dopu u nomu, saltemu un'altra linea è in a linea successiva di u fogliu indica i nomi di e colonne di listinu di prezzi. Chjamemu a prima colonna "Nome di u pruduttu", è u secondu - "Cuntu, strofinu".. S'ellu hè necessariu, espansu i limiti di e cellule, se i nomi di colonne vanu al di là.
  3. In a tappa successiva, inveci u listinu di prezzi cù l'infurmazioni stessu. Hè cusì, in e colonne currette, si registrau i nomi di e cose chì l'urganu vende è u so costu.
  4. Inoltre, se i nomi di a merce si vanu al di là di i limiti di e cellule, li espandimimu, è sì i nomi sò troppu longi, allora formattemu a cella cù a capacità di trasferisce per e parole. Per fà quessa, selezziunate l'elemento di fogliu o gruppu di elementi in cui dighjunerà u trasferimentu per e parole. Fate un clic col bottinu di dirittu di u mouse, chjamendu dinò u menù contestuale. Sceglite una posizione in esse "Formatà e cellule ...".
  5. A finestra di formattazione si principia. Andate in essa in tab "Alignment". Poi sceglite a casella "Mostra" vicinu à u parametru "Carry by words". Pressu u pulsante "OK" in fondo à a finestra.
  6. Comu pudete vede, postu quessi chì i nomi di i prudutti in u listinu di prezzi futuri sò trasferiti da e parole, sì ùn sò micca messe in u spaziu assignatu per questu elementu di u schede.
  7. Ora, per chì u cumpratore naviga megliu per e righe, pudete tracciare cunfini per a nostra tavula. Per fà quessa, selezziunate l'intera gamma di u tavulu è andate in tab "Casa". In u blocu di l'utili nantu à a nastro "Font" Ci hè un bottinu rispunsevuli di disegnà bordi. Facemu clic nantu à l'icona in forma di triangulu à diritta. Un listinu di tutte e fronti di opzioni possibili. Sceglite un articulu "Tutti i Borderi".
  8. Comu pudete vede, dopu à ciò, u listinu di prezzi hà ricevutu i limiti è hè più faciule da navigà nantu à sta.
  9. Ora ci vole à aghjunghje u culore è u fontu di u documentu. Ùn ci hè nisuna restrizioni strette in sta procedura, ma ci sò reguli separati micca scritti. Per esempiu, i culori di u font è di u casu di u fondu devianu esse cuntrastati cun altre quant'è quant'omu possibile per chì e lettere ùn si fondiscenu micca cù u sfondo. Ùn hè micca consigliabile aduprà culore simili in u design di u background è di u testu è hè inaccettavuli aduprà e stesse culore. In questu sicondu casu, e lettere si cunghjuneranu in tuttu cù u background è diventanu illeggibili. Hè cunsigliatu dinò di ùn aduprà micca i culori aggressivi chì tagliavanu l'ochji.

    Dunque, tene premutu u bottinu sinu di u mouse è selezziunate l'intera gamma di a tavula. In questu casu, pudete catturà una riga vuota sottu à a tavula è sopra quella. Dopu, andate in tab "Casa". In u blocu di l'utili "Font" Ci hè una icona nantu à u nastro "Fà". Facemu clic nantu à u triangulu chì si trova à a destra di a. A lista di i culori dispunibili si apre. Sceglite u culore chì cunsideremu più adattu per u listinu di prezzi.

