Addite una persona à a "Lista Nera" in Odnoklassniki

U driver hè un prugrammu chì permette di cuntrullà i dispositivi esterni di un computer. L'operabilità di tutti i dispositivi, da un mouse à una scheda video, dipende direttamente da a versione driver. I sviluppatori eliminanu questioni di compatibilità è fate di tuttu per assicurà chì i dispositivi funzionanu senza interruzzione.

Per mantene i driver in via ùn hè micca necessariu tene un tracce di l'aggiornamenti da i sviluppatori, ma basta aduprà u prugramma. Medicu di Dispositiuchì ti permette di scaricare i driver gratuiti.

Aduprà à vede: I migliori prugrammi per installà i driver

Scansione di u driver

Per identificà i piloti obsoleti in u sistema, hè necessariu fà una scansione, chì esegue automaticamente quandu u prugramma hè principiatu. Indica i driver chì duveranu esse aggiornati, ma ùn mostra i driver chè installati, chì era dispunibule in DriverPack Solution.

Scaricate u Driver

In Driver Booster, l'aggiornamentu di un driver hè avvenutu direttamente in u prugramma, è era praticu, ma u driver ùn pò esse salvatu in un computer. In Device Doctor hè disponibile, ancu, questu hè l'unicu modu per stallà i driver, chì pò sembra scomode. Quandu cliccate nantu à "Scaricate l'aggiornamentu", u prugramma passa a u situ ufficiale, da u pudete scaricà u driver.

Pianificazione

U prugramma hà dui modi per pianificà una scansione di u sistema. U primu modu cumincerà à scansione di u sistema ancu s'ellu si utilizza un computer, è quì pudete pone u tempu di scansione (1). U secondu modu hà da esaminà un cusciniu dopu un certu tempu, ma farà à un momentu chì u computer ùn hè micca occupatu (2).

Benefiti di u prugramma

  1. Scaricà i driver à u vostru computer

Inconvenienti

  1. Small funzionalità
  2. Basa di dati di driver chè
  3. L'aggiornamentu di u driver assimilatu
  4. Versione pagata inutile

Device Doctor è unu di quelli prugrammi chì ùn sò necessarie nantu à u computer. Ié, ci hè una funzione di scaricà i driver in un PC, ma questu ùn hè micca abbastanza, è ancu questu hè scunfortu, perchè ùn ci hè puru micca un'altra manera di aggiornà. A basa di dati di driver chè ùn permette micca di truvà u driver chì avete bisognu.

Scaricate Dispositariu Medudu di rigalu

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Rising PC Doctor Medicu Kerish D-Soft Flash Doctor Metodi di stallazione di un driver per Apple Mobile Device (Modu di recuperu)

Share l'articolo in reti sociali:
Device Doctor hè una utilità gratuita per a ricerca è l'aggiornamentu di i driver, chì hè semplice è faciule di usà, perciò ogni utente pò capisce.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: DeviceDoctor.com
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 5.0.204