Cumu aduprà Kingo Root

I pruprietari di dispositivi di rete sò spessu di fronte à a necessità di configurà u router. Si sò difficiuli soprattuttu in chiddi inesperti chì ùn anu mai fattu prublemi simili à prima. In questu articulu, dimostreremu vividu cume di fà ajusti à u router da parte nostra, è analizzà stu prublema cù l'esempiu di D-Link DIR-320.

Preparà u router

Se avete appena acquistatu l'apparecchiatura, anu da u sacchettu, assicuratevi chì tutti i cavi necessarii sò presenti, è sceglite u locu ideali per u dispositivo in a casa o in l'appartamentu. Connettu u cavu da u fornitore à u connettore "INTERNET", è à cunnessu i fili di rete in e linux di rete 1 à 4 nantu à u retro

Poi aprite a sezione di configurazione di rete di u vostru sistema operativu. Quì ci vole à assicurà chì l'indirizzi IP è DNS anu un marcatore installatu vicinu à u puntu "Ricevi automaticamente". Espansu nantu à u locu per truvà questi parametri è cume cambià i so, leghje l'altre materiale da u nostru autore à u ligame sottu.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configurazione di u router D-Link DIR-320

Ora hè ora di andà direttamente à u prucessu di configurazione. Si produce da u Firmware. E nostru più istruzioni saranu basati nantu à u Firmware di l'interfaccia AIR. Se sì u pruprietariu di una versione diversa è l'apparenza ùn hè micca u cumparisce, ùn ci hè nunda di terribilu in stu, fighjà solu per i stessi elementi in e sezioni pertinenti è stà i valori per elli chì ne discurremu dopu. Inizià cù l'entrata di u configuratore:

  1. Lanciate u vostru browser web è digià IP in a barra di indirizzu192.168.1.1o192.168.0.1. Assicurà a transizione à questu indirizzu.
  2. In a forma chì si apre, ci sarà duie linee cù un login è una password. Per difettu si importanuadmin, dunque inserisci è, cliccate nantu à "Login".
  3. Ùn raccomandemu chì determinate immediatamente a lingua di menu ottimale. Cliccate nantu à a linia pop-up è fate una selezzione. A lingua di l'interfaccia cambia immediatamente.

U firmware D-Link DIR-320 permette di configurà in unu di dui modi dispunibili. Strumentu Click'n'Connect Sarà utile à quiddi chì anu necessariu di cunfigurà rapidamente solu i parametri più necessarii, mentre a regolazione manuale vi permetterà di adeguà flessibilmente u funziunamentu di u dispositivo. Iniziò cù a prima, più sceglie opzione.

Click'n'Connect

In sta manera, vi sarà dumandatu di specificà i punti principali di una cunnessione cablata è di un puntu di accesso Wi-Fi. Tutta a prucedura sembra questu:

  1. Vai à la sezione "Click'n'Connect"un principiu di a configurazione cù un clicu nantu à u bottinu "Prossimu".
  2. Prima di tutti, selezziunate u tippu di cunnessione stabilita da u vostru fornitore. Per fà quellu, guardate in u cuntrattu o contattate u hotline per scopre l'infurmazioni richieste. Markate l'opzione adatta cù un marcatore è cliccate nantu à "Prossimu".
  3. In certi tipi di cunnessioni, per esempio, in PPPoE, un account hè attribuitu à l'utente, è a cunnessione hè fatta in ella. Per ciò, fate una forma à esse cumanda cù a documentazione ricevuta da u fornitore di servizii Internet.
  4. Verificate i parametri principali, Ethernet è PPP, dopu chì pudete cunfirmà i cambiamenti.

L'analisi di i parametri cumpletati cù successu hè fatta da pinging u indirizzu set. U difettu hègoogle.comtuttavia, se questu ùn s'accupa micca, inserisci u vostru indirizzu in a riga è ransignà, poi cliccate nantu à "Prossimu".

L'ultima versione di u firmware aggiunge u supportu per a funzione DNS di Yandex. Se aduprate l'interfaccia AIR, pudete calcia ancu di sta manera aghendu i parametri adatti.

