Bonu ghjornu.
Oghje, ogni utilizatore di l'ordinatore hà una unità flash USB, è micca una. A volte sò necessitivi di furmatu, per esempiu, quandu cambiate u sistema di file, in casu d'errori o solu quandu avete bisognu di sguassà tutti i file da a scheda flash.
Di solitu, questu operazione hè rapida, ma hè accadutu chì un errore vene cù u missaghju: "Windows ùn pò completà a formattazione" (vedi Fig. 1 e Fig. 2) ...
In questu articulu vogliu considerare più modi chì mi aiutanu à fà produttu è ripristinai e prestazioni di u drive flash.
Fig. 1. Tipicu tippu di errore (unità flash USB)
Fig. 2. Errore di Formatu di carta di SD
Metudu numeru 1 - usa l'utile HP USB Disk Storage FormatTool
Utilità HP USB Disk Storage FormatTool a differenza di parechje utilità di stu tipu, hè abbastanza onnivoru (vale à dire chì supporta una larga varietà di produttori di unità di flash: Kingston, Transced, A-Data, etc.).
HP USB Disk Storage FormatTool (link à l'internu)
Unu di i migliori strumenti gratuiti per formattazione di unità flash. Ùn richiede installazione. Supporta i sistemi di file: NTFS, FAT, FAT32. Travaglia cun portu USB 2.0.
Hè assai faciule d'usu (vedi fig. 3):
- Prima, lanciate l'utile sottu u amministratore (cliccate à dirittu cliccate nantu à u file eseguibile, è selezziunà sta opzione in u menù contestuale);
- inserite l'unità di flash;
- specificà u sistema di file: NTFS o FAT32;
- specificate u nome di u dispositiu (pudete inserite ogni caratteru);
- Hè desiderabile di spuntà a "formattazione rapida";
- cliccate u pulsante "Start"
À propositu, a furmazione elimina tutti i dati da un drive flash! Copia tuttu ciò chì avete bisognu da lu prima di una tale operazione.
Fig. 3. Strumenti di formattu di memoria HP USB Disk Storage
Nantu à a maggior parte di i casi, dopu formattazione di l'unità flash cù sta utilità, comincia a travaglià normalmente.
Metudu numeru 2 - attraversu a gestione di u discu in Windows
Un discu flash può spessu esse formattatu senza utilità di terze parti, aduprendu u Gestore di Gestione di Dischi in Windows.
Per aprì, andate in u pannellu di cuntrollu di Windows, allora andate in "Strumenti amministrativi" è aprite u ligame "Gestione computer" (vedi Figura 4).
Fig. 4. Lanciatu "Gestione Computer"
Allora andate à "Tab di Gestione". Quì, in a lista di i dischi deve esse e drive di Flash (chì ùn pò esse formattatu). Fate un clic destro è selezziunate u comando "Formatu ..." (vedi fig. 5).
Fig. 5. Gestione di Dischi: formattazione di unità flash
Metudu numeru 3 - formattazione via a linea di comando
A linea di cume in stu casu deve esse rulata sottu l'administratore.
In Windows 7: andate in u menu Start, fate un clic destro nantu à l'icona di a riga di cume è selezziunate "run as administrator ...".
in Windows 8: preme a cumbinazione di i pulsanti WIN + X è selezziunate da a lista "Riga di comando (amministratore)" (vedi Figura 6).
Fig. 6. Windows 8 - linea di comando
Ciò hè un cumandamentu simplici: "furmatu f:" (scrivite senza virguli, induve "f:" hè a lettera di l'unità, pudete truvà in "u mio computer").
Fig. 7. E formattazione di unità flash à a linea di cume
Metudu numeru 4 - una manera universale di recuperà e unità flash
In u casu di un drive di flash, a marca di u fabbricante hè sempre indicata, volume, qualchì volta a velocità di u travagliu: USB 2.0 (3.0). Ma oltre à stu, ogni drive flash hà u so controller, sapendu chì pudete pruvà à fà una formattazione à bassu livello.
Per determinà a marca di u controllore, ci sò dui parametri: VID è PID (ID venditore è ID Produkt, rispettivamente). Cunniscendu u VID è PID, pudete truvà una utilità per recuperà è formattà una unità flash. À propiu sì, fate attenzione: e unità di flash di una sola gamma di mudelli è un pruduttori ponu esse cù diversi controller.
Unu di i migliori strumenti per determinà u utilità VID è PID CheckUDisk. Ulteriori dettagli nantu à VID è PID è nantu à a ripresa sò trovu in stu articulu:
Fig. 8. CheckUSDick - Avà cunnoscemu u fabbricante di l'unità flash, VID è PID
Allora cerca di una utilità per formattà una unità flash USB (RICHIESTA PER UN VISTA: "silicon power VID 13FE PID 3600", veda Fig. 8). pudete ricercà, per esempiu, in u situ web: flashboot.ru/iflash/, o in Yandex / Google. Una volta truvatu l'utilità necessaria, formattate u drive flash USB in esse (se tuttu hè fattu correttamente, generalmente ùn ci hè nisunu prublemu) ).
Quessa, per cunnoscia, hè una opzione abbastanza universale chì aiuterai a ripristinà e prestazioni di i drive flash à i prublemi di i fabricanti.
Cume aghju tuttu, travagliu rinumatu!