Cumu aprite i file PART


I documenti cù l'estensione PART, in a vasta maggioranza di i casi, sò i file chì ùn sò micca scaricati da i navigatori o managhi di download, chì ùn pò esse aperti in a manera usuale. Chì fate cun elli, legite sottu.

Funzioni di u furmatu d'apertura PART

Siccome questu hè un furmatu di dati parchì caricati, in larga parte, i schedari in un tale stato ùn pò esse aperti. In primu anu da esse scaricatu o, s'ellu ùn hè micca un formattazione di download, per determinà l'urighjina.

Software per aprite i file PART

Più spessu, i file cun questu estensione sò creati da u gestore di download integratu in u navigatore Mozilla Firefox o da una soluzione separata cume Free Download Manager o eMule. Di norma, i dati PART, sò presentati da un fallimentu di scaricamentu: sia per a disconnessione di a cunnessione Internet, sia per e prestazioni di u servitore, o per e pussibule problemi cù u PC.

Di conseguenza, in a maggior parte di i casi hè abbastanza ghjustu à pruvà à ripartite u download in unu o in un altru prugrammu - u cuntenutu parchì scaricatu saranu raccolti da l'algoritmi di gestore di download, cume, in gran parte, supportanu a ripresa.

Cosa fà se a scarica ùn si riprende

Se i prugrammi segnalanu chì u rinnovamentu ùn sia micca pussibule, i motivi di stu scopu ponu esse u seguitu.

  • U schedariu chì si vole scaricà hè digià eliminatu da u servitore. In questu casu, ùn avete altra scelta che ricercà un'altra fonte è scaricà tuttu.
  • Problemi di cunnessione à Internet. Pò esse ancu un sensu di ragioni, inseguendu da i parametri errati di u firewall è finendu cù un malfunzionamentu di u router. Qui potete avè bisognu di l'infurmazioni chì seguanu.
  • Per saperne di più: Aumenta a velocità Internet in Windows

  • Sul dischettu duve vulete scaricà u schedariu, hè andatu solu di u spaziu. A soluzione hè ancu semplice - elimina i dati inutili o trasmette li à un altru discu è pruvate dinò. Pudete puru provà à pulisce u vostru discu dagli schedari indiscussi.
  • Per di più: cumu pulisce u discu duru da spazzatura in Windows

  • U malfunimentu di u PC. Ùn hè micca difficiule di generalizà quì - pò esse esistiti prublemi cù un discu duru o SSD o un malfunzionamento di certi cumpi d'ordinatore. Se avete problemi ùn hè micca solu cù u scaricamentu di i schedari, cunsidererai prubabilmente visità un centru di serviziu. In un eventu di un malfunzionamentu di u hard disk, pudete guardà l'articolo qui sottu.
  • Leggi ancu: Cumu riparà un discu dur

  • Problemi di Windows. Ùn hè micca impossibile dì qualcunu di concretu quì, postu chì l'impussibilità à cuntenere u download hè solu unu di i sintomi cumuni di u prublema, è pudete scopre solu quì esaminendu u quadru cumpresu. Avemu da fassi una familiarità cù e possibili cause di congelamenti è cume per risolverle.
  • Per di più: Congelazione di l'ordinatore di Windows

I file PARO chì ùn sò micca parti carichi di dati

Ci hè ancu una opzione quandu, per tutte e ragioni, i schedari cumincianu à apparìri in un formatu micca scunnisciutu (tra elli, PARTE), chì i nomi sò cunditi da un serie di caratteri senza significatu. Questu hè un segnu di dui prublemi serii.

  • U primu di elli - u trasportatore di dati fallisce: u discu duru, SSD, unità flash USB o CD. Spessu, l'apparenza di tali "fantasmi" va accumpagnata da altri prublemi: nunda di e copie di u trasportatore versu u trasportatore, ùn hè micca più ricunnisciuta da u sistema operativo, u sistema signala errori o va in u "schermu blu di a morte", e così via.

    Le soluzioni depindenu di u tipu di dispositivo di archiviazione. In u casu di un lettu flash o CD / DVD, a copia di i file interi in un computer è una formattazione completa pò aiutà (fighjate, questu prucessu sguassà perfettamente i dati nantu à u dispositivo!). In u casu di u discu duru o SSD, prubabilmente, bisognu un rimpiazziu o una visita à spicialisti. Per assicurassi di ciò, solu in casu, verificate u vostru discu duru per l'errore.

  • Ulteriori dettagli:
    Verificate le unità per errori in Windows
    Cosa fà se u discu duru ùn hè micca formatatu

  • A seconda apparizione pussibule di i documenti cù l'estensione PART è l'attività di diversi generi maliciosi - virus, trojans, keylogger nascosti, ecc. L'eliminazione di un prublemu hè ovvia - un veru cumpleta di u sistema cun antivirus o utilità cum'è AVZ o Dr. CureIT web.
  • Vede ancu: Verificà u vostru computer per virusu senza antivirus

Aduprendu, ponemu in mente chì a maiò parte di l'utenti probabilmente ùn truvanu micca cuncepimentali cum'è PART. Da una parte, hè necessariu ringrazà u prugressu tecnologicu, chì permette di aumentà a velocità di a cunnessione à Internet, è d'altra parte, u travagliu di l'azienda anti-virus è di i pruduttori di supporti di dati, chì miglioranu costantemente a fiducia di i so prudutti.