Ora vedemu a punta di a cunfusione:

  1. Durante l'iniziu di u secondu passaghju, selezziunu a modalità "Access Point"sì di sicuru chì vulete creà una rete wireless.
  2. In u campu "Nome di Rete (SSID)" impostate un nome arbitrariu. Nant'à voi pò truvà a vostra rete in a lista di dispunibuli.
  3. Hè megliu ad aduprà a prutezzione per prutezzione contr'à cunnessioni esterne. Basta à vene cù una password di almenu ottu caratteri.
  4. U marcatore da u puntu "Ùn configuravite micca rete d'ospiti" rimuovere ùn hè micca accettatu, perchè solu un puntu hè creatu.
  5. Verificate i parametri entrati, poi cliccate nantu à "Applicà".

Ora, parechji utilizatori cumprenu una casa di set-top box, chì si cunnesse à Internet via un cavu di rete. A strumentu Click'n'Connect ti permette di configurà rapidamente a modalità IPTV. Avete bisognu di fà duie azzioni:

  1. Specifichi unu o più porti à cui hè cunnessa a console, e poi cliccate nantu à "Prossimu".
  2. Aghjettu tutte e modifiche.

Hè propiu quì a configurazione veloce hè finita. Avete ghjustu familiarittu cù u modu di travaglià cù u wizard integratu è ciò chì parametri chì ti permette di definisce. In più dettu, a prucedura di configurazione hè effettuata cù u mode manuale, chì sarà discusitu in seguitu.

Impostazione manuale

Avemu da passà per circa i stessi punti chì eranu cunsiderati in Click'n'Connect, per quessa, fate attenzione à i dettagli. Ripetendu i nostri azzioni, pudete calà facilmente a cunnessione WAN è u puntu di accessu. Prima, fate una cunnessione cablata:

  1. Averu categoria "Rete" è andate à a sezione "WAN". Ci pò esse già parechji profili creati. Hè megliu à caccià. Fate questu da evidenzendu e righe cù marcate è cliccendu nantu à "Elimina", è cuminciate a creazione di una nova configurazione.
  2. Prima, u tippu di cunnessione hè indicatu, nantu chì i parametri ulteriori dipende. Sì ùn cunniscite micca chì tippu utilizza u vostru fornitore, cuntatta u cuntrattu è trova l'infurmazioni necessarie quì.
  3. Ora una numeru di elementi apparirà, induve trova l'indirizzu MAC. Hè installatu per difettu, ma a clonazione hè dispunibule. Questu prucessu hè discuvatu in anticipu cù u fornitore di servizii, è allora un novu indirizzu hè intrudutu in sta linea. E sta hè a sezione "PPP", in questu tippu u username è password, tutti trovu in a stessa documentazione, s'ellu ci vole da u tipu di cunnessione selezionata. I parametri rimanenti sò ancu adatti in cunfurmazione cù u cuntrattu. Quandu hè finitu, cliccate nantu à "Applicà".
  4. Move to subsection "WAN". Quì a password è a maschera di rete sò cambiate s'ellu hè necessariu. Ùn ti cunsigliu micca a garanzia chì a servitore DHCP sia attivata, perchè hè necessariu per riceve automaticamente e impostazioni di rete di tutti i dispositivi cunnessi.

Avemu riesaminatu e impostazioni di WAN è LAN avanzate. Questu cumpleta a cunnessione cablata, deve fà funziunà correttamente subitu dopu avè accettatu i cambiamenti o ripartendu u router. Analisi dunque a configurazione di un puntu senza filo:

  1. Vai à categoria "Wi-Fi" è aprite a sezione "Impostazioni di base". Quì, assicuratevi di accende a cunnessione senza filu, è ancu inserisce u nome di a rete è u paese, à a fine clicca "Applicà".
  2. In u menù "Impostazioni di sicurezza" Vi sò invitati à sceglie unu di i tippi di autenticazione di rete. Hè cusì, stabilisce e regule di sicurezza. Aduprà l'usu di crittografia "WPA2 PSK"Duvete ancu cambià a password per una più complessa. Campi "WPA Encryption" è "Periodu di rinnovu di WPA" ùn pudete micca toccà.
  3. Funzione "Filtru MAC" Hà limitatu l'accessu è aiuta a configurà a vostra rete in manera chì solu certi dispositivi li ricevenu. Per edità una regula, andate in a sezione pertinente, accende u modalità è cliccate "Add".
  4. Immettite manualmente l'indirizzu MAC necessariu o selezziunu da a lista. A lista mostra quiddi dispositivi chì sò stati prima rilevati da u vostru puntu.
  5. L'ultima cosa chì mi piacerebbe menzionà hè a funzione WPS. Accendi è selezziunate u tippu di cunnessione appropriata se volete furnisce l'autenticazione di i dispositivi veloce è sicuru quandu sò cunnessi cun Wi-Fi. Per scopre ciò chì WPS hè, u nostru altru articulu in u ligame sottu vi aiuta.
  6. Vedi ancu: Cosa hè WPS in un router è perchè?