  10. Comu pudete vede, u culore hè selezionatu. Ora, se vulete, pudete cambià u font. Per fà ciò, si seleziona di novu a portata di a tavula, ma sta volta senza un nome. In a listessa tabulazione "Casa" in un gruppu di strumentu "Font" ci hè un bottinu "Colour Text". Cliccate nantu à u triangulu à diritta. Com'è l'ultima volta, una lista si aprite cù una scelta di culori, solu quessa per u font. Sceglite un culore secondu e e vostre preferenze è e regule ininterpretate chì sò state discusse in precedenza.
  11. Ancu una volta, selezziunate tuttu u cuntenutu di a tavula. In a tabulazione "Casa" in u blocu di l'utili "Alignment" cliccate nantu à u bottinu "Align Center".
  12. Avà bisognu di fà i nomi di e colonne. Selezziunate i elementi di u zuccaru chì li cuntenenu. In a tabulazione "Casa" in blocu "Font" cliccate nant'à u nastro nantu à l'icona "Bold" in forma di una lettera "F". Pudete ancu digità hotkeys invece. Ctrl + B.
  13. Avà avemu da tornà à u nome di u listinu di prezzi. Prima di tuttu, faremu u postu in u centru. Selezziunate tutti i elementi di u zuccaru chì sò in a stessa linea cum'è u titulu finu à a fine di u tavulu. Cliccate nantu à a selezzione cun un cliccavu destro di u mouse. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Formatà e cellule ...".
  14. Una finestra di u furmatu di cellule chì già ne hè famosa si aprite. Move to tab "Alignment". In a scatula di l'impostazioni "Alignment" campu chjucu "Horizontally". Selezzi un item in a lista "Selezzione di u centru". Dopu, per salvà e configurazione, cliccate nantu à u bottinu "OK" in fondo à a finestra.
  15. Comu pudete vede, avà u nome di u listinu di prezzi hè situatu in u centru di u tavulu. Ma avemu ancora bisognu di travaglià annantu. Hè d'altà aumentà a dimensione di u font è cambia u culore. Selezziunu e celle in cui u nome hè messu. In a tabulazione "Casa" in blocu "Font" cliccate nantu à u triangulu à a destra di l'icona "Font size". Da a lista, selezziunate a dimensione di u tippu desiderata. Deve esse più grande ch'è in altri elementi di u zuccaru.
  16. Dopu, pudete ancu fà chì u culore di a fonte di u nomu differisca da u culore di a fonte di l'altri elementi. Facemu stu listessu modu chì avemu cambiatu stu parametru per u cuntenutu di a tavula, cioè à aduprà l'utellu "Font Color" nant'à u tape.

Per ciò chì si pò suppurtà chì u listinu di prezzi più simplici hè prontu per stampà nantu à a stampatrice. Ma, malgradu u fattu chì u documentu hè abbastanza semplici, ùn si pò micca dire chì si vede scantu o assurdo. Per quessa, u so design ùn alluntarà micca i clienti o i clienti. Ma, naturalmente, se vulete, l'apparenza pò esse migliorata quasi in u infinitu.

Lezioni nantu à u tema:
Formatting Excel Tables
Cumu stampà una pagina in Excel

Metudu 2: creà un listinu di prezzi cù foto costanti

In un listinu di prezzi più cumplettu accanto à i nomi di a merce si trovanu imagini chì i rappresentanu. Questo permette à u cumpratore di avè una più bona idea di u pruduttu. Vedemu cumu si pò esse realizatu.

  1. Prima di tuttu, avemu avutu digià preparatu e fotografie di i prudutti salvati nantu à u discu duru di u computer o in un mezu amovibile cunnessu à u PC. Hè desiderabile chì si trovanu tuttu in un unicu locu, è micca sparguti in vari cartulari. In questu ultimu casu, u compitu diventa più complicatu, è u tempu di risolve u situ hè aumentatu significativamente. Dunque, si consiglia di fà l'ordine.
  2. Inoltre, à cuntrariu à u tavulinu precedente, u listinu di prezzi pò esse un pocu più cumplicatu. Se in u metudu di nanzu u nome di tipu di pruduttu è mudellu era situatu in una cella, allora ghjustu spartemu in duie colonne separate.
  3. Dopu, avemu bisognu di sceglie in chì colonna saranu ritratti di merci. Per questo, pudete aghjunghje una colonna à a sinistra di u tavulu, ma hè più razionale chì a colonna cù l'image si trova trà e colonne cù u nome di u mudellu è u valore di a merda. Per aghjunghje una nova colonna nantu à u pannellu di coordinate orizzontale, fate un clic sinistro nantu à u settore in cui si trova l'indirizzu di colonna "Costu". Dopu à quessa, tutta a colonna deve esse selezionata. Allora andate in tab "Casa" è cliccate nantu à u pulsante Incollachì hè situatu in u blocu di l'utile "Cells" nant'à u tape.
  4. Comu pudete vede, dopu à quì à a manca di a colonna "Costu" una nova colonna vuota sarà aghjunta. Li detti u nome, per esempiu "Immagine Di Prodotto".
  5. Dopu à ciò andate in tab "Inserisci". Cliccate nantu à l'icona "Disegnà"chì hè nantu à a cinta in u blocu di strumentu "Illustrazioni".
  6. A finestra d'inserzione di a foto si apre. Andà à u cartulare induve ci sò e fotografie preselezionate. Selezziunate a maghjina chì risponde à u primu nome di l'elemento. Cliccate nantu à u bottinu Incolla in fondo à a finestra.
  7. Dopu, a foto hè inserita nant'à u strulu in a so dimensione. Naturalmente, avemu bisognu di ridurli per adatta à una cella di dimensioni accettabile. Per fà quessa, alternativamente si stà nantu à diversi bordi di a maghjina. U cursore hè convertitu in una freccia bidirezionale. Fighjate a tasca scuru di u mouse è trascite u cursore finu à u centru di a foto. Facemu una procedura simile cù ogni arghjiale, finu chì u tragittu assuma dimensioni accettabili.
  8. Avemu necessità di edità a dimensione di a cella, perchè attualmente l'altezza di a cella hè troppu chjussina per adattà l'imagine correttamente. A larghezza, in generale, ci riunisce. Facemu i elementi di u strettu in quadru affinchè a so altezza sia uguale à a larghezza. Per questo hè necessariu sapè u valore di a larghezza.

