Video di u schermu verde: chì da fà

Se vede una schermata verde mentre guardate un video in ligna, invece di ciò chì deve esse quì, quì sottu, ci hè una semplice insignamenta nantu à cosa faci e cumu si risolve u prublema. Probabilmente avete riscontratu a situazione quandu ghjucà video online da un lettore Flash (per esempiu, questu hè adupratu in un cuntattu, pò esse adupratu nantu à YouTube, dipende da e regolazioni).

In tuttu, duie vie per correggere a situazione seranu cunsiderate: u primu hè adatta à Google Chrome, Opera, i utilizatori Mozilla Firefox, è u secondu hè per quelli chì vedenu una schermata verde invece di video in Internet Explorer.

Fixemu a schermata verde quandu vedi video online

Dunque, u primu modu per risolve un prublema chì funziene per quasi tutti i navigatori hè di spegni l'accelerazione hardware per u lettore Flash.

Cumu fà:

  1. Fate un clic destro in un video, invece di un display verde.
  2. Selezziunà l'elementu di menu "Impostazioni" (Impostazioni)
  3. Deselezionate "Abilita accelerazione hardware"

Dopu avè fattu i cambiamenti è fermà a finestra di configurazione, ricarica a pagina in u navigatore. Se questu ùn hà micca aiutatu à rimuovere u prublema, hè possibile chì i metudi da quì funzionanu: cumu disattivà l'accelerazione hardware in Google Chrome è in u Browser Yandex.

Nota: ancu sì ùn state aduendu Internet Explorer, ma dopu sti azzioni, u schermu verde rimane, allora seguite e istruzioni in a sezione successiva.

In più, ci sò reclami chì niente aiuta per risolve u prublema per l'utenti chì anu installatu AMD Quick Stream (è anu da andà u smuntà). Alcune revisioni ponu dinò indettu chì u prublema si pò fà quandu esce a macchina virtuale Hyper-V.

Cosa fà in Internet Explorer

Se u prublemu descrittu mentre guardanu un video si faci in Internet Explorer, pudete rimuovere u schermu verde cù i seguenti passi:

  1. Vai à l'impostazioni (pruprietà di u navigatore)
  2. Aprite l'elemento "Avanzate" è à a fine di u listinu, in a sezione "Accelerate Grafica", abilite u disegnu di software (cfr. Casella).

In più, in tutti i casi, si consiglia di aggiornà i driver di schede video di u vostru computer da u situ web ufficiali di NVIDIA o AMD - questu pò risolve u prublema senza avè bisognu di disattivà l'accelerazione grafica di u video.

È l'ultima opzione chì travaglia in certi casi hè di stallà Adobe Flash Player in un computer o in un navigatore interu (per esempio, Google Chrome), se hà u so propriu Flash player.