Prima di cumplettà a procedura di configurazione manuali, mi piacerebbe dedicà un pocu di tempu à e regolazioni addiziunali utili. Considerà in ordine:

  1. Solitamente, u DNS hè assignatu da u fornitore è ùn cambia micca cù u tempu, ma pudete cumprà u serviziu DNS dinamicu opzionale. Sarà utile à quiddi chì anu servitori o hosting in l'ordinatore. Dopu avè firmatu u cuntrattu cù u fornitore, avete bisognu di andà à a sezione "DDNS" e sceglite un articulu "Add" o cliccate nantu à a linea già presente.
  2. Compila u modulu in cunfurmazione cù a documentazione ricevuta è applica i cambiamenti. Dopu avè riavvicinatu u router, u serviziu sarà cunnessu è deve funzionà stabilemente.
  3. Ci hè ancu una tale regula chì vi permette d'organizà u cumunamentu staticu. Pò esse utule in diverse situazioni, per esempio, quando si utilizza una VPN, quandu i pacchetti ùn arrivanu micca à a so destinazione è cunducanu. Questu accade per u so passaghju per i tunnel, chì a via ùn sia statica. Dunque ci vole à fà manualmente. Vai à la sezione "Routing" è cliccate nantu à "Add". In a linea chì si vede, inserite l'indirizzu IP.

Firewall

Un elementu di prugramma chjamatu u firewall permette di filtrà i dati è pruteghji a rete da e cunnessioni estranee. Analizzate e so regole di base per chì, ripetendu e nostre istruzioni, pudemu adegue di modu indipendente i parametri necessarii:

  1. Averu categoria "Rete di schermata" è in a sezione "Filtri IP" cliccate nantu à "Add".
  2. Piazzà l'impostazioni principali secondu e vostre esigenze, è in le righe sottu selezziunate l'indirizzi IP adatti da a lista. Prima di usciri, ùn vi scurdate di applicà i cambiamenti.
  3. A parlà hè quì "Server Virtuale". A creazione di una tale regula permette à e porti di esse inoltrate, ciò chì assicurerà l'accessu liberu à Internet per vari programmi è servizi. Avete basta à cliccà nantu à "Add" e specificà l'indirizzi impiegati. L'istruzione dettagliata nantu à l'inoluzione di portu pò esse trovu in u nostru materiale separatu à u ligame chì seguita.
  4. Leggi più: Aprite porti nantu à u router D-Link

  5. A filtrazione per indirizzu MAC funziona circa in u mezu di u listessu algoritmu cum'è in u casu di IP, solu quì una limitazione si verrà à un livellu leggermente diversu è riguardu à l'apparecchiatura. In a sezione adatta, specificate u modu di filtrazione appropriata è cliccate nantu à "Add".
  6. In u furmulariu aperto da a lista, specificu unu di l'indirizzi individuati è setate una regula per questu. Ripetite questu azzione hè necessariu cù ogni dispositiu.

Questu cumpleta a procedura per adeguà a sicurezza è e restrizioni, è a attività di configurazione di u router arriva à a fine, ma resta fermu di edità l'ultimi punti.

Configurazione cumpleta

Prima di ricercà a fora è iniziendu a travagliu cù u router, rotate e azzioni seguenti:

  1. In a categoria "Sistema" sezione aperta "Parola amministratore" è cambiate per più cumplettu. Questu deve esse fattu per restringe l'accessu à l'interfaccia web à altri dispositivi in ​​rete.
  2. Assicuratevi di definisce a tempu esatta di u sistema, per assicurà chì u router raccoglie e statistiche corrette è visualisca l'infurmazioni currette nantu à u travagliu.
  3. Prima di uscisce, si consiglia di salvà a configurazione cum'è un file, ciò chì aiuterà in casu di bisognu di ripristinarlo senza cambià ogni elementu. Dopu cliccate nant'à Reboot è u prucedimentu D-Link DIR-320 hè adu finitu.

U funziunamentu currettu di u router D-Link DIR-320 hè abbastanza facile da configurà, cum'è si pò vede da u nostru articulu oghje. Avemu furnitu cun una scelta di dui modi di configurazione. Avete u dirittu di aduprà u cunsideru è svolge a regolazione cù e istruzioni di sopra.