    Per fà quessa, pone u cursore à u lighjere destro di a colonna. "Immagine Di Prodotto" in a barra orizzontale di coordinate. Dopu à quì, tene premutu u bottinu sinu di u mouse. Comu pudete vede, i parametri di larghezza sò visualizzati. Prima, a larghezza hè indicata in certe unità arbitrarie. Ùn simpatemu micca à stu valore, postu chì questu unità per larghezza è altezza ùn coincide micca. Avemu cercemu e ricordu u numeru di pixel, chì hè indicatu in parentesi. Stu valore hè universale, sia per larghezza è per altezza.

  9. Avà avete a messa in e dimensioni di l'altezza di e cellule cume era specificatu in larghezza. Per fà quessa, selezziunu u cursore nantu à u pannellu di coordenate verticali cù u bottinu sinu di u mouse, quelle righe di a tavula da espandà.
  10. Dopu à chì, nantu à u listinu di coordinate verticale, ci ponemu nantu à u cunferente inferiore di una qualsiasi di e linee selezionate. In stu casu, u cursore deve esse trasformatu in a stessa freccia bidirezionali, chì avemu vistu in u pannellu orizzontale di coordinate. Fighjate a tasca scuru di u mouse è trascinate a freccia giù. Tirà finu à l'altezza ghjunghje à a dimensione di pixel chì hè larga. Dopu avè ghjungutu quellu valore, rilassi subitu u bottinu di u mouse.
  11. Comu pudete vede, dopu à questu, a altezza di tutte e linee selezionarie hà fattu aumentà, ancu s'ellu era trascinatu a cunfusione di unu solu. Avà tutte e cellule in a colonna "Immagine Di Prodotto" hannu una forma quadrata.
  12. Dopu, avemu bisognu di fà una foto, chì avemu inseritu prima nant'à a pagina, in u primu elementu di colonna "Immagine Di Prodotto". Per fà quessa, passu u cursore nantu ad ellu è tene u bottinu sinu di u mouse. Poi trascina a foto in a cellula destinazione è metti l'image nantu ad elli. Ié, questu ùn hè micca un errore. Una foto in Excel pò esse installata sopra un elencu di fogliu, è ùn calce nant'à.
  13. Hè prubabile chì ghjunghjini immediatamente chì a dimensione di a maghjina hà da coincidere cù a dimensione di a cella. Puru sì sì una foto riesce o superà i so limiti è ùn puderete micca raggiuneli. Modemu a dimensione di a foto trascinendu i so bordi, cum'è ancu fattu sopra.

    In listessu tempu, a foto devia esse un pocu chjesa chè a taglia di a cella, chì hè, ci dev'essere un micca divinciu trà i bordi di l'elemento di fogliu è l'immagine.

  14. Dopu à ciò, in u listessu modu, inseremu in l'elementi cumestivi di a colonna altre immagini preparate di merci.

A sta creazione di u listinu di prezzi cu l'imagine di merce hè cunsideratu finitu. Ora u listinu di prezzi pò esse stampatu o furnitu à i clienti in forma elettronica, dipende da u tippu di distribuzione sceltu.

