Trasferisce e fotografie da u computer à l'iPhone

Avete bisognu di smuntà u laptop in chì avete bisognu di accede à tutti i so componenti. Riparazioni, sostituzione di parti, verifiche di funzioni o pulizie di dispositivi pò esse eseguite. Ogni mudellu da diversi produttori hà un design unicu, a posizione di i cicli è altri componenti. Allora, u principiu di smassamentu hè differente. Pudete truvà i principali in u nostru articulu separatu à u ligame sottu. Oghje avemu da parlà in dettaglio nantu à smuntà u laptop G62 HP.

Videte dinò: Smuntamu un laptop in a casa

Smuntà u laptop HP G62

In stu prucessu, ùn ci hè nunda di difficiule, hè solu impurtante di fà ogni azzione, pruvà à ùn dannulà a scheda madre o qualchì altro elementu. Sì chì si tratta di tali attrezzature per prima volta, leghje attentamente l'istruzzioni è seguiteli. Avemu spartitu tutte e manipule in parechji passi.

Passu 1: I lavori di preparazione

Prima, vi propemu di preparà tuttu u vostru bisognu per u travagliu cumunale. Se avete sempre i strumenti necessari à a portata, è u spaziu permette di sistemà tutti i dettagli à tempu, allora ùn ci saremu micca i prublemi durante u smassamentu. Nota quì:

  1. Fighjate a dimensione di e viti avvitate in u cassa di u laptop. A cumincià da questu, truvate un cinturinu piattu o cun formu croce adeguatu.
  2. Prepara piccole scatule o etichette speciali per ordinà è memorizà a posizione di e viti di diverse dimensioni. Se li viti in un locu sbagliatu, ci hè u risicu di dannà a scheda di sistema.
  3. U spaziu di travagliu libero da dispositivi inutili, furnite una buona illuminazione.
  4. Preparà subitu un pennellu, tovaglioli è grassa termica, se u smassamentu hè fattu per pulì ulteriormente u laptop in presenza di detriti.

Dopu tuttu u travagliu di preparazione, pudete procedere direttamente à u smuntamentu di u dispositivo.

Vede ancu:
Cume sceglite una pasta termica per un laptop
Cambia a grassa termica nantu à u laptop

Passu 2: Disconnisci da a rete è rimuova a batteria

Sempre u prucedimentu di a rimucinazione di i componenti hè fattu solu quandu l'apparecchimentu hè disconnessu da a rete è a batteria hè tolta. Perciò, fate questi passi:

  1. Spegni u vostru laptop in modo da cliccà nantu à "Shutdown" in u sistema operativu o tenendu u pulsante "Potenza" per un secondu.
  2. Scurdate u cavumu d'alimentu da u laptop, chiudete è girate cun un pannu posteru verso voi.
  3. Truverete una leva specifica, trà di chì pudete facilmente disconnessu a batteria. Mettila da parte per ùn interferisce.

Passu 3: Smirghje i pannelli indietro

A RAM, l'adattatore di rete, u discu duru è un'unità ùn sò micca situati sottu a copertura principale, chì copre a scheda madre, ma sottu à pannelli speciali. Un tale sistema ti permette di accede rapidamente à i cumpunenti senza smassà cumplittamente u corpu. Questi pannelli sò rimossi cumprintu:

  1. Rimuete i dui viti chì fermenu u pannellu di a scheda di rete è di RAM.
  2. Ripetite i stessi passaggi cù a copertura di l'unità, allora cacciatela cunciata è staccala.
  3. Ùn vi scurdate di caccià u cavu di l'infunzione HDD, chì hè prossimu.
  4. Rimuova a carta di rete se hè necessariu.
  5. Vicinu à a so pudete vede duie vite chì fermanu u drive. Smarrate li, dopu ciò chì sarà pussibule scuncatà u drive senza difficoltà.

Pudete micca cuntene disassemblà sì avete bisognu di accede à unu di i dispositivi descritti sopra. In altri casi, andate à u passu chì seguita.

Passu 4: Rimuà a copertura principale

L'accessu à a scheda madre, u processore è altri componenti saranu ottenuti solu dopu u panaru indietro hè rimessu è a tastiera hè disconnette. Per rimuovere u coperdu, fate ciò chì seguita:

  1. Staccate tutti i fasteners situati intornu à u perimetru di u cassa di u laptop. Legiate attentamente ogni sezione per ùn manca nunda.
  2. Certi utenti ùn ne anu micca una vite in u mezu, è in realtà tene a tastiera è ùn puderete micca u smuntà. A vite hè situata vicinu à a carta di rete, ùn hè micca difficiule di truvà.

Passu 5: Rimuovi la tastiera è l'altri montati

Ùn manca solu per disconnessu a tastiera è tuttu ciò chì hè sottu:

  1. Turnu u portatile è aprite u coperu.
  2. A tastiera si spacarà senza altru si tutte e viti sò state rimossi. Pry it up è trincateli versu voi, ma micca troppu duru per ùn stracà u trenu.
  3. Mettila in modu chì pudete fà facilmente arrivare à a cunnessione è rimuovere u cavu da u connettore.
  4. Smirghje i fasteners rimanenti chì sò in u mumentu di a tastiera.
  5. Rimuovi i cavi chì si cunniscenu à u touchpad, a mostra è altri componenti, è cusì rimuovere a cullata superiore, caccendu di u fondu, per esempiu, una carta di creditu.

Davanti à voi hè una scheda madre cù tutti l'altri componenti. Ora avete l'accessu à tutti i dispositivi. Pudete rimpiazzà ogni componentia o pulisce.

Vede ancu:
Pulizia adatta di u vostru computer o laptop da a polvere
Pulemu un termofuninu di u laptop

Oggi avemu rivisitu in dettaglio u prucessu di smuntà un laptop HP G62. Comu pudete vede, ùn hè micca difficiule, a cosa maiò hè di seguità e istruzioni è di pienu pruduciò ogni azzione. Ancu un utente inesperto pò fà fà stà solu à questu travagliu s'ellu fate tuttu cù cura è sempre.