Dopu avè firmatu un contrattu cù un fornitore di Internet è installà i cavi, spessu ci vole à capisce in modo indipendente cume cunnessu à a rete da Windows. Per un utilizatore senza esperienza, questu sembra esse qualcosa di cumplicatu. In fatti, ùn ci vole micca cunniscenza particulare. Qui di sà avemu parlà in dettaglio nantu à cume cunnessu un computer chì esegue Windows XP per Internet.
Configurazione di l'Internet in Windows XP
Se sì in a situazione descritta sopra, allora più probabilmente i parametri di cunnessione ùn sò micca configurati in u sistema operativu. Parechji fornitori forniscenu i so servitori DNS, indirizzi IP è tunnel VPN, di cui i dati (indirizzu, username e password) veneunu specificati in l'impostazioni. In più, micca sempre e cunnessioni sò create automaticamente, à volte sò necessarie per esse create manualmente.
Passu 1: Novu Mago di Connessione
- Aprite "Pannello di cuntrollu" è cambiate a vista à classicu.
- Dopu, andate à a sezione "Connessioni di Rete".
- Cliccate nantu à l'elemento di menu "File" e sceglite "New Connection".
- In a finestra di avvio di New Assistency Wizard cliccate "Prossimu".
- Quì lasciamule l'elemento sceltu "Cunnessu à l'internet".
- Sceglite a cunnessione manuale Questu metudu ti permette di inserisce dati forniti da u fornitore, cum'è username è password.
- Poi dinò fà una scelta in favore di a cunnessione chì dumanda i dati di sicurezza.
- Inserite u nome di u fornitore. Eccu pudete scrive qualcosa, ùn ci sarà nè errore. Sì avete più cunnessioni, hè megliu inserisce qualcosa di significatu.
- Dopu, scrivite i dati da u fornitore di servizii.
- Crea una draghera per cunnessu à u desktop per facilità u usu è cliccate "Fatti".
Passu 2: Configurazione di DNS
Per difettu, l'OS hè configuratu per ottene automaticamente indirizzi IP è DNS. Se u fornitore di Internet accede à u World Wide Web à traversu i so servitori, allora hè necessariu registrà i so dati in l'impostazioni di rete. Quest'informazioni (indirizzi) si trovanu in u cuntrattu o scopre di chjamà u serviziu di supportu.
- Dopu avemu finitu di creà una nova cunnessione cù a chiave "Fatti"A finestra si aprirà dumandendu un username è una password. Mentre ùn pudemu micca cunnessu, perchè e impostazioni di rete ùn sò micca configurate. Pulsante "Pruprietà".
- Dopu avemu bisognu di e tab "Rete". In sta tabulazione, selezziunate "Protocollo TCP / IP" è andà à e so proprietà.
- In l'impostazioni di u protocollo, specificemu i dati ricevuti da u fornitore: IP è DNS.
- In tutte e Windows, cliccate "OK", inserite a password di cunnessione è cunnessa à Internet.
- Se ùn vulete micca entrà i dati à ogni volta chì si cunsulta, pudete fà un'altra impostazione. In a tabuletta di a finestra di pruprietà "Opzioni" pò sbucate a casella "Richiedi un nome, una password, un certificatu, etc.", hè solu necessariu per ricordà chì questa azione riduce significativamente a sicurezza di u vostru computer. Un aggressore chì hè entratu in u sistema puderà accede gratuitamente à a rete da u vostru IP, chì pò fà aviri problemi.
A creazione di un tunnel VPN
VPN hè una rete privata virtuale chì travaglia una rete nantu à a basa di rete. I dati in a VPN sò trasmessi via un tunnel criptografatu. Come annunziatu sopra, certi fornitori danno accesso à Internet da i so servitori VPN. A creazione di una tale cunnessione hè leggermente diversa da a solita.
- In u ghiacciu, invece di cunnessione à Internet, selezziunate a cunnessione di rete nantu à u desktop.
- Dopu, cambia à u parametru "Cunnessione à una rete privata virtuale".
- Allora inserisci u nome di a nova connessione.
- Chì no cunnessu direttamente à u servitore di u fornitore, ùn hè micca necessariu chjamà u numeru. Selezziunu u parametru mostratu in figura.
- In a prossima finestra, inserite i dati ricevuti da u fornitore. Questu pò esse un indirizzu IP o un nome di situ cum'è "site.com".
- Come in u casu di cunnessione à l'internet, metti una casella di spuntà per creà un draghjolu, è cliccate "Fatti".
- Prescrivemu un username è una password, chì darà ancu à u fornitore. Pudete personalizà a conservazione di dati è disattivà a so query.
- L'impostazione finale hè di disattivà a crittografia obbligatoria. Andate in a prupietà.
- Tab "Sicurezza" rimuovere u daw di u persunu.
Più spessu, ùn avete micca bisognu à configurà nunda, ma à volte ancu bisognu à registà l'indirizzu di u servore DNS per sta cunnessione. Cumu fà sta, anu dettu prima.
Conclusione
Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di supernatural in istallazione di una cunnessione Internet à Windows XP. Eccu u principale fattu hè di seguità e istruzioni esattamente è di ùn esse sbagliatu quandu si inserisce i dati ricevuti da u fornitore. Benintesa, primu bisognu à capisce cumu si faci a cunnessione. S'ellu hè accesso diretto, allora l'indirizzi IP è DNS sò necessarii, è se hè una rete privata virtuale, allora l'indirizzu di l'ospite (server VPN) è, naturalmente, in i dui casi, u nomi d'usu è a parola.