Lezione: Cumu inserisce una foto in una cella in Excel

Metudu 3: creà un listinu di prezzi cù e immagini emergenti

Ma, cum'è si pò vede, l'immagini nantu à u schede occupanu una parte significativa di u spaziu, aumentendu a dimensione di u listinu di prezzi in altezza parechje volte. In più, per visualizà e immagini ci vole à aghjunghje una colonna in più. Se ùn pensatete micca di stampà u listinu di prezzi, ma li usa per uttene è à i clienti solu in modu elettronicu, allora pudete uccidiri dui aviari cù una petra: restituite a taglia di a tavula à quelli chì eranu in Metudu 1, ma lascianu l'occasione di vede e foto di merce. Si pò ghjunghje se ponemu e imà micca in una colonna separata, ma in e note di e cellule contenenti u nome di u mudellu.

  1. Sceglite a prima cella in a colonna. "Modelu" cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse. U menu contestuale hè lanciatu. In questu si seleziona a posizione "Inserisci nota".
  2. Dopu à quessa, si apre a finestra di note. Passate u cursore nantu à u so bordu è cliccate à dirizzione. Quandu vene, u cursore deve esse convertitu in una icona in forma di frecce puntate in quattru direzzioni. Hè assai impurtante à fà una punta esattamente à u cunfusu, è ùn fà micca quì sottu à a finestra di note, cum'è in questu ultimu casu a finestra di formattazione si aprirà ùn hè micca u modu chì ci vole in stu casu. Dunque, dopu cliccatu hè fattu, u menù contestuale hè lanciatu. In questu si seleziona a posizione "Format di nota ...".
  3. A finestra di u furmatu di apri si apre. Move to tab "Culori è righe". In a scatula di l'impostazioni "Fà" cliccate nantu à u campu "Colore". A lista si stalla cù una lista di i culori di pieni cume icone. Ma ùn ne interessanu micca. À u fondu di a lista hè u parametru "Metudi di riempimentu ...". Fate un clicu annantu à ella.
  4. Un'altra finestra hè lanciata, chjamata "Metudi di pieno". Move to tab "Disegnà". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Disegnà ..."situatu nantu à u pianu di a finestra.
  5. Hà esattamente a stessa finestra di selezzione di a maghjina, chì hà adupratu dighjà aduprendu u metanu di creazione di un listinu di prezzi. In realtà, l'azzioni in esse anu da fà cum'è bè: andate in u repertoriu di a situazione di l'immagine, selezziunate a maghjina desiderata (in stu casu risponde à u nomu di u primu modellu di a lista), cliccate nantu à u bottinu Incolla.
  6. Dopu à quessa, a foto selezionata hè visualizzata in a finestra di modu di riempimento. Cliccate nantu à u bottinu "OK"sistematu in u so fondu.
  7. Dopu avè fattu sta azzione, tornemu torna à u furmatu di e note. Eccu, puru sì, cliccate nantu à u bottinu. "OK" affinchì i parametri sò applicati.
  8. Ora quandu avà trascinatu sopra a prima cella in a colonna "Modelu" Una immagine di u mudellu apparecchiatura currispondente sarà visualizzata in una nota.
  9. Dopu, avemu da ripitemu tutti i passi sopra ripusuti di stu metanu di creà un listinu di prezzi per l'altri mudelli. Purtroppu, l'accelerazione di a procedura ùn funziona micca, chì avete bisognu di inserisce una foto specifica in a nota di una cella specifica. Dunque, se u listinu di prezzi cunsiste in una grande lista di merci, allora prontitevi à passà una quantità significativa di tempu riempendu di immagini. Ma à a fine vi riceverà un elencu di listessu prugramma elettronica, chì sarà à tempu a più compatta è informativa.

Lezione: U travagliu cù note in Excel

Naturalmente, avemu datu esempi di luntanu da tutte e opzioni possibili per a creazione di listini di prezzi. U limitatore in stu casu pò esse solu l'imaginazione umana. Ma da quelle esempi chì sò stati menzionati in sta lezione, hè chiaru chì u listinu di prezzi o, cume hè statu chjamatu, u listinu di prezzi pò esse u più sèmplice e minimalista pussibule, è piuttostu cumplettu, cù u supportu di immagini pop-up quandu vosu spostatu nantu à elli cursore mouse. Quale manera di sceglie a strada dipende da molte cose, ma soprattuttu nantu à chì sò i vostri cumpratori potenziali è cumu si vai à furnì stu listinu di prezzi: in carta o in un fogliu di calculu.